Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heikkolahjainen nuori

Vierailija
30.12.2017 |

Ja yhteishaku alkaa lähestyä. En pääse varmaan minnekään peruskoulun jälkeen opiskelemaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta, et heikkolahjaiselta tai typerältä. Älä usko niitä jotka sellaisia väittävät. Hakeudu hoitamaan ensin terveyttäsi, ja muuta sitten paikkaan jossa voit käydä vaikka sen kymppiluokan. Sossu auttaa, niele mahdollinen ylpeys. Ota kaikki apu vastaan, ehkäisee syrjäytymistä. Netistäkin voi löytää erilaisia oppimistyylejä jos peruskoulun opetus ei ole sinulle sopinut. Tosi väärin että sinua on noin lannistettu. Kovasti tsemppiä sinulle.

Vierailija
42/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en uskoisi psykologin testejä tai muita ammattilaisia? Voin toki olla myös masentunut tyhmyyden lisäksi.

Päihteitä en käytä enkä aio käyttääkään.

On minulla jonkinlaisia ihmissuhteita ja olen myös politiikassa mukana, mutta nyt olen saanut ehkä omaan älykkyyteeni nähden liikaa tekemistä. :D Olin niin typerä, että valitsin väärän puolueenkin, jossa ei juuri muita nuoria minun lisäkseni ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Nauroin tälle

Vierailija
44/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nämä sinun vaihtoehdot ovat yhteishaun lisäksi:

-yhteishakuun kuulumattomat kansanopistolinjat ja vastaavat (niistä voi saada ammatin tai viettää välivuoden opiskellen jotain itseä kiinnostavaa alaa)

-avoin AMK (etä- ja lähiopetus)

-avoin yliopisto (etä- ja lähiopetus)

-avoin ammattiopisto

-nettilukio (ei pääsyvaatimuksia)

-aikuisten iltalukio (erityisluvalla alaikäisille, ei pääsyvaatimuksia)

-kansalaisopistojen ja työväenopistojen kurssit (voivat olla hyväksiluettavia myöhemmin jos tukevat alavalintaa koulussa ja ovat muuten erittäin hyödyllisiä)

On varmaan erittäin harvinaista, että alle 18 vuotias opiskelee avoimessa AMK:ssa tai yliopistossa, mutta laki ei sitä kiellä. 

Vierailija
45/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jutella opon kanssa, kun koulut alkaa.

Kiitos vinkistä.

Ap

Vierailija
46/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet heikkolahjainen.

Vierailija
47/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset