Olen puhelinmyyjä. Kysy niin vastaan
Kommentit (27)
Myytkö sokealla mummolle käsityölehden hyvällä omalla tunnolla? Tai myytkö keskusneidille numeropalvelut edes varmistamatta, kuka firmoissa päättää tyyliin kysymällä vain firman osoitetiedot ja kertomatta, että kyseessä on myyntitapahtuma?
Miten tulkitset "ei kiitos, en osta" -lauseen?
Onko moraalisesti raskasta kuvailla niitä halpispolyesterihuiveja ylellisiksi ja monikäyttöisiksi tilaajalahjoiksi, jotka tuovat ihanaa luksusta elämään?
Mikä on huonekorkeus siellä Pasilan puhelinkeskuksessa?
Miten jaksat päivästä toiseen ihmisten ilkeyttä ja halveksuntaa?
Nostan hattua että olet töissä. Arvostan kaikkea työntekoa. Siitä se työura lähtee, on lähtenyt monilla jo sua ennen. Omasta tahdostaan työttömänä olevat olkaa hyvä ja alapeukuttakaa, muuhun teistä ei taida ollakaan.
Mitä myyt? Terkuin toinen puhelinmyyjä :) mä myyn vakuutuksia ja tykkään kyllä työstäni.
Milloinka ne vastaukset tulee? Palstan sulkemisen jälkeen, vai? Just joo!
Miksi kiusaat ihmisiä soitoillasi? Etkö käsitä ettei kukaan halua ostaa puhelimessa mitään. Jos joku jotain tarvitsee, hän ottaa itse yhteyttä. Hyväksikäytätte muistisairaita ihmisiä ja manipuloitte tilaamaan lehtiä joita kukaan ei lue. Itketkö koskaan häpeästä kun omatuntosi kolkuttaa?
Hyväksytkö puhelinmyynnin? Olisitko siellä töissä, jos ei olisi pakko?
Miksi sanotte, että asia on ilmainen ja kun kysytään vielä erikseen onko oikeasti, jatkatte inttämistä että kyllä on, kunnes myyntipuheesta se totuus ilmaisuuden hinnasta tulee esiin?
Miksi aloitat näin typeriä keskusteluja nettiin? Miksi et laittanut oikeaoppisesti pilkkua pisteen tilalle?
Miksi luulet, että minua kiinnostaa paskan vertaa kysellä jotain? XD (pl. nämä ylläolevat kysymykset.)
Hei, oisko sulla myydä jotain...semmosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauppaat? Valehteletko ikinä asiakkaille tai yritätkö tarkotuksella johtaa harhaan? Jos olet, niin onko esimies painostanut tällaiseen toimintaan?
Ap ei näytä olevan paikalla, niin otan elämäntehtäväkseni vastailla itse.
En ole ikinä valehdellut asiakkaalle tai tarkoituksella yrittänyt johtaa harhaan.
Firma jossa olen töissä ei hyväksy minkäänlaista viilaamista tai muuten saa sanoa heipat työpaikalleen.
Ei ap, mutta puhelinmyyjä since 2010
Pahoitatko mielesi, kun sinulle osoitetaan kohdistettu tappouhkaus soitettuasi sopivalle henkilölle..??
Vierailija kirjoitti:
Myytkö sokealla mummolle käsityölehden hyvällä omalla tunnolla? Tai myytkö keskusneidille numeropalvelut edes varmistamatta, kuka firmoissa päättää tyyliin kysymällä vain firman osoitetiedot ja kertomatta, että kyseessä on myyntitapahtuma?
Ap ei näytä olevan paikalla, niin otan elämäntehtäväkseni vastailla itse
En myy lehtiä tai yrityshakemistoja. Enkä muissakaan myyntitilanteissa toimi epäeettisesti.
Ei ap, mutta puhelinmyyjä since 2010
Ole vaan puhelinmyyjä, mutta minä en vastaa.
Jos kuitenkin satun vastaamaan niin anteeksi, että keskeytän myyntipuheesi kohteliaasti. Se säästää meidän molempien aikaa, koska en osta mitään.
Mitä kauppaat? Valehteletko ikinä asiakkaille tai yritätkö tarkotuksella johtaa harhaan? Jos olet, niin onko esimies painostanut tällaiseen toimintaan?