Mistä löydän tällaisen miehen itselleni?
Hän tietää, keitä ovat mm. Jared Taylor, Sam Dickson, Mike Enoch, Jayoh de la Rey ja Richard Spencer.
Hänellä on konservatiivinen ajattelumalli miesten ja naisten välisestä suhteesta ja rooleista.
Hän tietää kuka on Unkarin pääministeri ja hän tietää myös miksi tämä on oleellista.
Jos hänelle mainitsee, että Martti Ahtisaari piti Nelson Mandelaa maailman älykkäimpänä ihmisenä, hän nauraa kanssani kippurassa.
Hänelle TRS on tuttu paikka. Hän saattaa olla jopa "Pay Cuck" ;)
Missä sinä olet? Täällä odottaa ihana, kaunis ja älykäs 33-vuotias nainen, joka haluaa jakaa elämänsä kanssasi.
Kommentit (11)
Toivon onnea etsintään, en valitettavasti osaa auttaa. Kategorisesti tuntuu, että konservatiivisesti naisten ja miesten välisestä suhteesta ajattelevia miehiä on paljon.
Mä haluaisin miehisen, mutta kuitenkin hellän ja tasavertaisesti ajattelevan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää, keitä ovat mm. Jared Taylor, Sam Dickson, Mike Enoch, Jayoh de la Rey ja Richard Spencer.
Hänellä on konservatiivinen ajattelumalli miesten ja naisten välisestä suhteesta ja rooleista.
Hän tietää kuka on Unkarin pääministeri ja hän tietää myös miksi tämä on oleellista.
Jos hänelle mainitsee, että Martti Ahtisaari piti Nelson Mandelaa maailman älykkäimpänä ihmisenä, hän nauraa kanssani kippurassa.
Hänelle TRS on tuttu paikka. Hän saattaa olla jopa "Pay Cuck" ;)Missä sinä olet? Täällä odottaa ihana, kaunis ja älykäs 33-vuotias nainen, joka haluaa jakaa elämänsä kanssasi.
Tuon itsesi kuvailun perusteella suosittelen etsimään Uuno Turhapuron tyyppistä miestä itsellesi. Ehkä silloin onnistaa?
Oot liian vanha leikkimään traditionaalista suhdetta miljonäärimiehen kanssa. Haluavat parikymppisen joka ehtii puskea 5 lasta. Kannattaa jatkaa sitä vahvan itsenäisen sinkkunaisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Oot liian vanha leikkimään traditionaalista suhdetta miljonäärimiehen kanssa. Haluavat parikymppisen joka ehtii puskea 5 lasta. Kannattaa jatkaa sitä vahvan itsenäisen sinkkunaisen elämää.
Provohan tämä on, mutta ei mulle esim 34-vuotiaana ollut myöhäistä löytää nykyinen mieheni, joka on mm. Rikas :D
Tavallaan ei yllätä, että täällä suurin osa takertui tuohon konservatiiviseen miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Se nyt vain on yksi osa elämää. Huomattavasti tärkeämpää on jakaa sama arvomaailma, mikä on hyvin todennäköistä silloin, kun toinen tietää nuo muut mainitsemani asiat.
Tottakai minulla on muitakin kriteereitä. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän älykkyys kiehtoo miehessä. Ja kun oma toimeentuloni ei todellakaan ole kiinni miehen tuloista, ei sillä varakkuudellakaan ole niin suurta merkitystä. Mutta sen verran kieroutunut mieli minulla on, että en vain yksinkertaisesti pysty kiihottumaan seksuaalisesti pienemmistä tai edes keskikokoisista miehistä. En vaikka olen miten koittanut. Jos voisin kääntää päässäni jotain ruuvia, jolla saisin itseni kiihottumaan 175-180cm 70-80kg miehestä niin todellakin tekisin sen! Sama asia varmasti monella miehellä lihavien naisten kanssa.
Yksisarvistahan tässä etsitään. Tiedän.
Ap
Ylilaudalta, valitettavasti joudut katselemaan 10-15 vuotta nuorempia. Aikuiset miehet tuskin ovat tuollaisista jutuista kiinnostuneita.
Taisi jäädä tärkeimmät kriteerit mainitsematta.