Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minä voitan nyt loton päävoiton, jaan siitä puolet hyväntekeväisyyteen, eli suoraan köyhille.

Vierailija
30.12.2017 |

Lopuista rahoista suurimman osan annan tietysti sisaruksilleni ja muille sukulaisille, omille lapsille tietysti isommat summat tulevaisuutta varten.
Kun se raha rapsahtaa minulle, niin etsin köyhiä ihmisiä ja annan 500€ seteleitä kouraan kuten Karpo aikoinaan niin että karvalakki tutisee.
Alan joulun siskoksi. Levitän toivoa ja rauhaa ihmisille toisin kuin moni muu rikas mulkkero tässä maassa, ja maailmassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on niin toivon että voitat.

Vierailija
2/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan kannatettava ajatus pistää raha kiertämään.

Tosin esim. köyhälle juopolle se voi olla kuin ladattu ase käteen että henkihän siinä lähteä.

Mutta typerintä mitä voisi lottovoitolle tehdä, on pistää rahat pankkiin "pahan päivän varalle" ja jatkaa kittuuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ajatus :-D

Tosin ihan randomisti en jaa, koitan katsoa ja selvittää, että ihminen tosissaan tarvitsee apua....

Vierailija
4/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Joskus jättipottiaikoihin suunnittelin miten salakuuntelisin julkisilla paikoilla ihmisiä, ja näin löytäisin oikeat köyhät ja täräyttäisin tonnit kouraan :D

Vierailija
5/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin myös kaikki rahat köyhälle, ts. itselleni.

Vierailija
6/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama ajatus :-D

Tosin ihan randomisti en jaa, koitan katsoa ja selvittää, että ihminen tosissaan tarvitsee apua....

Joo, tottakai, mutta toki voisin jotain vanhoja alkkiksiakin vaikka hyvällä pullolla muistaa. Jos muuten on hyvä ihminen eikä tee kenellekään pahaa on ansainnut edes joskus jonkun onnenpotkun, jotain hyvää elämään. Antaa hyvän kiertää.

ap

Vierailija
7/7 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä ne ihmiset jotka jopa jatkaa siivoojana töissä vaikka on miljoonia pankkitilillä, mitä jos kuolet huomenna etkä nauttinut siitä että voitit? Kuitenkin sen takia ihmiset lottoaa, että voittaisi rahaa ja voisi tehdä jotain kivaa, sitten kun voitto osuu kohdalle aletaankin pihistellä, pelätään että jos ne loppuu kesken, tai muut on kateellisia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi