Onko mitään munattomampaa kuin pyöräilijä miehet :D
Siis nämä päämäärättömät harrastaja pyöräilijät!
Ovat usein siroja ja pienikokoisia, naisellisia!
Jtn miehen ja naisen välimuotoja!
😂
Pyöräily on mielestäni totaalinen turn off.
Joukkuelajeja harrastavat ovat hoteimpia XDxdd
Kommentit (46)
Kaikkein surkeimpia miehiä ovat Audi-miehet, sitten Bemari-miehet. HD on luuserien merkki, Yamaha menestyjien.
Noihin verrattuna pyöräilijät ja perhostutkijat ovat ihan ok.
Suurin turn off on nainen, joka ei hallitse yhdyssanoja. Kestävyysurheilun harrastaminen sen sijaan erottelee miehet vässyköistä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat muuten yllättävän usein oikeasti munattomia kun verenkieto nivusten alueella on huonontunut pyöräilyn takia.
Alapeukuttajille tiedoksi, satula painaa paisuvaiset läjään pussien takana. Ajan saatossa tulee vaivoja.
Munatonta on jyrätä jalankulkijat metsätiellä lähellä Grania, täysillä ajaen alas kumoon lähes muut ihmiset. Olisitte edes kelloa soittaneet, kuspäät. Ette te näytä hyviltä niissä pikakalsareissanne vaikka niin luulette. Aikuiset miehet, ette edes taaksenne katsoneet kun se äiti vaunuineen lensi sivuun. Vauhdin hurmaa...
Ne ovat muka luontoystävällisiä. Kateellisia vain Räikköselle kun omat taidot ei vormuloihin riitä.
Vierailija kirjoitti:
Munatonta on jyrätä jalankulkijat metsätiellä lähellä Grania, täysillä ajaen alas kumoon lähes muut ihmiset. Olisitte edes kelloa soittaneet, kuspäät. Ette te näytä hyviltä niissä pikakalsareissanne vaikka niin luulette. Aikuiset miehet, ette edes taaksenne katsoneet kun se äiti vaunuineen lensi sivuun. Vauhdin hurmaa...
Pysykää siellä omalla puolella kävelytietä niin ei tule vaaratilanteita. Eikö niin?
Mua rupee aina panettaa kun mä nään fillarimiehen. <3
No ei varmaan, jos pitkäaikainen satulalla istuminen vie verenkierron alapäästä.
Uunot jalankulkijat ja muut lastenvaunuja lykkivät äidit hortoilevat älypuhelimet kourassa pyöräväylällä. Se on pyöräilijöille tarkoitettu. Katsokaa eteenne pässit tai jääkää kotiin.
No ei sen liikkumattoman automiehenkään verenkierto ja potenssiasiat välttämättä kunnossa ole, yök siihen.
Pyöräilijä_miehet
Onko mitään pilluttomampaa kuin nainen joka ei osaa yhdyssanoja :D
Eivät toden totta ole maskuliinisimmasta päästä. Siroja ovat ja jostain syystä monella sellaiset ohuet sormet ja pienet kädet. 😩Mutta sitten taas ns. pyöräilijänaiset ovat monesti miehekkäitä kuten ovat naisjalkapalloilijat, salibandyn pelaajat jne. 🧐
Vierailija kirjoitti:
Eivät toden totta ole maskuliinisimmasta päästä. Siroja ovat ja jostain syystä monella sellaiset ohuet sormet ja pienet kädet. 😩Mutta sitten taas ns. pyöräilijänaiset ovat monesti miehekkäitä kuten ovat naisjalkapalloilijat, salibandyn pelaajat jne. 🧐
Pitäisköhän sinunkin valaanrasvassa kelluva immeinen käydä pyöräilemässä välillä, eikä mussuttaa paskaa päivät pitkät.
dirty mom kirjoitti:
Turhauttaako. Sulla oo kokemust näistä minuuttimunista?
Vierailija kirjoitti:
dirty mom kirjoitti:
Turhauttaako. Sulla oo kokemust näistä minuuttimunista?
Minuutti riittää kun näen komean fillrikundin uuuuh<3
Miks nää ei voi ajaa lätäkön läpi?
Mulla on jakaantunut persoonallisuus. Jos ajan autolla, pelkään jalankulkijoita js inhoan pyöräilijöitä. Jos pyöräilen, inhoan autoilijoita ja pelkään eteen horjuvia jalankulkijoita. Jos jalankuljen, inhoan kaikiia, erityisesti koirankuljettajia. Lastenvaunujen kuljettajia inhoan sisätiloissa. Maatalouskoneiden kuljettajia inhoan aina. Eniten inhoan typeriä ralliformula yms autoja ja niiden kuljettajia. 176
Mielestäni ällöttävimpiä miehiä ovat rasistiset persumiehet, sikamaiset tavat ja puheet ja elämäntyyli. Mieheyteen kuuluu rehtiys ja suoraselkäisyys, tietty hyveellisyys, noilla ei ole mitään sellaista. Mieheys on muuta kuin lihakset ja uho.
Kyllä hän kyykkää ja mavettaa myös mutta jotenkin vasta nyt perse alkanut muotoutua..