Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina oksennan kebabin ulos?

Vierailija
29.12.2017 |

Mitä aineita/mausteita on kebabissa jolle ehkä voisi olla allerginen tai yliherkkä?

Aiemmin söin kebabia oksentamatta ja hyvällä ruokahalulla, sitten tuli yhtäkkiä yksi kebab jonka oksensin ulos syömisen jälkeen. Sen jälkeen aina kaikki kebabit on tulleet ulos oksentamalla. Alkaa niin että ihan yhtäkkiä tulee sellainen olo että olen ihan täynnä ja housut painaa mahast. Sitten pitääkin lähteä jo vessaan helpottamaan oloa nimenomaan oksentamalla.

Nyt kokeilin taas (tais olla kyllä vika kerta...), söin vähän kebablihaa, salaatin ja n. puolet peurnoista. Sitten taas vähän lihaa, joka sitten sai mut oksentamaan. Ei ole bulimiasta kyse, sillä suklaat, karkit, pizzat ja muut ruuat menee ja pysyy sisällä helposti. Enkä usko että on mikään henkinenkään asia kun en taas syödessä muistanut että mulla oli tämmönen juttu kunnes oli jo kiire.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee turkkilaisten pizzerioiden kebabasta aina ripuli. Ihan aina.

Vierailija
2/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnätkö sormet vessassa kurkkuun ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rasvainen?

Ja siitä kauhukerrasta jäi aivoihin yäkkö muisto, mikä tulee niistä hajuista ja mausta uudelleen.

Vierailija
4/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti jotkut käyttää sitten koirien jauhelihaa ainakin yöllä kännimättöihin.

Vierailija
5/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt niitä aina väärään aikaan? Mullakin tulee usein takaisinpäin, jos syön jotain klo 04:00 la tai su aamuna.

Vierailija
6/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä syöt niitä kebabeja jos ne saavat sinut oksentamaan aina????