Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon alkoholia aina stressiin, se on minun stressilääke ja toimii hyvin

Vierailija
11.12.2024 |

Ihan jo 2-3 lasillista riittää, niin ei enää stressaa asiat niin pirusti. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen juuri eroamassa miehestä, jolla oli tuo sama tapa. Hänen alkoholisminsa vuoksi lähinnä. 

Vierailija
2/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko auttaa ehkä pieneksi hetkeksi, mutta se lihottaa ja sillä pilaa pitkän päälle terveytensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole stressaantunut, joten minun ei tarvitse juoda alkoholia.

Vierailija
4/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa tulinen ruoka ja Netflix

Vierailija
5/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa. Tuollaisen miehen minäkin jätin. Hänelle kelpasi mikä tahansa syy juoda, esim. kun hänen isänsä kuoli ja kun minun isäni kuoli, kun Juice Leskinen kuoli ja minun tyttäreni kuoli. Joskus häntä ei huvittanut juoda mutta silti oli pakko juoda. Joi silloin kun oli kivaa ja silloin kun oli tylsää, paljon tekemistä tai ei mitään tekemistä.

Vierailija
6/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen juuri eroamassa miehestä, jolla oli tuo sama tapa. Hänen alkoholisminsa vuoksi lähinnä. 

2-3 annosta alkoholia stressiin on alkoholismia?!

Vierailija
7/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähäinen määrä sulla auttaa stressiin. Mulla ei riitä känniä pienempi määrä. Siksi poltan mieluummin jointin. Sitä tarvitsee vähemmän ja se auttaa paremmin.

Vierailija
8/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no tottakai se toimii. Jos se ei toimisi kukaan ei olisi ikinä alkoholisoitunut. Ja stressiin juominen on siitä ikävä juttu että elämässä nyt on usein stressiä. Helpolla ei pari lasia riitäkään enää, kun on niin paljon sitä inhottavan stressaavaa stressiä. 

Vierailija
9/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, no tottakai se toimii. Jos se ei toimisi kukaan ei olisi ikinä alkoholisoitunut. Ja stressiin juominen on siitä ikävä juttu että elämässä nyt on usein stressiä. Helpolla ei pari lasia riitäkään enää, kun on niin paljon sitä inhottavan stressaavaa stressiä. 

Sinimusta hallitus aiheuttaa vielä kotiviinibuumin. Huumeiden ja lääkkeiden voimakas kasvu ei ainakaan lopu hallituksen toimilla vaan sekin jatkaa kasvuaan. Meillä on oikeasti kohta sellainen pahoinvointi suomi jollaista ei kukaan halua. 

Vierailija
10/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinimusta hallitus aiheuttaa vielä kotiviinibuumin. Huumeiden ja lääkkeiden voimakas kasvu ei ainakaan lopu hallituksen toimilla vaan sekin jatkaa kasvuaan. Meillä on oikeasti kohta sellainen pahoinvointi suomi jollaista ei kukaan halua. 

Meillä on nyt jo Euroopan pahin nuorten huumekuolleisuus. Miehet ja naiset kuolevat Suomessa aineisiin 10 vuotta aiemmin kuin muualla keskimäärin. Hoitoon pääsevät vain harvat ja valitut. Mt-ongelmaiset, sairaat, vanhukset ja vammaiset heitteillä, ellei satu olemaan hyvätuloinen. Koulutus tuhottu. Vahva ja välittävä Suomi

Vierailija
11/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt jo Euroopan pahin nuorten huumekuolleisuus. Miehet ja naiset kuolevat Suomessa aineisiin 10 vuotta aiemmin kuin muualla keskimäärin. Hoitoon pääsevät vain harvat ja valitut. Mt-ongelmaiset, sairaat, vanhukset ja vammaiset heitteillä, ellei satu olemaan hyvätuloinen. Koulu

Sille ei voi mitään koska poliitikot eivät suostu tekemään muutoksia huumepolitikkaan.

Vierailija
12/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa tai ei, niin tollainen 11 - 13 ravintola-annosta kyllä helpottaa yhden illan ajan. Toki riittävän nopeasti nautittuna.

En suosittele kenellekään. Oman osani kannan murheellisena. En kadu, mutta tämä on oma valintani. Enkä lopeta, koska tämä on minulle se ainoa keino selvitä päivästä toiseen. Anteeksi sanan "selvitä" käyttäminen...

Vierailija
13/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiina raivoilla on surkea toleranssi.

Vierailija
14/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon jaffaa. Mikään ei stressaa

Vierailija
15/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on, jos joka ilta pitää annos saada ja viikonloppuna ehkä vähän enemmän. 

Vierailija
16/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa sivussa keikautat aivokemiasi stressiherkemmäksi. Elimistö alkaa vaatia lisää saadakseen saman efektin. 

Määrät alkaa kasvaa.

sen jälkeen sit et pysty saavuttamaan normitilaakaan enää ilman alkoholia. Erityistä rauhoittumisen tunnetta ei tule vaikka miten juot. 

Vierailija
17/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on, jos joka ilta pitää annos saada ja viikonloppuna ehkä vähän enemmän. 

Se on mahdollista mutta täysin laillista. Suomessa laki on terveyttä tärkeämpi. Yksilölle varmasti toisinpäin mutta eihän sitä itse saa päättää miten elää omaa elämäänsä.

Vierailija
18/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa sivussa keikautat aivokemiasi stressiherkemmäksi. Elimistö alkaa vaatia lisää saadakseen saman efektin. 

Määrät alkaa kasvaa.

sen jälkeen sit et pysty saavuttamaan normitilaakaan enää ilman alkoholia. Erityistä rauhoittumisen tunnetta ei tule vaikka miten juot. 

Juoda ei saisi ja mitään muuta ei ainakaan saa ottaa. Anna edes luoti ettei joudu kitumaan.

Vierailija
19/34 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vettä. Ei stressaa. Alkoholi ei ole hyvä lääke stressiin. Kävelylenkki olisi parempi.

Vierailija
20/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt jo Euroopan pahin nuorten huumekuolleisuus. Miehet ja naiset kuolevat Suomessa aineisiin 10 vuotta aiemmin kuin muualla keskimäärin. Hoitoon pääsevät vain harvat ja valitut. Mt-ongelmaiset, sairaat, vanhukset ja vammaiset heitteillä, ellei satu olemaan hyvätuloinen. Koulu

Huumeiden käyttö, haitat ja huumekuolemat kasvavat varmasti. Kun lama vielä vauhdittaa alamäkeä niin saa nähdä mihin vielä päädytään?