Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti keskimäärin lapsiperheen vanhempi ottaa eron, kun puoliso lopettaa seksin?

Vierailija
30.12.2017 |

Mitä luulisitte?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti itse ottaisit?

Vierailija
2/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt vuosi mennyt miehen haluttomuutta ja vakavasti olen eroa harkinnut mutta en vielä ole siihen valmis. Epäilisin että toisen vuoden vielä kärvistelen ja kolmannen teen varmaan sitä eroa.

Tähän vaikuttaa varmasti myös ikä, olemme vasta kolmekymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt vuosi mennyt miehen haluttomuutta ja vakavasti olen eroa harkinnut mutta en vielä ole siihen valmis. Epäilisin että toisen vuoden vielä kärvistelen ja kolmannen teen varmaan sitä eroa.

Tähän vaikuttaa varmasti myös ikä, olemme vasta kolmekymppisiä.

Onko mies ollut tyystin panematta sinua koko vuoden? Minkä ikäiset lapset? Oletko hakenut vierasta munaa? Ap

Vierailija
4/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole eronneet, vaikka miehen haluttomuutta on kestänyt jo useamman vuoden. Sen sijaan minulla on rakastaja. Eroan, kun lapset vielä vähän kasvavat.

Vierailija
5/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole eronneet, vaikka miehen haluttomuutta on kestänyt jo useamman vuoden. Sen sijaan minulla on rakastaja. Eroan, kun lapset vielä vähän kasvavat.

Tietääkö mies rakastajastasi? Rakastatko rakastajaasi? Kuinka usein saat häneltä seksiä?

Vierailija
6/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt ole eron syy.

Vierailija
7/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen hankit rakastajan ja minkä ikäinen nuorin lapsi oli silloin?

Vierailija
8/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas, koska seksi kuuluu parisuhteeseen.

Ap

Vierailija
9/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 vuoden kuluessa. 

Vierailija
10/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole, koska se ei ole pakko parisuhteessa. Olet valinnut huonosti itsesi, kun haluat seksiä. Olet ihan surkea pelle, re_va.

Vierailija
11/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei eronnut, vaikka seksiä ei ollut 5:een vuoteen. Ja oli kaksi lasta.

Vierailija
12/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko paljaana vai kumilla? Entä annatko myös peppua?

Vierailija
13/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole ollut seksiä kohta 4 vuoteen.Seksiä siis harrastettu viimeisen kerran,kun kuopus on saanut alkunsa. Pohdin eroa päivittäin.Olen 30v. ja luulen etä en pysty elämään selibaatissa loppuelämää...

N30

Vierailija
14/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole, koska se ei ole pakko parisuhteessa. Olet valinnut huonosti itsesi, kun haluat seksiä. Olet ihan surkea pelle, re_va.

Mitä hwlvwttiä tämä on tarkoittavinaan? Olet valinnut huonosti itsesi kun haluat seksiä?

Kyllä se on pakko jos parisuhteessa on, jos toinen haluaa ja toinen ei. Ap

Vierailija
15/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nostaisitte kissan pöydälle? Seuraavan kerran kun makaatte vierekkäin sängyssä, sanot "Kulta... viime ajat on ollut vähän hiljaista. Sen ei tarvitse olla näin kun me molemmat halutaan sitä. Onko mitään mahdollisuuksia aloittaa seksielämä uudelleen joskus... tai miksei nyt?"

Vierailija
16/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nostaisitte kissan pöydälle? Seuraavan kerran kun makaatte vierekkäin sängyssä, sanot "Kulta... viime ajat on ollut vähän hiljaista. Sen ei tarvitse olla näin kun me molemmat halutaan sitä. Onko mitään mahdollisuuksia aloittaa seksielämä uudelleen joskus... tai miksei nyt?"

Mutta jos se toinen ei halua?

Vierailija
17/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy missä mättää?!?

Vierailija
18/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ei haluaisi? Imetys tietty vie seksihalut kokonaan hormonibaikutusten takia mut mikä muu voi olla syy? Eilenkin oltiin varmaan 8 kertaa vaikka yhteiseloa jo 25v

Vierailija
19/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aina ollut näin?

Vierailija
20/28 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  jos kaikki haluaisi, niin ei kai seksittömiä liittoja olisi. Ärsyttävää tuollainen oletus, että kyllähän kaikki haluaa, mutta miksei sitten halua? No kun ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi