Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa Äitihullun hiljenemään

Vierailija
30.12.2017 |

Kannattaako

Mikä saa Äitihullun hiljenemään

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te hoksaatte, että tämä on ylläpidon tekemä aloitus, mistä voikin aika loogisesti päätellä, että palstan ylläpito trollaa täällä estoitta.

Kiva tyyppi, tänne ei pahemmin kannata kirjoitella mitään, ellei halua narsistia vinoilemaan itselleen.

Nyt ei ymmärrä

No se nyt ei ole uutta, mites askartelit ton logon tohon eteen muutes?

Mitä?

Jaa. Vinku & vittuilu & toisto = av mode😆

Vierailija
22/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tästä kannattaa keskustella!

Koko lopun päivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jättää kokonaan huomioimatta

Vierailija
24/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään

Vierailija
25/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jollain samanlaisia sukulaisia tai tuttuja kuin hän? Voiko tuollainen ihminen oikeasti olla olemassa? Itse en ole moista jänkkääjää tavannut.

Vierailija
26/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jollain samanlaisia sukulaisia tai tuttuja kuin hän? Voiko tuollainen ihminen oikeasti olla olemassa? Itse en ole moista jänkkääjää tavannut.

Tiedän tyypin, livenä samaa rataa. Musta on valkosta ja toistoa 10000. Entinen tuttu, sattumoisin.

On myös aggressiivinen livenäkin, mollaava ja ehta narsisti.

Vierailija
27/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Hänessä on pahuutta

Vierailija
28/35 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään

Vierailija
29/35 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään

Vierailija
30/35 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika uusi tällä palstalla. Onko tämä äitihullu siis eri tyyppi kuin kivikissaäiti? Voisitteko tiivistetysti kertoa, minkälaisesta ihmisestä tai ihmisistä on kyse? Millainen perhe, montako lasta, asuuko yhdessä puolison kanssa, käykö töissä, ikä jne. Kiitos!

Vierailija
31/35 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika uusi tällä palstalla. Onko tämä äitihullu siis eri tyyppi kuin kivikissaäiti? Voisitteko tiivistetysti kertoa, minkälaisesta ihmisestä tai ihmisistä on kyse? Millainen perhe, montako lasta, asuuko yhdessä puolison kanssa, käykö töissä, ikä jne. Kiitos!

Sama tyyppi. Narsisti. Kaksi lasta, mies asuu lasten kanssa. Narsku asuu jossain "omassa huoneessa",  viittaa pakkohoitoon. Käy terapiassa.

Vierailija
32/35 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama tyyppi, josta lehdissä kirjoitettiin, että saa tavata lapsiaan ilman valvontaa ja isä huolissaan lastensa hyvinvoinnista

Vierailija
33/35 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänet pitää saada hiljenemään? Eihän hänen ketjujaan ole pakko lukea. Yleensä kuitenkin jo aloitusviestistä selviää, että kivikissaäiti se taas aloittelee päivän valitusprojektiaan. Mä en nykyään yleensä edes avaa koko ketjua, jos jo otsikko viittaa ko henkilöön.

Vierailija
34/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa ottanut osaa keskusteluihin, ekan kerran siksi, että olin uusi täällä enkä tuntenut tapausta. Toisen kerran ihan vain nähdäkseni, miten argumentit vääntyvät ko. henkilön käsittelyssä. Se on tavallaan hyvää treeniä tosielämän väittelyiden varalle. Toisaalta kyllä epäeettistä käyttää harjoitusvastustajana ihmistä, jolla selvästi ei ole kaikki muumit laaksossa. Tämän jälkimmäisen syyn takia jätän varmaankin tästä lähtien ko. henkilön ketjut rauhaan.

Oot kyllä lopettanut kesken, kun tais argumentit loppua. Ja oot ollut häviöllä/väärässä, mutta et sitä kykene myöntämään. Sääli, kun kuvittelit "harjoitelleesi". Aika huonosti, jos kesken jättäminen menee sulla "harjoitteena".

Vierailija
35/35 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin, livenä samaa rataa. Musta on valkosta ja toistoa 10000. Entinen tuttu, sattumoisin.

On myös aggressiivinen livenäkin, mollaava ja ehta narsisti.

Et tiedä, idiootti. Kukaan ei selvästi usko sun valheitas.