Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmälasien tilaaminen kiinasta

Vierailija
29.12.2017 |

Onko jollain kokemuksia, haluaisin tilata lähinnä kaksiteholasit ja lisäksi arveluttaa tuonne luottokortilla maksaminen netissä.

Kertokaa jos jollain on kokemuksia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zenni Opticals on luotettava ja lasit ovat kestäneet kauan. Amerikkalainen firma, vaikka lasit tulevatkin Hong Kongista. En osaa kaksiteholaseista sanoa, mutta aion tilata uudestaan Zennistä seuraavatkin lasit. En omista luottokorttia ja ihan leikkivisalla ne maksoin.

Vierailija
2/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zennioptical. com: sta olen itse tilannut. Maksuna Paypal.

Ohennetut, yksitehoiset lasit saa 30 eurolla, ja ovat laadukkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut en ole, eli en valitettavasti osaa sanoa.

Mutta ostanut olen varmaan kymmenet lasit ihan Kiinassa. Laatu on todella hyvää, paremmat ja ohuemmat linssit ja kestävämmät pokat sieltä saanut aina. Hinta on max 1/4 Suomen hinnoista.

Porukkahan tilaa sieltä vaikka mitä, joten varmaan saat tuohon maksupuoleenkin neuvoja.

Vierailija
4/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku urpo jakelee taas alapeukkua, mitäs jos laittaisit sen takapuoleesi? Oletko katkera optikko? Rahat valuvat Kiinaan? :D

Vierailija
5/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin ihan kivijalkaliikkeestä, että varmasti saan mitä kuuluu.

Vierailija
6/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku urpo jakelee taas alapeukkua, mitäs jos laittaisit sen takapuoleesi? Oletko katkera optikko? Rahat valuvat Kiinaan? :D

Eipä Suomen taloutta ja työllisyyttä ainakaan nousuun saada Kiinasta tilaamalla.

Moniteholinssit myös mitoitetaan henkilölle itselleen (pupillien etäisyys, lukukorkeus), voi olla ettei tuu niin toimivaa pakkausta Kiinasta.

Vierailija
7/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä Suomen taloutta ja työllisyyttä ainakaan nousuun saada Kiinasta tilaamalla.

Moniteholinssit myös mitoitetaan henkilölle itselleen (pupillien etäisyys, lukukorkeus), voi olla ettei tuu niin toimivaa pakkausta Kiinasta.

Ei Suomen taloutta kyllä saada kuntoon maksamalla tänne veroja jotka päätyvät sipilän gangsterihallituksen tukemiseen ja näin Suomen tuhoamiseen.

Tämän lisäksi vielä koko arkadianmäellä olevan vihervasemmiston pönkittäessä tuota gangsterijoukkoa.

Tottakaihan linssit kuin linssit mitoitetaan henkilölle itselleen ja siksi tuonne laitetaan Suomessa optikolta haettu resepti mukaan.

Vierailija
8/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vinot silmät.

Vierailija
9/21 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zenni Opticals on luotettava ja lasit ovat kestäneet kauan. Amerikkalainen firma, vaikka lasit tulevatkin Hong Kongista. En osaa kaksiteholaseista sanoa, mutta aion tilata uudestaan Zennistä seuraavatkin lasit. En omista luottokorttia ja ihan leikkivisalla ne maksoin.

Zennistä minäkin olen tilannut ja tosi hyviä laseja saanut!

Vierailija
10/21 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi Zennin tyytyväinen asiakas!

Kiinalaiset hinnat, erinomainen laatu. Myös moniteholinssit erittäin hyviä, uusi free form-linssi on parempi kuin osasin edes odottaa. Juuri äskettäin tilasin parit uudet lasit Black friday-tarjouksesta. Maksanut olen vuosien varrella sekä luottokortilla että Paypalilla, nykyään jälkimmäisellä.

Vierailija
11/21 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zennistä ostin yli 5v. sitten ja vieläkin käytössä. Hyvä laatu, hyvät 2-teholinssit ja maksoi silloin vain 25e postikuluineen.

Vierailija
12/21 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zennistä ostin yli 5v. sitten ja vieläkin käytössä. Hyvä laatu, hyvät 2-teholinssit ja maksoi silloin vain 25e postikuluineen.

Vastaan itselleni: Ja oli sitten pakko käydä kattomassa Zennin uudet mallit ja tilasin 2 uudet lasit... Moniväriset ja pinkit. Tämä palstailu tulee kalliiksi :(

Vierailija
13/21 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan itselleni: Ja oli sitten pakko käydä kattomassa Zennin uudet mallit ja tilasin 2 uudet lasit... Moniväriset ja pinkit. Tämä palstailu tulee kalliiksi :(

Sepä se, mutta voi kuitenkin ostaa useammat kerralla eikä silti ihan kauheasti kirpaise!

T. 10

Vierailija
14/21 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mun tonttuoveni Kiinasta kesti tulla kuusi viikkoa, vaikka toimitus luvattiin neljässä viikossa 😜

Vierailija
15/21 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartbuyglasses on paikka josta tilaan. Aidot merkkikehykset paljon halvemmalla ja Hong Kongista taitavat tulla. Luottokortilla on helppo maksaa.

Vierailija
16/21 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks Zenniopticalin asiakas. Olen ostanut 25 lasit sieltä ja olen aivan onnesta soikeana niiden hinta-laatu-suhteeseen. Ihanaa, kun voi asusteiden hinnalla päivittää myös silmälasit. Halvimmat maksoivat 12 euroa pintakäsittelyineen ja kalleimmat 25 euroa. Postarit kympin. Maksoin ekat ostokset Visa Electronilla, loput PayPalilla.

Työkaverini tilasi monitehot ja aivan yhtä hyvät ovat kuin Suomestakin ostetut. Maksoivat alle 60 euroa postikuluineen! Paikallinen optikkotuttava muuten kertoi, että Kiinasta heidänkin linssit tilataan! Siksi valmiit lasit saa noutaa vasta 3 viikon päästä tilauksesta.

Vierailija
17/21 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeesä voi merkkikehykset ja kaksitehot voi tilata.

Ilmoitatteko vahvuudet? Ja kehykset ?Sovittumatta?

Entä jos ne KIinan lapset ovatkin huolimattomia? Lapsille sattuu virheitä!

Vierailija
18/21 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan suomen talouskasvua kun ostetaan lasit Kiinasta.

Jos ostat lasit Suomesta, jää moni muu asia ostamatta. Jos taas

Kiinasta, jää rahaa muuhunkin. Tämähän vain parantaa Suomen talouskasvua.

Mahtaako edes Suomesta ostetut lasit olla Suomalaisia, ne taidetaan tehdä muualla.

Eli veroraha virtaa Suomeesta ulos.

Vierailija
19/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, voiko Zenniltä vielä tilata laseja? Miten tullit menee?

Vierailija
20/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan tilaa mitään kiinan paskaa.