Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIDEN KILON LAIHDUTUSRYHMÄ TAMMI-MAALISKUU 2018!

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!
Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Kommentit (804)

Vierailija
501/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitseminen jäi pariksi viikoksi väliin mutta keskiviikkona huomasin että painoa on tippunut noin kilo siitä kun aloitin 1.1.2018!

Olen jättänyt aamupalat pois ja syön vaan klo 12-18 välisenä aikana (joskus tottakai pakko joustaa mutta olen myös pari kertaa syönyt yhden aterian päivässä mikä myös toimi). Huomasin että se auttaa paljon naposteluun ja pitää kalorimäärän kurissa, tähtään 1000 kalorin päivässä kun olen tällainen 150 senttinen pätkä joka ei paljon kuluta muutenkaan.

Ensi keskiviikkona olisi siten tavoitteena puoli kiloa pois tästä nykyisestä 49 kilosta mutta tiedän myös että se muuttuu tästä koko ajan vaikeammaksi. Maaliskuuhun on kuitenkin vielä aikaa niin en stressaa asiaa

Vierailija
502/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 senttinen pätkä jatkaa:

Olen huomannut että minulle sopii kevyt keitto (esim itsetehty nopea sipulikeitto) lounaaksi, sitten joko hedelmää, pähkinöitä tai vihanneksia noin 100 kcal/1 annos.

Näillä jaksan sitten iltapäivälle asti jolloin syön hyvänkokoisen illallisen. Tämän jälkeen on vielä mahdollisuus syödä joku pieni hedelmä ennen klo 19 mutta yleensä olen niin täynnä että ei tee mieli.

Aamulla herään jo klo 6/7 ja juon paljon vettä sekä teetä. Nälkä pysyy kurissa vaikka klo 11 alkaa jo maha vähän kurnia.

Tiedän että tämä IF ei todellakaan sovi kaikille mutta olen aina ollut napostelija. Se että ennnapostele yhtään syömisajan ulkopuolella on tähän asti ainut juttu mikä on auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menkkojen takia laihdutus junnaa. Ärsyttävää kun tekee parhaansa ja tiiän ett syön alle kulutukseni. Nyt vielä kaks päivää pelkkää juhlimista (oon opiskelija), ei ainakaan auta. Toisaalta, en entisenä anorektikkona halua lähteä nipistämään hauskanpidosta laihdutuksen takia, varsinkin kun olen ihan normaalipainoinen ja haluan vain kiinteyttää 🙄

Ihan uteliaisuudesta, miksi tätä alapeukutetaan? En ole viestin lähettäjä mutta en näe mitään ongelmaa kiinteytyksessä jos se on alapeukkujen syy. Eikö täällä sais normaalipainoiset laihduttajat keskustella?

Normaalipainoisten ja ylipainoisten laihduttaminen on ilmeisestikin aivan eri laji. Liikoja rasvojansa pitkäjänteisesti pois polttava ei jaksa noita 'voi mä join lasillisen vettä nyt on niin läski ku paino junnaa taas seuraavaan vessassakäyntiin'-tyylisiä marinoita. Olisi ihan suotavaa että normaalipainoiset laihduttajat avaisivat oman ketjun.

Vierailija
504/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minkälaisia iltapaloja syötte? Jos siis iltapalaa syötte. Alan kyllästyä ainaisiin samoihin iltapaloihin ja kaipaan vaihtelua :D

163/64

Vierailija
505/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menkkojen takia laihdutus junnaa. Ärsyttävää kun tekee parhaansa ja tiiän ett syön alle kulutukseni. Nyt vielä kaks päivää pelkkää juhlimista (oon opiskelija), ei ainakaan auta. Toisaalta, en entisenä anorektikkona halua lähteä nipistämään hauskanpidosta laihdutuksen takia, varsinkin kun olen ihan normaalipainoinen ja haluan vain kiinteyttää 🙄

Ihan uteliaisuudesta, miksi tätä alapeukutetaan? En ole viestin lähettäjä mutta en näe mitään ongelmaa kiinteytyksessä jos se on alapeukkujen syy. Eikö täällä sais normaalipainoiset laihduttajat keskustella?

Normaalipainoisten ja ylipainoisten laihduttaminen on ilmeisestikin aivan eri laji. Liikoja rasvojansa pitkäjänteisesti pois polttava ei jaksa noita 'voi mä join lasillisen vettä nyt on niin läski ku paino junnaa taas seuraavaan vessassakäyntiin'-tyylisiä marinoita. Olisi ihan suotavaa että normaalipainoiset laihduttajat avaisivat oman ketjun.

Paitsi että tämä ketju oli alunperinkin normaalipainoisten laihduttajien ketju. Jospa vaikka vilkaisisit alkupään viestejä niin huomaisit sen itsekin. Marinat ovat asia erikseen, ei niitä normaalipainoinenkaan jaksa.

Vierailija
506/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minkälaisia iltapaloja syötte? Jos siis iltapalaa syötte. Alan kyllästyä ainaisiin samoihin iltapaloihin ja kaipaan vaihtelua :D

163/64

Kaurapuuroa/keitettyjä munia/juustoa/jogurttia/alatoopia/kermavaahtoa marjoilla/juustopannaria

Vierailija
507/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan! 165cm ja 63kg. Ihanne ja hyvä olo vaatteiden sisällä ois juurikin se -5kg eli 58kg.

Tsemppiä kaikille 👍

Vierailija
508/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites viikonloppu on mennyt? Itse eilen herkuttelin irtonamuilla tarkalleen 86g ja rakettispagetilla. Tänään söin taas kanaa ja vihanneksia ja illalla lenkille. Olen vasta ollut viikon tällä kuurilla joten vielä ei ole tapahtunut yhtikäs mitään.

Vierailija
509/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on mennyt oikein mukavasti, perjantain illallinen oli mun cheat meal, söin puolikkaan pizzan ja join illan mittaan 2 lasia viiniä. Eilen crosstraineria puoli tuntia ja tänään tunnin lenkki, ruokailut nomaalisti 4 krt päivässä (aamiainen, lounas, välipala, illallinen).

Vierailija
510/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijalle 513

Kiitos hyvin on mennyt.  Vähän kotia siistien ja henkisesti valmistautuen ensi viikkoon.

Asetuin mukavasti nojatuoliin ja ajattelin katsoa telkkarista jotain positiivista ohjelmaa ja valinta osui Jutan ja Vertin supersinkkudieetti ohjelmaa.  Harmi, että katsoin saman jakson jo ed. sunnuntaina.  No katson sen sitten uudelleen, koska ohjelma on niin hyväntuulinen/positiivinen ja siten sopii tähän laihisteemaan.  Molemmat sinkut onnistuivat ohjelman avulla ja lopputulos on sanoisinko, etten liioittele, minun mielestäni huikea 😁 

Vierailija
511/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijalle 513

Kiitos hyvin on mennyt.  Vähän kotia siistien ja henkisesti valmistautuen ensi viikkoon.

Asetuin mukavasti nojatuoliin ja ajattelin katsoa telkkarista jotain positiivista ohjelmaa ja valinta osui Jutan ja Vertin supersinkkudieetti ohjelmaa.  Harmi, että katsoin saman jakson jo ed. sunnuntaina.  No katson sen sitten uudelleen, koska ohjelma on niin hyväntuulinen/positiivinen ja siten sopii tähän laihisteemaan.  Molemmat sinkut onnistuivat ohjelman avulla ja lopputulos on sanoisinko, etten liioittele, minun mielestäni huikea 😁 

Koita nyt sitten muistaa, että se tv kameroiden paine sekä kaupalliset kytkökset noissa ohjelmissa näyttää aina vain niitä onnistumisia, ja muista myös ettei se Jutta ole mikään huippuasiantuntija noissa terveys ja laihdutus asioissa vaikka media niin meille yrittääkin uskotella. Monesti noiden ohjelmien jälkeen lihotaan vanhoihin mittoihin takasin kun kroppa on hetkellisesti vedetty liian äkkiä niin tyhjäksi.

Vierailija
512/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lähtenyt kolme kiloa 75,5->72,5 ja turvotus mahasta kadonnut. Olen vähähiilarisella, se toimii minulla hyvin. Vielä saman verran ja olen alkuperäisessä tavoitteessani eli n 69 kg. Vaikeinta tulee olemaan painon pitäminen alle 70 kg.

Vierailija
513/804 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ruoat edelleen hyvällä mallilla (vaikkakin niitä hiilareita edelleen ns liikaa n 30-50g) ja vihdoin tänään oli paino pudonnut edes -0.2 kg edellisestä KAHDEN VIIKON 🙄 takaisesta punnituksesta. Täytyy vaan luottaa painon putoavan edes sitten järkyttävän hitaasti, kunhan pysyn dieetissäni. Positiivista toki ettei alussa nesteiden mukana haihtuneet pari kiloa ole palanneet eli turvotusta ei ole ollut tässä ruokavaliossa pystyttäessä.

Kuntoilu on edelleen vähäistä, lähinnä kävelylenkkejä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
514/804 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, tänään alkoi henki haista illemmalla aika kamalalta, ja epäilin ketoosin alkaneen. Ketostix vahvisti asian, kohtalaisesti ketoaineita virtsassa. On kyllä aika vetämätön olo, kokeneet ketoilijat väittävät se menevän ohi, pitää koittaa uskoa.

Vierailija
515/804 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tandoorikanaa voissa  paistettuna rucola-sieni-kesäkurpitsapedillä. Lisäksi tuoreita tomaatteja.

Vierailija
516/804 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Täällä flunssa jyllää ympärillä ja itse aloitin tämän päivän banaaniletuilla ja marjasmoothiella, jossa oli marjoja 150g ja pari lusikallista banaanijogurttia. Toki syön päivittäin deevitamiinia ja monivitamiinia, mutta ei ekstra c-vitamiinit marjoista pahaa tee.

Aamupalan jälkeen teen 1h bodypumpin, kun vihdoinkin on sellainen rako, että ehtii jumpata kunnolla. Olkapää onkin ollut töiden takia muutaman päivän kipeänä ja liikunta tekee sille hyvää.

Vaa'alla en ole käynyt viime perjantain jälkeen, joten en ole varma mihin suuntaan menee, mutta päivittäiset kalorit on edelleen pyörineet siinä 1450kcal tienoilla.

-Ninni-

Vierailija
517/804 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetti jatkuu edelleen, tällä hetkellä olo on turvonnut kun tuli syötyä eri papuja kuin yleensä ja ne eivät ilmeisesti oikein sopineetkaan vatsalle.

Muuten tuntuu, että pientä flunssaa tulossa, toivottavasti  ei pahenisi. Szömiset ja liikunnat sujuu muuten hyvin ja viikonlopu cheat day auttaa jaksamaan ja siitä saa lisää virtaa treeneihin. Yritän myös sopia kaikki ulkona symsite tuon cheat dayn ympärille. Punaviiniä menee ehkä turhan paljon silloin, pitäisi varmaan vähentää. Kaloreita en ole laskenut enkä punninnut itseäni, peilin ja vanhojen vaatteiden avulla mennään- 

slow carb

Vierailija
518/804 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ruoat edelleen hyvällä mallilla (vaikkakin niitä hiilareita edelleen ns liikaa n 30-50g) ja vihdoin tänään oli paino pudonnut edes -0.2 kg edellisestä KAHDEN VIIKON 🙄 takaisesta punnituksesta. Täytyy vaan luottaa painon putoavan edes sitten järkyttävän hitaasti, kunhan pysyn dieetissäni. Positiivista toki ettei alussa nesteiden mukana haihtuneet pari kiloa ole palanneet eli turvotusta ei ole ollut tässä ruokavaliossa pystyttäessä.

Kuntoilu on edelleen vähäistä, lähinnä kävelylenkkejä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Onko sulla menkat tulossa? Joillaki voi paino nousta jopa 2 kg kahden viikon ajan ennen menkkoja (eli ovulaation jälkeen paino nousee ja nousee ja nousee aina menkkoihin asti). Sit paino putoaa, ku menkat lopussa.

Vierailija
519/804 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt sitten muistaa, että se tv kameroiden paine sekä kaupalliset kytkökset noissa ohjelmissa näyttää aina vain niitä onnistumisia, ja muista myös ettei se Jutta ole mikään huippuasiantuntija noissa terveys ja laihdutus asioissa vaikka media niin meille yrittääkin uskotella. Monesti noiden ohjelmien jälkeen lihotaan vanhoihin mittoihin takasin kun kroppa on hetkellisesti vedetty liian äkkiä niin tyhjäksi.[/quote]                      

Vapautan sinut vastuusta :)  Älä nyt enempää vaivaa päätäsi mun tv:n ohjelmien valinnan/ymmärtämisen suhteen :) Olen aikuinen ihminen ja kannan omista "harha" kuvitelmista täyden vastuun.  En katsonut ohj. vaaleanpunaisten linssien kautta.         

Kilot veks tai takaisin, on ihan ohj. mukana olleiden omalla vastuulla, ei ole minun asiani ilkkua saatika osoitella sormella heitä tai ketään muutakaan vastaavassa tilanteessa olevaa.  Jokaisella on kuitenkin lupa yrittää hoitaa ja kohentaa oloaan.  

Ole ystävällinen ja osoita sen verran kunnioitusta muita ketjun vierailijoita kohtaan, että jätetään tämä aihe taakse.  Minä lupaan, etten kerro mitään tv:hen liittyvää. 🤐 

Vierailija
520/804 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki! Oon keskustelua lukenut sillon tällöin ja taustalla itse kiinnittänyt huomiota omiin syömisiini. Lähtömitat 160cm/71,2kg (N25) tammikuun alussa ja tänä aamuna vaaka näytti 69,3kg. Oudon iso pudotus, sillä eilen mittasin 70,2kg ja illalla söin kaverin luona vohveleita nipistämättä kummemmin muusta syömisestä.

Syömistä ja painoa olen päivittäin seurannut nyt viikon päivät. Keskiarvoinen energiansaanti on ollut 1662 kcal (varmasti heittää todellisuudessa vähän korkeammaksi) ja liikuntaa harrastin kolmesti samalla viikolla. Sipsejäkin söin viikonloppuna, oli aika järkytys nähdä niiden vaikutus (fatsecretin avulla laskeskelen). Taitaa jäädä sipseillä herkuttelu nyt pidemmäksi aikaa 😅

Mittausaikana painolukemat ovat nousseet ja laskeneet, mutta suunta on näemmä oikea ja se on ainoa mikä minulle on tärkeää. Kahdesti lukema on ollut jo alle 70kg, mikä on kyllä ilahduttanut!

Oma painonpunotus on pitkä prosessi, tavoitepaino on 58kg. Toivottavasti maaliskuun lopussa tuohon tavoitteeseen olisi alle 10kg jäljellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi