Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIDEN KILON LAIHDUTUSRYHMÄ TAMMI-MAALISKUU 2018!

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!
Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Kommentit (804)

Vierailija
561/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.1.2017-30.1.2018 - 7,4kg. 189cm 102,5->95,1. Pelkästään lopettamalla kaljoittelun

Vierailija
562/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi söi näköjään loputkin kilot. Nyt pudotusta yhteensä -5,5 kiloa. Suurin osa tuosta varmaan joulunjälkeistä turvotusta.

- P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun tulos 63,2->62,2 eli vain yksi kilo tiputettu :D mutta toi on kyllä lähtenyt pysyvästi, välillä vaaka on näyttänyt vähemmän, mutta ei koskaan yli 62,2 kg ekan viikon jälkeen. Eli nyt pitäis kahdessa kuukaudessa saada 4 kiloa pois, pitää kiristää tahtia.

Vierailija
564/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa -3 kg. Toisaalta juuri on menkat alkamassa, eli viikon päästä voi olla helposti vielä -1 kg lisää pudotettu. Mulla kokonaisurakkaa vielä kymmenisen kiloa jäljellä. Vähän tympii tämä dieetti, mutta vielä en luovuta. Pätkäpaastolla siis mennään (8:16). Herkkuja olen syönyt välillä, mutta vain ruoka-aikana. Liikkunut olen paljon dieetin aikana, mutta liikuin jo syksylläkin ja siitä huolimatta paino nousi.

Vierailija
565/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri äsken vaa’alla. 52,4 oli tuomio. Ikävä kyllä yhdistettynä näin lyhyeen varteen tuo tarkoittaa valtavia reisiä ja mahaa. Raskausarpiakin löytyy lihomisen myötä... Tosin itsehän olen tämän aiheuttanut syömällä karkkia ja sipsiä ynnä muuta roskaa. Tuosta kun 5kg saisi pois niin olisi tilanne jo paljon parempi. Nyt herkut minimiin ja koiran kanssa vielä pidempiä lenkkejä.

Vierailija
566/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino oli tammikuun alussa 71,2kg ja tänään vaaka näytti 68,2kg. Pituutta on 160cm ja kesään mennessä tavoitteena olisi alle 60kg lukema! Toistaiseksi vauhti siis toiminut, välitavoite maaliskuulle olisi se 65kg suurin piirtein.

Laihdutus on sujunut tosi helposti fatsecretin avulla. Päivän kaloritarpeista on ollut 20% proteiinia (grammoissa n. 70g luokkaa), 30% rasvaa ja 50% hiilihydraatteja. Kuitua joka päivä vähintään se 25g tavoitteena. Pari kertaa viikossa olen liikkunut, tätä puolta pitäisi parantaa nyt pikku hiljaa kun syöminen on onnistunut hyvin.

Toivottavasti muutkin kuukaudet sujuu samaan malliin! :)

Vierailija
567/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen punnituspäivä ja tänään puntari näytti 87,8kg :) (aloituspaino n. 91kg). Olen todella tyytyväinen, sillä viikonloppureissussa tuli syötyä ulkonakin muutamaan otteeseen eikä niin kovin kevyesti eikä säännöllisesti.

Hyvällä mielellä siis jatketaan eteenpäin!

-Naria

Vierailija
568/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te läskit mitään saa laihdutettua kuitenkaan. Tuhlaatte aikaanne, vyörykää jääkaapille.

Vierailija
569/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te läskit mitään saa laihdutettua kuitenkaan. Tuhlaatte aikaanne, vyörykää jääkaapille.

Heko heko. Vähän yritystä näihin trollailuihin. Silmä käteen niin näkisit ja lukisit, mitä tuloksia tässäkin ketjussa on ihmiset saanut jo aikaiseksi. Jääkaapilla me toki kaikki käydään, kuka sitä ilman ruokaa voisi edes elää?

Vierailija
570/804 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi sivusta seurannut. Itse muutin elämäntapojani vuosi sitten helmikuussa, pahimmillaan painoin 88kg (pituus 168cm). Jätin lisätyn sokerin (en pikkumääristä niuhottanut, tyyliin ketsuppi tai vaikka siirappi kaalilaatikossa silloin tällöin ok) ja gluteenin pois. Kiinnitin ruoan määrään huomiota ja aloin pikkuhiljaa lisätä liikuntaa (kävely ja vesijuoksu). Kalorit noin 1500-1750/pv. Tänään painan 70,2kg, välillä käynyt 69 kilossa.

Painonpudotus on alkanut hidastumaan tosi paljon. Lokakuun puolesta välistä on lähtenyt vaan 2-3kg. Tarkoituksena olisi kuitenkin painaa vielä tämän vuoden puolella 60kg.

Mietin jos ketoosin avulla saisin vähän kroppaan "ärsykettä" ja pääsisin vihdoin eroon näistä viimeisistä kiloista.

Ajattelin ensi viikolla aloittaa kahden viikon ketoosin ja siitä pikkuhiljaa lisätä hiilareita ylläpitovaiheeseen niin, että paino vielä putoaa. Tällä hetkellä syön hh noin 100-150g pv.

Tsemppiä kaikille!

Ketoosiviikot aloitettu. Yllättävän nopeasti sinne pääsi, kun hiilareita vähensi jo vklp:na. Helppoa oli aloittaa kun tottunut syömään kaikki täysrasvaisina ja muutenkin olen aika perso voille... Vaa'alla käyn loppuviikosta. Tulen sitten ilmoittelemaan mitä vaaka näyttää ja muutenkin päivittelemässä olotilaa. :)

Huomenna käyn uimahallissa. Miltäköhän tuntuu liikunta ketoosissa...?

Vierailija
571/804 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikavälillä 3.-31.1. pudotusta 79 --> 75,3, eli 3,7 kg, pituus 172 cm. Tavoitteena olisi nyt päästä ensiksi kutosella alkavaan painoon, toivottavasti maaliskuussa olisi jo näin.

Vierailija
572/804 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 87 kg -> noin 83 kiloa. Kilo viikossa, ihan jepa. Maaliskuun lopulla voisi sitten olla se 75.

Vierailija
573/804 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityn kans mukaan 1.2. Tavoitteena -5kg maaliskuun loppuun mennessä.

Vierailija
574/804 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajassa 8.1.-1.2. Paino pudonnut 2,3kg. Aloitus oli tasan 67kg, nyt 64,7. Eka tavoite on valmistujaisiini mennessä saada paino alkamaan vitosella.

Vierailija
575/804 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta tulee täälläkin, 8.1-1.2 -3,8 kg. Päivitän tavoitteen viidestä kilosta ylöspäin eli -8 kg ennen maaliskuun loppua. Olo on energinen eikä ole tarvinnut olla nälissään!

Vierailija
576/804 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin pudottaa n.12kg kolmessa kuukaudessa. Noin kilo per viikko siis. Lähtöpaino on 82 ja pituutta 164. Ny lähtee nää läakit lätisemään. Tavoitepaino 1.6 mennessä on 60kg. Kilo viikossa eli noin -22kg kesäkuuhun mennessä. Uskotteko että onnistun? Yläpeukku joo ja alapeukku ei. ;P

Eikös suositeltu tahti ole puoli kiloa viikossa? Puolitapa tavoitteesi. Tuolla sait alapeukun.

Vierailija
577/804 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Tänään 83,9. Olen siis vähän edellä puolen kilon viikkotavoitteesta. Ketoosi puree ja VHH toimii. Nyt pitäisi lisätä liikuntaa.

Vierailija
578/804 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ruuat on olleet todella epäsäännölliset remontista johtuen. Ruokailukerrat on jääneet 2-3 päivittäin ja ruuat on olleet salaatteja, eväsleipiä ynnä muuta, mitkä säilyy hetken lämpöisessä eikä tarvitse lämmittää. 

Paino on mennyt itsekseen alaspäin, mutta käsistä ja jaloista huomaa, että ne on ihan turvoksissa ja lihakset on koko kropassa aika kipeät. Askeleita on tullut päivittäin 16-18000 ja kalorikulutus pyörinyt 2600-3100kcal normaalin ~1900kcal:n sijasta. Tänään homma jatkuu vielä, mutta huomenna on jo kevyempi päivä. Remppa on loppusuoralla ja ensi viikolla voi taas kunnolla keskittyä säännölliseen ruokailuun ja vähän toisenlaiseen liikuntaan.

-Ninni-

Vierailija
579/804 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen päivä laihdutusta alkamassa. Tällä kertaa en aio luovuttaa.

Vierailija
580/804 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna painoin vihdoin alle 60 kg. Vaaka näytti aamulla 59,7 kg, eli suunta on onneksi kuitenkin alaspäin, vaikka nihkeältä on vaikuttanut. Laihduttamisen alussa paino nousi jopa 62,3 kiloon, joka on painoennätykseni raskausaikoja lukuun ottamatta.

Paino on viimeisen viikon aikana vaihdellut 60,0 kg:n ja 60,4 kg:n välillä. Aika paljon olen karsinut ylimääräistä syömistä ja herkkuja ja keventänyt aterioita. En syö runsasta lounasta, jos ei oikeasti ole nälkä.

-tavoitteena 58 kg

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,3 kg. Eilen aamulla paino oli alimmillaan eli tasan 60 kg.

Nyt en ole ehtinyt noin pariin viikkoon kuntosalille. Aineenvaihdunta tuntuu tosi hitaalta ja ei tule helposti nälkäkään. Pyrin syömään kehoani kuunnellen. Aineenvaihduntani on huomattavasti hidastunut ilmeisesti liikuntarajoitteen ja lääkityksen takia ja iän myötä. Opettelen nyt syömään ja laihduttamaan uusilla edellytyksillä. Muuten näköjään vain lihon ja lihon.

Vierailija kirjoitti:

Totta, ei kannata punnita itseään illalla. Olin tänä aamuna 60,4 kg eli paino on vähän pudonnut, vaikka oikeasti tuntui, että ei tästä laihduttamisesta tule yhtään mitään.

Syön pieniä annoksia, aterioina lähinnä salaatteja ja/tai keittoja. Välillä olen syönyt karkkia. Liikuntarajoitteen vuoksi en voi liikkua niin paljon kuin haluan. Käyn kuitenkin kuntosalilla noin kerran viikossa ja kävelen pari kilometriä päivittäin.

-tavoitteena 58 kg

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu käydä kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Paino pyrkii nousemaan ja oli eilen 62,2 kg. Tänä aamuna painoin 61,1 kg ja illalla on varmaan taas suuremmat lukemat.

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,9 kg. Eilen illalla paino oli noussut jopa 62,3 kiloon. En ollut edes syönyt enemmän, vaan pikemminkin vähemmän kuin yleensä ja vain yhden lämpimän aterian.

Vierailija kirjoitti:

Olin aamulla 61,3 kg. Lopetan ens alkuun suklaan ja karkin syönnin.

Vierailija kirjoitti:

Lähden mukaan. Olen 60-61 kg ja 164 cm. Mulle riittää, että saan pudotettua 2-3 kg.

Punnitse aamulla. Illalla on ihan turha käydä. Painohan vaihtelee päivän aikana jo senkin mukaan paljonko syöt. Lisäksi kuntosalilla käyminen nostaa painoa seuraavaksi päiväksi, kun lihaksiin kertyy nestettä. 

Seuraa painoa viikkotasolla, suuntaa voi tsekkailla pitkin viikkoa aamuisin, mutta iltojen "painonnousuista" ei voi päätellä yhtään mitään järkevää.

-Ninni-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme