Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sitten tullut baarista kotiin....

Vierailija
30.12.2017 |

Sillä lailla. Kyllä kiehuu.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies luotettava muuten? Eli ei pelimiestyyppinen? Vai harrastaako baareja, alkoholia, naisia ja ei välttämättä tiedä koska näkyy seuraavan kerran. Mikä on kokonaiskuva, jos tuota kertaa ei lasketa lukuun? Onko nuori, haluaako vielä mennä sinkkuna? 

Vierailija
82/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sammunut ja siitä putkaan viety. Itse olen monta miestä ja naistakin herätellyt lauantai ja sunnuntai aamuyöllä milloin mistäkin ja soittanut lopulta poliisin hakemaan ne pois, jos eivät ole tajunneet itse lähteä jatkamaan matkaansa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en uskaltaisi olla lähiaikoina ilman kumia miehen kanssa lähikontaktissa. Mikäli vielä siihen tilanteeseen päädytte.

Vierailija
84/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sammunut ja siitä putkaan viety. Itse olen monta miestä ja naistakin herätellyt lauantai ja sunnuntai aamuyöllä milloin mistäkin ja soittanut lopulta poliisin hakemaan ne pois, jos eivät ole tajunneet itse lähteä jatkamaan matkaansa.  

Luetteko te tollot näitä ketjuja aloitusta pidemmälle? Ap on jo todennut, että oli vastannut puhelimeen.

Vierailija
85/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna en uskaltaisi olla lähiaikoina ilman kumia miehen kanssa lähikontaktissa. Mikäli vielä siihen tilanteeseen päädytte.

Karusta kokemuksesta tiedän, että kumeille ei olisi tuollaisen jälkeen käyttöä.

Vierailija
86/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma, kun nämä baarireissuille lähtijät eivät tajua jättää puhelintaan kotipöydälle. Siinähän kotona kiehuva akka sitten lähettelisi viestejä...

Terve suhtautuminen sinulla asioihin 👍

Kyse voi olla ihan huolestakin, jos toinen ei vastaa mitään. Onko esim. sattunut jotain.

Itse (nainen) kyllä ilmoittelen itsestäni, jos johonkin olen lähtenyt.

Vierailija
87/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan käsittämätön ilonpilaaja. Miksei saa rauhassa nukkua kerrankin?

Vierailija
88/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varattu menee baariin,itselle ei tulisi mieleenkään.

Sullako on oletus, että baariin mennään vaan iskemään naisia/miehiä? Vissiin puhut kokemuksesta.

Baari on niin epämiellyttävä ympäristö että en ymmärrä miksi sinne joku menee vapaaehtoisesti.

Olet siis käynyt baarissa. Kuka pakotti ja miten?

Vierailija
89/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetteko te tollot näitä ketjuja aloitusta pidemmälle? Ap on jo todennut, että oli vastannut puhelimeen.

Luin kyllä mutta tuo vastaukseni oli sellainen yleinen vastaus, jos joku miettii syitä miksi ei vastaa puhelimeen. 

Vierailija
90/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pettäjämiehesi kotiutui? Nopsaan suikkari ja tarkista sperman määrä. Raportoi sitten tänne.

Vierailija
91/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä käyny mielessä jättää vaa makaamaan henkilö jonnekki mutta on se silti kivempi mennä tarkistaa että kaikki on hyvin jne.  Jo pelkkä auttamisvelvollisuus velvoittaa tuon tarkistamisen. 

Noh ei kukaan halua varmaan pakkaseen jätettävän tai omaan oksennukseensa jäävän nukkumaan.

Vierailija
92/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä käyny mielessä jättää vaa makaamaan henkilö jonnekki mutta on se silti kivempi mennä tarkistaa että kaikki on hyvin jne.  Jo pelkkä auttamisvelvollisuus velvoittaa tuon tarkistamisen. 

Noh ei kukaan halua varmaan pakkaseen jätettävän tai omaan oksennukseensa jäävän nukkumaan.

Ei aina ole pakkasta. Opin onneksi piiloutumaan kaupunkioloissa. Se pelasti univajeelta, ja taas jaksoi jatkaa aamulla.

Vierailija
93/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina ole pakkasta. Opin onneksi piiloutumaan kaupunkioloissa. Se pelasti univajeelta, ja taas jaksoi jatkaa aamulla.

Onnea sinulle.

Vierailija
94/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kotiin ja melko vaisu ollut koko päivän. Kuulemma vain sammunut kaverille....

Ap

Vierailija
95/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö aikuinen mies ymmärrä että ei voi mitenkään itsenäisesti päättää mihin baari-iltaansa jatkaa. Kyllähän se pitäisi olla selvää että itsenäisyydestään luovuttuaan on ilmoitusvelvollinen puolisolleen ihan kuin nuorena oli vanhemmilleen. Kumma mies. Minä heittäisin tuollaisen omaa aikaa ahnehtivan pellolle. Kotiin pitää tulla koska muuten voisi olla liian hauskaa ja minähän en halua että toinen pitää hauskaa. Kotiin pitää tulla ja unohtaa haaveilu sekä hauskanpito. Näin on ja aina tulee olemaan. 

Vierailija
96/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kärsimään ja kunnolla! Hän on ollut jonkin jännän äärellä ja nyt saa kurinpalautuksen jonka on ansainnutkin. Kyllä hauskaa saa olla mutta vain valvotuissa oloissa ja nyt on ollut vähän omilla teillään. Mies on kuin lemmikkikoira jota kuuluu käskyttää ja komentaa jotta oppii pitäytymään rajojen sisällä. Mitä mieltä olet itse? Saako toinen pitää hauskaa jos toinen on kotona odottelemassa? Eron ottaisin itse.

Vierailija
97/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kotiin ja melko vaisu ollut koko päivän. Kuulemma vain sammunut kaverille....

Ap

Onko pyytänyt anteeksi aiheuttamaansa huolta? Onko myöntänyt että alkoholin kanssa meni överiksi?

Onko puhelimen käyttö samanlaista kuin ennen vai vahtiiko sitä nyt?

Vierailija
98/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on se että jos on hauskaa ilman puolison läsnäoloa ja valvontaa. Eli oli petturi kun kavereiden kanssa piti hauskaa. Paneminen ei pettämistä enää tässä tapauksessa edes pahenna vaan samaa pettämistä sekin.

Vierailija
99/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa tarkistaa sen ukon viestit siitä luurista. Varmasti on joku bimbo lähetelly jotain sille.

Vierailija
100/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran anteeksi, mutta on kuin ei mitään. En vois kuvitella että itse en ilmoittaisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan