Juon alkoholia aina stressiin, se on minun stressilääke ja toimii hyvin
Ihan jo 2-3 lasillista riittää, niin ei enää stressaa asiat niin pirusti.
Kommentit (34)
Alko auttaa ehkä pieneksi hetkeksi, mutta se lihottaa ja sillä pilaa pitkän päälle terveytensä.
Minä en ole stressaantunut, joten minun ei tarvitse juoda alkoholia.
Mulla auttaa tulinen ruoka ja Netflix
Surkeaa. Tuollaisen miehen minäkin jätin. Hänelle kelpasi mikä tahansa syy juoda, esim. kun hänen isänsä kuoli ja kun minun isäni kuoli, kun Juice Leskinen kuoli ja minun tyttäreni kuoli. Joskus häntä ei huvittanut juoda mutta silti oli pakko juoda. Joi silloin kun oli kivaa ja silloin kun oli tylsää, paljon tekemistä tai ei mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen juuri eroamassa miehestä, jolla oli tuo sama tapa. Hänen alkoholisminsa vuoksi lähinnä.
2-3 annosta alkoholia stressiin on alkoholismia?!
Ihmeen vähäinen määrä sulla auttaa stressiin. Mulla ei riitä känniä pienempi määrä. Siksi poltan mieluummin jointin. Sitä tarvitsee vähemmän ja se auttaa paremmin.
Öh, no tottakai se toimii. Jos se ei toimisi kukaan ei olisi ikinä alkoholisoitunut. Ja stressiin juominen on siitä ikävä juttu että elämässä nyt on usein stressiä. Helpolla ei pari lasia riitäkään enää, kun on niin paljon sitä inhottavan stressaavaa stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Öh, no tottakai se toimii. Jos se ei toimisi kukaan ei olisi ikinä alkoholisoitunut. Ja stressiin juominen on siitä ikävä juttu että elämässä nyt on usein stressiä. Helpolla ei pari lasia riitäkään enää, kun on niin paljon sitä inhottavan stressaavaa stressiä.
Sinimusta hallitus aiheuttaa vielä kotiviinibuumin. Huumeiden ja lääkkeiden voimakas kasvu ei ainakaan lopu hallituksen toimilla vaan sekin jatkaa kasvuaan. Meillä on oikeasti kohta sellainen pahoinvointi suomi jollaista ei kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinimusta hallitus aiheuttaa vielä kotiviinibuumin. Huumeiden ja lääkkeiden voimakas kasvu ei ainakaan lopu hallituksen toimilla vaan sekin jatkaa kasvuaan. Meillä on oikeasti kohta sellainen pahoinvointi suomi jollaista ei kukaan halua.
Meillä on nyt jo Euroopan pahin nuorten huumekuolleisuus. Miehet ja naiset kuolevat Suomessa aineisiin 10 vuotta aiemmin kuin muualla keskimäärin. Hoitoon pääsevät vain harvat ja valitut. Mt-ongelmaiset, sairaat, vanhukset ja vammaiset heitteillä, ellei satu olemaan hyvätuloinen. Koulutus tuhottu. Vahva ja välittävä Suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt jo Euroopan pahin nuorten huumekuolleisuus. Miehet ja naiset kuolevat Suomessa aineisiin 10 vuotta aiemmin kuin muualla keskimäärin. Hoitoon pääsevät vain harvat ja valitut. Mt-ongelmaiset, sairaat, vanhukset ja vammaiset heitteillä, ellei satu olemaan hyvätuloinen. Koulu
Sille ei voi mitään koska poliitikot eivät suostu tekemään muutoksia huumepolitikkaan.
Stressaa tai ei, niin tollainen 11 - 13 ravintola-annosta kyllä helpottaa yhden illan ajan. Toki riittävän nopeasti nautittuna.
En suosittele kenellekään. Oman osani kannan murheellisena. En kadu, mutta tämä on oma valintani. Enkä lopeta, koska tämä on minulle se ainoa keino selvitä päivästä toiseen. Anteeksi sanan "selvitä" käyttäminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen juuri eroamassa miehestä, jolla oli tuo sama tapa. Hänen alkoholisminsa vuoksi lähinnä.
Raittiina raivoilla on surkea toleranssi.
Minä juon jaffaa. Mikään ei stressaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on, jos joka ilta pitää annos saada ja viikonloppuna ehkä vähän enemmän.
Tossa sivussa keikautat aivokemiasi stressiherkemmäksi. Elimistö alkaa vaatia lisää saadakseen saman efektin.
Määrät alkaa kasvaa.
sen jälkeen sit et pysty saavuttamaan normitilaakaan enää ilman alkoholia. Erityistä rauhoittumisen tunnetta ei tule vaikka miten juot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on, jos joka ilta pitää annos saada ja viikonloppuna ehkä vähän enemmän.
Se on mahdollista mutta täysin laillista. Suomessa laki on terveyttä tärkeämpi. Yksilölle varmasti toisinpäin mutta eihän sitä itse saa päättää miten elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tossa sivussa keikautat aivokemiasi stressiherkemmäksi. Elimistö alkaa vaatia lisää saadakseen saman efektin.
Määrät alkaa kasvaa.sen jälkeen sit et pysty saavuttamaan normitilaakaan enää ilman alkoholia. Erityistä rauhoittumisen tunnetta ei tule vaikka miten juot.
Juoda ei saisi ja mitään muuta ei ainakaan saa ottaa. Anna edes luoti ettei joudu kitumaan.
Juon vettä. Ei stressaa. Alkoholi ei ole hyvä lääke stressiin. Kävelylenkki olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt jo Euroopan pahin nuorten huumekuolleisuus. Miehet ja naiset kuolevat Suomessa aineisiin 10 vuotta aiemmin kuin muualla keskimäärin. Hoitoon pääsevät vain harvat ja valitut. Mt-ongelmaiset, sairaat, vanhukset ja vammaiset heitteillä, ellei satu olemaan hyvätuloinen. Koulu
Huumeiden käyttö, haitat ja huumekuolemat kasvavat varmasti. Kun lama vielä vauhdittaa alamäkeä niin saa nähdä mihin vielä päädytään?