Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällainen oli muuttopäivämme

Eki_Särkkä
30.12.2017 |

Turun Liljalaaksoon, karkeasti noin kymmenen vuotta sitten. Ympäristö vaikutti päällisin puolin suvaitsevaiselta ja avarakatseiselta, ja Älvsby-talomme pihalle lapset mahtuisivat hyvin leikkimään. Sarita oli jo visioimassa miten tulisimme sisustamaan asunnon, kun jostain ilmestyi paikalle hänen joku nuoruudentuttavansa Kari Moukari. Ilmeisesti heillä oli ollut joku lyhytaikainen suhde joskus, mutta sain sen kuvan ettei Sarita juurikaan halunnut mennä sen enempää yksityiskohtiin, enkä minä tietenkään kohteliaana miehenä halunnut painostaa häntä kertomaankaan. Allaolevassa videossa näkyy ote tuosta meidän ja Karin kohtaamisesta.

Jälkeenpäin päätimmekin vierailla K-raudassa, josta muistaakseni ostimme ainakin suihkukaapin, sähkökiukaan ja erinäisiä remonttitarvikkeita. Tai siis minä ostin, kun minulla sitä onkin rahaa ja varallisuutta enemmän kuin Saritalla, jolla nyt tuohon aikaan vielä sattui olemaan noita ulosottovelkoja menneisyydestä viisinumeroinen summa. Oivoi...

Muistan että Sarita oli tavannut tuon Karin myös joskus puoli vuotta aikaisemmin, kuulemma osunut yllätysvieraana paikalle johonkin omiin rientoihinsa. Myös vähän sen jälkeen Sarita alkoi odottamaan Morttia ja Verttiä. Kävipä onnenpotku, olimme ja pitkään toivoneet lapsia. Näin ne asiat vain tapahtuvat :-)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla