Mies ei sitten tullut baarista kotiin....
Kommentit (132)
Mua sitten riepoo nämä "sitten"- provot.
Vierailija kirjoitti:
Mua sitten riepoo nämä "sitten"- provot.
Ja mua nämä asennevammaiset, joiden mukaan ei ikinä saa kysyä, että missä olit, vaikka taskuista pursuaisi kondomit ja käytetyt naisten pitsipikkarit. Kun ei saa stalkata, eikä olla utelias, vaan kiltti ja luottavainen pikkuvaimo.
Minusta tuo, ettei ilmoita kotiin, että menee muualle yöksi kertoo jo paljon. Itse ilmoitan AINA, jos menen kaverille yöksi, kun on pitkät taksijonot ja pääsee helpommalla ja vaikka olisin kuinka pöhnässä tahansa, niin pystyy näpyttään viestin tai yrittää soittaa. Mieheni ilmoittaa myös aina. En ole ikinä pettänyt ja olen oikeasti ollut aina siellä kaverilla ja uskon, että mieskin :)
Jos ei ilmoita kertoo välinpitämättömyydestä, että jotain hauskempaa on luvassa, kuin kotiolot. Oli ne sitten kosteat jatkot tai jonkun toisen naisen sänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varattu menee baariin,itselle ei tulisi mieleenkään.
Sullako on oletus, että baariin mennään vaan iskemään naisia/miehiä? Vissiin puhut kokemuksesta.
En ole kuullut että kukaan menisi sinne jostakin muusta syystä.
No nyt sitten myös ap saa lähteä baariin ja jäädä ilmoittamatta yöksi "kaverille". Jos siis päättää jatkaa suhdetta tuon miehen kanssa. Kiva, piristystä molemmille suhteeseen ja muista hankkia uusia kauniita alusvaatteita ja vaihtaa lukituskoodi puhelimeen. Jos mies urputtaa, niin sano, että sitä saa, mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varattu menee baariin,itselle ei tulisi mieleenkään.
Sullako on oletus, että baariin mennään vaan iskemään naisia/miehiä? Vissiin puhut kokemuksesta.
En ole kuullut että kukaan menisi sinne jostakin muusta syystä.
No nyt kuulet. Ihmiset menevät baariin tapaamaan kavereita. Jotkut menevät vain juomaan kaljaa. Osa nauttii musiikista ja osa menee hakemaan seuraa, siis ihan juttukaveria. Osa menee myös hakemaan seksiä.
Henkilökohtaisesti menen juomaan kaljaa kaveriporukalla.
Tee ilmoitus poliisille. Jotain on voinut sattua. Mä kyllä oisin enemmän huolissaan ja oisin heti soittanut poliisit apuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasi sentään puhelimeen. "Kaverin luona nukkumassa". Niinpä niin.
Ap
"Tyttökaverin luona "nukkumassa"".
Ei kai sillä nyt ole väliä kumpaa sukupuolta se uusi kaveri on.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo, ettei ilmoita kotiin, että menee muualle yöksi kertoo jo paljon. Itse ilmoitan AINA, jos menen kaverille yöksi, kun on pitkät taksijonot ja pääsee helpommalla ja vaikka olisin kuinka pöhnässä tahansa, niin pystyy näpyttään viestin tai yrittää soittaa. Mieheni ilmoittaa myös aina. En ole ikinä pettänyt ja olen oikeasti ollut aina siellä kaverilla ja uskon, että mieskin :)
Jos ei ilmoita kertoo välinpitämättömyydestä, että jotain hauskempaa on luvassa, kuin kotiolot. Oli ne sitten kosteat jatkot tai jonkun toisen naisen sänky.
Näin on minuakin kohdeltu, usein. Olen tosin kostanut.
Kerrankin oli "sammunut" kaverin sohvalle. Oli kuulemma tavannut vanhan ystävänsä baarissa. Löysin taskusta toisesta kaupungista ostetun leikkelepaketin. Matkaa kaupunkien välillä 10km.
Ja johan alkoi selitys; Kaverin kanssa mentiin tämän autolla yhtä toista kaveria moikkaamaan. Joopa joo. Mitä tuo kaveri on yleensä tehnyt viihteellä selvin päin, kun autoa pystyi ajamaan aamulla? Seliseli. Kun kysyin tunnenko tämän miehen, niin et tietenkään, eikä osannut nimeä kertoa, eikä kyseisen majapaikan osoitettakaan.
Miten joku voikin olla noin sika, ja vielä noin helvatun tyhmäkin? (Kuten itsekin tuollaisen kanssa elämääni tuhlaamassa)Onneksi ei ole lapsia. Enkä ymmärrä, kuinka edes roikun tässä suhteessa. Tuo pettäminen on kyllä jo jäänyt aikaa sitten pois, eikä mies enää mene yksin mihinkään. Ei halua.
Mun aiemmat suhteet ovat myös kärsineet luottamuspulasta, eli petetyksi olen tullut.
juonut itsensä sairaalaan, tää on nykyään in, jopa äidit saa näin tehdä ilma lasua!!!!
Maailman surkeimmat selitykset "sammuin kaverin sohvalle" tai "akku loppui" 😅 Kyllä sä kuitenkin olet pystynyt sieltä baarista siirtymään kaverin luo ennen sitä sammumista, niin pystyy varmasti sen yhden viestin näpyttämään. Ihmisillä usein on latureita, joita voi lainata (jopa siellä "kaverin" luona) tai sitten lainaa kaverin puhelinta, jos laturia ei löydy. Uskomatonta paskaa miehet! Itse olen joutunut näitä kantapään kautta oppimaan ex-mieheni takia ja voi kyllä jäi sitten lopulta oikeasti kiinni useista pettämisistä.
Minun exä "lähti roskia viemään" ja palasi 2 viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Minun exä "lähti roskia viemään" ja palasi 2 viikon päästä.
Ei sais nauraa mut tää huvitti! :D
Vierailija kirjoitti:
No nyt sitten myös ap saa lähteä baariin ja jäädä ilmoittamatta yöksi "kaverille". Jos siis päättää jatkaa suhdetta tuon miehen kanssa. Kiva, piristystä molemmille suhteeseen ja muista hankkia uusia kauniita alusvaatteita ja vaihtaa lukituskoodi puhelimeen. Jos mies urputtaa, niin sano, että sitä saa, mitä tilaa.
Juuri näin! Mies on juuri käytöksellään antanut sinulle luvan lähteä baariin ja jäädä ilmoittamatta yöksi minne haluat. Ja muista että aamulla saapuviin viesteihin ei tarvitse vastata mitään. Samat säännöt molemmille. Siinäpähän sitten miettii ukko että halusiko hän oikeasti että avioliitossa käyttäydytään noin.
Voi per*e sentään! Olipa kurja juttu. Huolissaan saa olla ja pitääkin, ihanaa että oot jaksanut välittää. Loukkaa tuommonen ja minä mietin että miksi ei voi laittaa että "Laren" luona nukkumassa tai olipa kuka vaan se kaveri. Kylllä kait sinä hänen kaverinsa tunnet. Paska ukko. Ainakin tuolta osin.
VOIMIA sinulle.
Huhhuh miten sinisilmäistä porukkaa täällä. Minäkään en tajua miksi baareissa pitää aikuisen ihmisen edes käydä? Jotenkin säälittävää.
Vaihtaisin kanssa lukot, sitä ennen ampuisin miehen, palottelisin sen vehkeen ja kun se vielä kituu, syöttäisin sen vehkeen sille.
Ohhoh, kirjoitin vähän liian nopeasti. Ei tuossa enää tarvitsisi lukkoja vaihdella kun vehkeen syöttää sille saastalle.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, kirjoitin vähän liian nopeasti. Ei tuossa enää tarvitsisi lukkoja vaihdella kun vehkeen syöttää sille saastalle.
Totta, aivan liikaa vaivaa vaihtaa lukkoja ammutun miehen takia.
Putkasta ei soitella.