Ei saa Niinistö ääniä
Nyt meni kuppi nurin. Olen väliaikaisesti työttömänä. Mun, akateemisen, pitäisi nuka pyrkiä vuokrähommii !
Myös toimitusjohtajamieheni allekirjoitti kansalaisaloitteen. Seuraava presidentti ei muuten ole Niinistö.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Sauli ja seitsemän kääpiötä.
No, ihan kiva jos ne kääpiötkin saisivat vähän kannatusta; ei näyttäisi niin Venäjän meiningiltä.
Mutta lumikkia ei saa äänestää koska lumikki on kreationisti! Kreationisti! Tietäähän kaikki että lumikki on kreationisti? Krea-tio-nis-ti! Kauhistuttavaa. Kreationisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihan kiva jos ne kääpiötkin saisivat vähän kannatusta; ei näyttäisi niin Venäjän meiningiltä.
Mutta lumikkia ei saa äänestää koska lumikki on kreationisti! Kreationisti! Tietäähän kaikki että lumikki on kreationisti? Krea-tio-nis-ti! Kauhistuttavaa. Kreationisti!
Ja aivan liian kaunis edustushommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se pitkähiuksinen blondi nainen? Ei se ole lumikki vaan ilkeä kuningatar.
Tykkään Lauran Sveitsi-vertauksista. Näen itsekin Suomen mahdollisuuden ainoastaan puolueettomana varakkaana hyvinvointivaltiona, joka päättää itse omista asioistaan.
Huhtasaaren-Kekkosen-Paasikiven linja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se pitkähiuksinen blondi nainen? Ei se ole lumikki vaan ilkeä kuningatar.
Ilkeä kuningatar joka haluaa sulkea rajat peikoilta, maahisiltä ja pönthiittisiltä.
Palatsin väki tietää paremmin että valtakunta rikastuu kun se täytetään peikoilla, maahisilla ja pönthiittisillä.