Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIDEN KILON LAIHDUTUSRYHMÄ TAMMI-MAALISKUU 2018!

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!
Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Kommentit (804)

Vierailija
101/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. Pituuteni on 170 cm, painoni oli 1.1.2018 aamulla 61,7 kg ja seuraavana aamuna 61.1 kg, eli lähtöpainona olisi n. 61 kg.

Tavoite 3 kk ja -3 kg eli 58 kiloon.

Päivän energiansaanti 1500 kcal, kovina liikuntapäivinä alle 2000.

Vierailija
102/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina42 kirjoitti:

Mukana. Pituuteni on 170 cm, painoni oli 1.1.2018 aamulla 61,7 kg ja seuraavana aamuna 61.1 kg, eli lähtöpainona olisi n. 61 kg.

Tavoite 3 kk ja -3 kg eli 58 kiloon.

Päivän energiansaanti 1500 kcal, kovina liikuntapäivinä alle 2000.

Näin pienellä energiansaannilla tavoite onnistuisi jo talven aikana, vaikka harrastaisin liikuntaa vain kerran viikossa. Mutta näin aloitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes! Kerranki saman kokoista porukkaa!! Mukana!! T.162/63

Jesssssssssssssssss.

Vierailija
104/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, täällä edelleen jatketaan kaloreiden laskemista. Niin paljon ei tarvitse enää laskea, kun syön päivittäin melko samanlaisia aterioita. Huomisesta tulee vaikea päivä, kun olen koko päivän pois kotoa ja pitäisi keksiä jotain terveellistä syötävää kaupungilla.

Oli muuten pakko punnita itseni ja vaaka näytti jo puolikiloa vähemmän näin muutaman päivän jälkeen :D toki nesteet heittelee ja olisin tyytyväinen puolenkilon viikkotahtiin tai vähempäänkin kunhan suunta on alaspäin :)

-62-

Vierailija
105/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taas aamulla vaa’alla ja paino oli jo 50,0! Tänään tuli syötyä vähän enemmän:

Aamupala oli reissumies siivu, paljon voita ja puolikas paprika.

Lounas, noin 2dl lohikeitto lientä ja perunoita (yritän olla syömättä lihaa mutta ei ollu muuta), itse leivottu sämpylän puolikas ja vohveli (jälkiruoka ainoastaan torstaisin).

Illaliseksi loput eilisestä thai ateriasta ja ehkä vielä yksi vohveli. Napostelu myös vähän porkkanoita. Ehkä vaaka näyttää 49,9 huomenna?

Vierailija
106/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:8-dieettiä tässä muutama päivä takana. Ei tosin tunnu dieetiltä, kun ainakin vielä olen syönyt surutta kaikkea mitä haluan.

Ruokaikkuna on klo 14-22 (15-23), mikä kuulostaa varmasti hullulta useimmista. Minä en kuitenkaan ole koskaan ollut hyvä syömään aamupalaa, ja lomapäivinä lounaskin siirtyy helposti iltpäivän puolelle, joten ei tässä ole tarvinnut tehdä muuta kuin skipata se lounas.

Verensokerini ei näköjään kovin helposti heittelehdi, sillä jaksan ihan hyvin fyysisesti kevyttä työtäni tehdä ilman ruokaakin. Kahvia juon jonkin verran, ja vettäkin yritän muistaa, jottei päänsärky yllätä. Joinakin päivinä ruokailu siirtyy jopa tuonne klo 16:n hujakoille ilman että isompaa nälkää ehtii tulla.

Tämä sopii minulle siitäkin syystä hyvin, että olen aina ollut iltapainotteinen syöjä, ja koska itsekurini on mitä on, kiloja on kertynyt juuri siitä iltasyömisestä. Nyt kun vuorokauden ainoat syömiset ovat nuo iltasyömiset, kaikki "turha" ruoka jää pois (eli kaikki se, mitä syön vain siksi, että siihen aikaan kuuluu syödä).

Kuulostaa äkkiseltään ihan hirveän epäterveelliseltä, mutta loppujen lopuksi, eipä kai sillä kellonajalla liene niin suurta merkitystä? Mukavampi köllähtää nukkumaan täydellä mahalla kuin nälkäisenä... Ja kun tarkemmin ajattelen, näinhän minä taisin pääsääntöisesti elää silloin hoikassa (ja huom! terveessä!) nuoruudessani, kun tuli eleltyä oman rytmin mukaan eikä niin kuin "kuuluu" elää.

Vierailija
107/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tunti kuntosalilla. Siellä vaaka näytti 66.1.

Tämän päivän syömisiä:

-Aamupala: puuroa, mustikoita, 1 tl oliiviöljyä ja maitoa.

-Välipala: 2,5 dl: mansikoita, rahkaa, maustamatonta jugurtia, chia, kahvia

-Lounas: kolmen munan kasvismunakas

-Kahvia

-Paistettua kuhaa ja salaattia, loput munakkaasta, piimää

Ja vettä päivän mittaan.

Kotona huono vaaka. Siksi en mittaa painoa juurikaan kotona. En laske kaloreita tms. Kunhan yritän syömisiä järkeistää ja liikkua. Saa nähdä, miten käy.

Vierailija
108/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
109/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan iisisti ja luotan tähän 16/8 menetelmään, en jaksa entisenä syömishäiriöisenä laskea kaloreita mutta olen perillä siitä mitä syön. En myöskään omista vaakaa, eikä sillä lukemalla olisikaan mitään väliä, peili kertoo kyllä kaiken tarpeellisen. Vaaka vain aiheuttaa itselleni ahdistusta ja pakkomielteen laihduttamiseen jolloin siitä tulee liian vaikeaa.

Hyvin sujuu, tänä vuonna ei ole tullut herkuteltua ollenkaan ;)

Vierailija
110/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!

Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Löysin vasta nyt tänne. Haha ap, olet minä! Tasan samat lukemat 167/60. 😄

Mutta mutta. Olen juuri nyt niin stressaantunut, etten osaa keskittyä mihinkään liikuntaharastukseen saati dieettiin.

Kävelemässä tai pyöräilemässä käyn päivittäin, mutta eihän se riitä, kun loppuaika menee mässyttäessä pimeän ja sateen lohdutusruokaa. Pystyn aloittamaan kuun puolivälin jälkeen, kun tulee täys ympäristönvaihdos.

Teille jo aloittaneille kovasti tsemppiä. Kyllä ne 5 kg lähtee, ihan varmasti!

Vierailija
111/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt viidettä päivää vähähiilarisella ja oon yrittänyt saada hiilarit alle 30g/pv ketoosiin päästäkseni, mut hemmetin vaikeeta on sekä pitää hiilarit alhaalla että saada kuitua riittävästi. Nälkä ei oo yhtään ja olo hyvä, mutta vatsan toiminta jo huolettaa. Kalorit pidän n 1300-1500 ja rasvat saan lähinnä hyvistä rasvoista mm lohi ja avokado eli muutoin kaikki hyvin, mut kuitua on mahdoton saada yli 30g ilman ruisleipää tms. Vinkkejä?

Vierailija
112/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutan kasviksilla kirjoitti:

Laihdutan kasviksilla kirjoitti:

Tänään: 2 rkl pellavan siemeniä, 2 rkl Chian siemeniä, 2 dl omenasosetta.

1 ravinnejuoma, 0,5 dl omenamehua. Kasviksista, jossa kalaa ja kasviksia noin 200 gr.

Litra maitoa. Litra appelsiinimehua.

2 rkl suolattuja kurpitsan siemeniä.

Iltapala: klementiinejä 4 kpl ja teetä.

Paino 65.3

Juu, söin eilen noin. Paino aamulla 63.6.

Miksi alapeukkuja eilisille syömisilleni?

Vaikuttaa kamalan epätasapainoiselta. Jotain siemeniä ja sitten litra maitoa ja appelsiinimehua, joissa on aika paljon kaloreita.

Ok. Voi olla.

Tänään:

1. Ravintojuoma. Teetä 0,5 litraa. Marjoja 50 g, 1 rkl seesaminsiemeniä, 1 rkl pellavan siemeniä, 1 rkl Chian siemeniä. Maitoa 1, 5 dl.

Teetä 0, 5 litraa.

2. Klementiini

3. Klementiini

4. Voima-jauhetta 50 gr, maitoa 3 dl, marjoja 250 g, rusinoita 100 gr.

Illalla vielä teetä.

Vierailija
113/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana: lähtöpaino (31.12.) 75-76 kg ja tavoite 69-70 kg. Tosin tavoittteena on olla alle 70 kiloa kesään mennessä. Olen 50 v, joten aineenvaihdunta ei ole enää ihan samassa kuosissa kuin ennen. Hiljaa hyvää tulee :) Vähähiilarisella dieetillä olen, sillä olen ennenkin tiputtanut 5 kiloa.

Vierailija
114/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisiä herkkuja: villikakut + raakaa ja makeaa :) Syön hulluna!

Vierailija
115/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä syöt?

Vierailija
116/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä syöt?

Raakakakkuja :)

Vierailija
117/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ekalle juoksulenkille vasta tänään. Piti odottaa että flunssa menee ohi. Juoksin vain 4 km, jatkossa toivon mukaan aina yli 5 km. Oikeastaan 7-10 km olisi tavoite juosta 3 kertaa viikossa ja katsoa missä painossa ollaan maaliskuussa. Oli pakko aloittaa hieman kevyemmin. No ainakin aloitin edes.

Vierailija
118/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liityn mukaan! 164/63 tällä hetkellä, kaikkiaan tavoite on pudottaa kesään mennessä n. 10kg, joten sen 5 kg kun saa maaliskuuhun mennesssä pudotettua niin oon tyytyväinen 👍 Aloitin 16/8 paaston, kun en muutenkaan oo hyvä syömään aamulla ja illalla on tullut turhaa napostelua. Latasin myös kalorilaskurin joka laski mulle päivän kaloreiksi laihdutuksen ajaksi 1520kcal, joka kylläkin ylittyi hieman tänään mutta eiköhän se tästä lähde sujumaan! 😁

Vierailija
119/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihisq kirjoitti:

Mäkin liityn mukaan! 164/63 tällä hetkellä, kaikkiaan tavoite on pudottaa kesään mennessä n. 10kg, joten sen 5 kg kun saa maaliskuuhun mennesssä pudotettua niin oon tyytyväinen 👍 Aloitin 16/8 paaston, kun en muutenkaan oo hyvä syömään aamulla ja illalla on tullut turhaa napostelua. Latasin myös kalorilaskurin joka laski mulle päivän kaloreiksi laihdutuksen ajaksi 1520kcal, joka kylläkin ylittyi hieman tänään mutta eiköhän se tästä lähde sujumaan! 😁

Niin ja liikuntana on vaunulenkit ja kotitreenailu, tässä alussa vielä silloin tällöin mutta tavoitteena jatkossa kun saa aluksi nuo ruokailut kondikseen niin ainakin 3krt viikossa 😅

Vierailija
120/804 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloista en tiedä, mutta haluan kauniit tanssijan lihakseni takaisin.

Olen ollut 2 kk sairaana: veriarvot pielessä, kuumetta, vatsaoireita, nivel- ja lihassärkyjä.

En ole kunnossa vieläkään, ja tutkimuksia on edessä, mutta nyt jo parempi suunta. Mun tavoite on varmaan eri kuin monella muulla: pitää pystyä taas syömään ja saamaan tarpeeksi kaloreita. Lihakset on surkastuneet ja joka paikkaan koskee.

Mun työkalut on mittanauha, peili ja olotila, ei niinkään vaaka. Aikajännekin on pitempi: toukokuun loppuun, koska lähtötilanne on niin huono, ja tulehdus jyllää yhä.

Mutta mukana ollaan. 👍😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi