Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sitten tullut baarista kotiin....

Vierailija
30.12.2017 |

Sillä lailla. Kyllä kiehuu.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit soitellu, mä olisin tullu teille.

Vierailija
62/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa on hän kirjoitti:

Nyt sitten aloitat kunnon pihtaamisen jonka on kestettävä ainakin 1/2 vuotta

Mitä väliä. Piparia saa aina muualtakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh miten sinisilmäistä porukkaa täällä. Minäkään en tajua miksi baareissa pitää aikuisen ihmisen edes käydä? Jotenkin säälittävää.

Vaihtaisin kanssa lukot, sitä ennen ampuisin miehen, palottelisin sen vehkeen ja kun se vielä kituu, syöttäisin sen vehkeen sille.

Ketä varten ne sitten on, jos ei aikuisia? Suomessa on asukaslukuun nähden aika paljon "baareja" ja sinä olet ihminen, jota ei edes toivota niihin. Ankeuttaja.

Vierailija
64/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varma pettäjä, siis aaaiiiiivan varman. Niin varma ettei mitään järkeä. Pettänyt jo baarissa, matkalla baariin, sieltä poistuessa. Pettänyt takaa pettänyt edestä, pettänyt samalla kun juonut kaljaa! Pettäjä pettäjä. Jätä se sika heti!! Jos mies hengittää kun tulee takaisin kotiin niin VARMA MERKKI ETTÄ PETTÄÄ!!!

Vierailija
65/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas tätä porukkaa! Heti huudetaan pettämistä.

Itse olisin jo huolesta soikeena.

Ei se Turkulainen Juusokaan tullu kapakasta yöksi kotiin, löytyi Aurajoesta.

Vierailija
66/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on syy 99,95% tapauksissa ette tule kotiin. Juuri muita selityksiä ei oikein edes ole.

Vierailija
67/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on syy 99,95% tapauksissa ette tule kotiin. Juuri muita selityksiä ei oikein edes ole.

Olen pahoillani, että olet ajautunut satuttaviin ihmissuhteisiin! Mutta yritä päästä katkeruudesta ja yleistämisestä eroon, ihan oman itsesi vuoksi.

Vierailija
68/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos pitää puolisoaan kotona kiehuvana akkana, niin sit saa kyllä parisuhde olla.

Ap

"Kyllä kiehuu", kirjoitit avauksessa 😂 mutta vakavasti ottaen,minä olisin jo huolissani. Onneksi mieheni aina vastaa puhelimeen, eikä juuri baarireissuja harrasta. Toivottavasti miehesi kotiutuu pian

Vierailija
69/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattumies kirjoitti:

On mennyt jatkoille jonkun naisen luokse. Itse aina pidin siitä huolen, että vaikka lähdin jonkun naisen luokse, niin lähdettiin ajoissa, että olin kotona jo n, 04.00...

Pidit? Eli jäitkö sitten kiinni vai oletko muuten lopettanut perseilyn vai miksi mennyt aikamuoto?

Vierailija
70/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi on sinun vuorosi tehdä miehellesi samanlainen jekku. Muista ottaa ilo irti reissustasi.

Vierailija
71/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon siis ilmeisesti lähes ainoa, kuka ei tykkää tälläisestä? 🙁

Itse kyllä ilmoittaisin oikean tai edes tekaistun syyn, miksi en tullut yöllä kotiin.

Ap

Mitä edes teet tekaistulla syyllä? Jos/kun ukko kotiutuu niin tarkkaile silmiä. Jos on punaiset niin ryypätty on huolella. Jos väistelee katsetta niin jotain salattavaa on. Älä kuitenkaan tsekkaa puhelinta äläkä taskuja.

Syyllistä kunnolla mököttämällä niin voit päätyä samaan tilanteeseen uudelleen.

Tekaistu syy , siis jos laittaisi viestin niin kuin ilman muuta kuuluisi, ilmoittaa kuitenkin sen että hengissä ollaan.

Vierailija
72/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap. soittanut sairaaloihin poliisille?

Itse olisin tehnyt niin jo ajat sitten.

Varsinkin kun omien sanojesi mukaan tuo ei kuulu miehesi tapoihin.

Vierailija
73/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälläomallatunnolla kirjoitti:

Seuraavaksi on sinun vuorosi tehdä miehellesi samanlainen jekku. Muista ottaa ilo irti reissustasi.

Juu kosto on aina kannattavaa, se kantaa parisuhdetta pitkälle.

Jessus sentään aikuiset? ihmiset!

Vierailija
74/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se pettämistä, jos kovassa kännissä lähtee naisen matkaan mutta sitten ei seisokaan ja ehtii sammua ennen kuin nainen heittää ulos?

Vierailija
75/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se pettämistä, jos kovassa kännissä lähtee naisen matkaan mutta sitten ei seisokaan ja ehtii sammua ennen kuin nainen heittää ulos?

On!

Vierailija
76/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Minä tulin kotiin nukkumaan, vaikka ei edes pitänyt (piti olla kaverilla yötä). Ja silti olin käynyt pettämässä.

N37

Vierailija
77/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nukkuu kaverin luona krapulan pois?

Jos oma mies lähtisi baariin ja ei kotiin ole saapunut, niin aluksi olisin huolissani mutta toivoisin olevansa kunnossa ja turvassa jossakin. 🤔

Vierailija
78/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvälläomallatunnolla kirjoitti:

Juu kosto on aina kannattavaa, se kantaa parisuhdetta pitkälle.

Jessus sentään aikuiset? ihmiset!

Miten niin kosto? Tuossahan on vain kysymys siitä että aikuinen mies/isä ei ymmärrä ilmoittaa mihin on jäänyt eikä perheellä on mitään tietoa itsekkään paskiaisen olinpaikasta, niin parhaiten kasvaa viimein aikuiseksi ja oppii oman kokemuksen kautta kun on pari vuorokautta hoitanut lapsia yksin kotona.

Vierailija
79/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottavaa. Tiedän todellakin, miltä tuntuu odottaa miestä (nykyään ex-mies) kotiin baarireissulta. Kerran tuli ilman huolta, mutta suurin osa olivat juuri sitä, että puhelimeen ei vastattu ja vasta seuraavana päivänä ilmoitti itsestään. Aikamoisessa krapulassa. Neljällä kerralla nukkui krapulaansa ja pahoitteli myöhemmin, mutta viimeisellä kerralla päätyi suutelemaan luokkakaveriaan ja meni tämän luokse yöksi. Ei kertonut minulle pettämisestä, mutta jätti muutaman päivän päästä minut. Pettämisestä kuulin monta kuukautta myöhemmin erosta yhteiseltä ystävältämme. Ja hän alkoi seurustella tämän saman naikkosen kanssa muutaman viikon kuluttua, vaikka papereiden mukaan asuimme yhä samassa asunnossa. Sainkin selityksen katseen välttämiseen ja muuhun outoon käytökseen. Olin aavistanut, mutta luotin mieheen... Sinänsä hyvä, että häipyi, vaikka inhottavasti sen tekikin. Kyseinen kokemus on jättänyt minuun jonkinlaisen trauman tai että jos nykyiseni menee baariin ja kaikkea, paniikkikohtaus iskee (vaikka sen verran on järkeä päässä että en pakkomielteisesti ajattele hänenkin pettävän tai olevan yhtä välinpitämätön, eksän kohdalla huolta lisäsi aineenvaihduntasairaus, jonka pelkäsin jäävän vähemmälle huomiolle alkoholia juodessa).

Kuitenkin Ap, sinun kohdallasi on hieman vakavampi asia, koska olette perustaneet perheen ja enää ei pitäisi olla mitään nuoria kypsymättömiä nuoria. Minä itse olen parikymppinen vielä.  Kun miehesi lopultakin saapuu, ei kannata ihan heti alkaa räjähtää. Yritä hienotunteisesti jotenkin ilmaista, että olet ollut hyvin huolissasi ja pähkäillyt, miksei ole vastattu. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka tällaista kokee. Yritä jotenkin selvittää, onko kyseessä vain krapulan nukkuminen pois kaverilla. Jos on kyse vakavammasta kuten pettämisestä tai sellaistasta (todellakin toivon että ei)  yrittäkää ainakin ensin keskustella. Varmasti tekee mieli räjähtää, mutta yritä pysyä rauhallisena. Jos onkin pettänyt, ei kannata ainakaan heti eropäätöstä tehdä, vaikka sinua on kohdeltu väärin. Äläkä syytä itseäsi! Jos jotkut täällä on sitä mieltä että äijä pettää jos on kamala akka tai muuta sontaa niin ei sellainen ikinä oikeuta pettämiseen. On parempiakin keinoja tai ainakin vähemmän kivulaita hoitaa asioita. Voimia kuitenkin sinulle Ap!

Vierailija
80/132 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko tuli takaisin? MIssä oli ollut? :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä