Mikä saa Äitihullun hiljenemään
Kommentit (35)
Minusta tästä kannattaa keskustella!
Koko lopun päivää!
Paras jättää kokonaan huomioimatta
Onko teillä jollain samanlaisia sukulaisia tai tuttuja kuin hän? Voiko tuollainen ihminen oikeasti olla olemassa? Itse en ole moista jänkkääjää tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jollain samanlaisia sukulaisia tai tuttuja kuin hän? Voiko tuollainen ihminen oikeasti olla olemassa? Itse en ole moista jänkkääjää tavannut.
Tiedän tyypin, livenä samaa rataa. Musta on valkosta ja toistoa 10000. Entinen tuttu, sattumoisin.
On myös aggressiivinen livenäkin, mollaava ja ehta narsisti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Hänessä on pahuutta
Olen aika uusi tällä palstalla. Onko tämä äitihullu siis eri tyyppi kuin kivikissaäiti? Voisitteko tiivistetysti kertoa, minkälaisesta ihmisestä tai ihmisistä on kyse? Millainen perhe, montako lasta, asuuko yhdessä puolison kanssa, käykö töissä, ikä jne. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olen aika uusi tällä palstalla. Onko tämä äitihullu siis eri tyyppi kuin kivikissaäiti? Voisitteko tiivistetysti kertoa, minkälaisesta ihmisestä tai ihmisistä on kyse? Millainen perhe, montako lasta, asuuko yhdessä puolison kanssa, käykö töissä, ikä jne. Kiitos!
Sama tyyppi. Narsisti. Kaksi lasta, mies asuu lasten kanssa. Narsku asuu jossain "omassa huoneessa", viittaa pakkohoitoon. Käy terapiassa.
Onkohan sama tyyppi, josta lehdissä kirjoitettiin, että saa tavata lapsiaan ilman valvontaa ja isä huolissaan lastensa hyvinvoinnista
Miksi hänet pitää saada hiljenemään? Eihän hänen ketjujaan ole pakko lukea. Yleensä kuitenkin jo aloitusviestistä selviää, että kivikissaäiti se taas aloittelee päivän valitusprojektiaan. Mä en nykyään yleensä edes avaa koko ketjua, jos jo otsikko viittaa ko henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pari kertaa ottanut osaa keskusteluihin, ekan kerran siksi, että olin uusi täällä enkä tuntenut tapausta. Toisen kerran ihan vain nähdäkseni, miten argumentit vääntyvät ko. henkilön käsittelyssä. Se on tavallaan hyvää treeniä tosielämän väittelyiden varalle. Toisaalta kyllä epäeettistä käyttää harjoitusvastustajana ihmistä, jolla selvästi ei ole kaikki muumit laaksossa. Tämän jälkimmäisen syyn takia jätän varmaankin tästä lähtien ko. henkilön ketjut rauhaan.
Oot kyllä lopettanut kesken, kun tais argumentit loppua. Ja oot ollut häviöllä/väärässä, mutta et sitä kykene myöntämään. Sääli, kun kuvittelit "harjoitelleesi". Aika huonosti, jos kesken jättäminen menee sulla "harjoitteena".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin, livenä samaa rataa. Musta on valkosta ja toistoa 10000. Entinen tuttu, sattumoisin.
On myös aggressiivinen livenäkin, mollaava ja ehta narsisti.
Et tiedä, idiootti. Kukaan ei selvästi usko sun valheitas.
Jaa. Vinku & vittuilu & toisto = av mode😆