Mies ei sitten tullut baarista kotiin....
Kommentit (132)
On mennyt jatkoille jonkun naisen luokse. Itse aina pidin siitä huolen, että vaikka lähdin jonkun naisen luokse, niin lähdettiin ajoissa, että olin kotona jo n, 04.00...
Miksi et vaan antaisi olla? Jos ei ole tapana jäädä reissuilleen.
Jos tuo on tapana hänellä niin miksi hengailet moisen hemmon kanssa?
Ei ole tapana, mutta yleensä palaa kotiin baarireissuiltaan, joilla harvakseltaan käy.
Ei vastaa viestiin.
Ap
Lapset kyselee, miksi iskä ei tullut kotiin. Jaa-a.
Ap
Itse olisin huolesta suunniltani.
Se on kumma, kun nämä baarireissuille lähtijät eivät tajua jättää puhelintaan kotipöydälle. Siinähän kotona kiehuva akka sitten lähettelisi viestejä...
No olisihan se kiva tietää onko pahoinpidelty/ sammunut/ hengissä/ vieraissa?
Melko välipitämätöntä olla laittamatta edes viestiä, että kaikki Ok. Olen kaverilla yötä jne...
Ap
Ja jos pitää puolisoaan kotona kiehuvana akkana, niin sit saa kyllä parisuhde olla.
Ap
Anna hyvänen aika olla! Ilmoittaa kyllä, jos on hengissä ja ei ilmoita, jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos pitää puolisoaan kotona kiehuvana akkana, niin sit saa kyllä parisuhde olla.
Ap
Lue avaus.
Vierailija kirjoitti:
No olisihan se kiva tietää onko pahoinpidelty/ sammunut/ hengissä/ vieraissa?
Melko välipitämätöntä olla laittamatta edes viestiä, että kaikki Ok. Olen kaverilla yötä jne...
Ap
Mitenköhän olisit pärjännyt 80-luvulla?
Jos saapuu hyvällä tuulella kotiin, niin vieraissa on käyty :(
Oon siis ilmeisesti lähes ainoa, kuka ei tykkää tälläisestä? 🙁
Itse kyllä ilmoittaisin oikean tai edes tekaistun syyn, miksi en tullut yöllä kotiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos saapuu hyvällä tuulella kotiin, niin vieraissa on käyty :(
Niin, baari-illan jälkeen ei koskaan voi muuten olla hyväntuulinen ja kukaan mies ei osaa peittää vieraissa käynnin jälkeen hyväntuulisuuttaan. Varma tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä ilmoittaisin oikean tai edes tekaistun syyn, miksi en tullut yöllä kotiin.
Ap
Jep. Tekaistu syy onkin moraalisesti parempi vaihtoehto, kuin ei syytä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä edes teet tekaistulla syyllä? Jos/kun ukko kotiutuu niin tarkkaile silmiä. Jos on punaiset niin ryypätty on huolella. Jos väistelee katsetta niin jotain salattavaa on. Älä kuitenkaan tsekkaa puhelinta äläkä taskuja.
Syyllistä kunnolla mököttämällä niin voit päätyä samaan tilanteeseen uudelleen.
Miksi varattu menee baariin,itselle ei tulisi mieleenkään.
Eihän tollanen käyttäytyminen ole mistään kotoisin. Keskustelun paikka.385
Vierailija kirjoitti:
Miksi varattu menee baariin,itselle ei tulisi mieleenkään.
Sullako on oletus, että baariin mennään vaan iskemään naisia/miehiä? Vissiin puhut kokemuksesta.
Miksi et laita äkäistä viestiä ”Miksi vitu_sa et ole vielä kotona?”