Onko mitään munattomampaa kuin pyöräilijä miehet :D
Siis nämä päämäärättömät harrastaja pyöräilijät!
Ovat usein siroja ja pienikokoisia, naisellisia!
Jtn miehen ja naisen välimuotoja!
😂
Pyöräily on mielestäni totaalinen turn off.
Joukkuelajeja harrastavat ovat hoteimpia XDxdd
Kommentit (46)
On. Miehet jotka keräävät sieniä ja marjoja
Ne ovat muuten yllättävän usein oikeasti munattomia kun verenkieto nivusten alueella on huonontunut pyöräilyn takia.
Onhan sitä vaikkapa pitkään pyöräilleet miehet. Satavarmasti impotentteja koko jokainen.
No niin, taas päästään miehiä solvaamaan.
Jippii.
Yök. Varsinkin jos on siro ja naisellinen.
Erittäin epämiellyttävää lukea erittäin huonosti kirjoitettua tekstiä.
Pyöräilijät ovat mielestäni seksikkäitä.
Naiset jotka istuvat ilman satulaa on tosi hot!
Minun mieheni (roteva ja salilla käyvä) on aloittanut pyöräilyn.. itse olen hänet siihen aivopessyt. Ja jestas miten on miehelle kertynyt pakaroihin muskelia 👌 ennen oli semmoinen "suomalaisen miehen lättäperse" ja nykyään kiva lihaksisto jaloissa ja takapuolesaa. I like 👍
Vastaus kysymykseesi: on.
Onnittelut ap, sait ketjuun toisenkin keskustelijan! UP!
Salibandyn pelaajat. Siinä on "miehiä", joilla on kulkuset jääneet matkalle. Onneks oma mies työntää kuulaa ja harrastaa myös rugby. Penis on valtava ja muutenkin tosi nallekarhumainen, ei mikään hintahtava munaton tossu!
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni (roteva ja salilla käyvä) on aloittanut pyöräilyn.. itse olen hänet siihen aivopessyt. Ja jestas miten on miehelle kertynyt pakaroihin muskelia 👌 ennen oli semmoinen "suomalaisen miehen lättäperse" ja nykyään kiva lihaksisto jaloissa ja takapuolesaa. I like 👍
Kyseessä siis perinteinen hauis ja penkki mies?
Kyllä mulle tällänen pyöräilijä kelpaisi https://68.media.tumblr.com/b5195f887c0d9c42e36fc54cce4e0ebe/tumblr_o66…
N26 kirjoitti:
Siis nämä päämäärättömät harrastaja pyöräilijät!
Ovat usein siroja ja pienikokoisia, naisellisia!
Jtn miehen ja naisen välimuotoja!
😂
Pyöräily on mielestäni totaalinen turn off.Joukkuelajeja harrastavat ovat hoteimpia XDxdd
Jaa. No mitä niitä pyöräilijöitä on nähnyt niin ei ne läheskään kaikki ole siroja tai pienikokoisia. Jossain Tour de Francella ehkä näin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat muuten yllättävän usein oikeasti munattomia kun verenkieto nivusten alueella on huonontunut pyöräilyn takia.
Siihen voi vaikuttaa satula valinnalla. Valitkaa ihmiset satula oikein, että ei puudu. Itselläni on halkiosatula jolla ”kyrvän” puutuminen loppui.
Niin ja penkistä nostan 110kg X 10 sarjaa.
Trikoopelle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle tällänen pyöräilijä kelpaisi https://68.media.tumblr.com/b5195f887c0d9c42e36fc54cce4e0ebe/tumblr_o66…
No niin mullekin. :))
Up