Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin. Miehelläni on suhde miehen kanssa. Mitäs nyt?

Vierailija
29.12.2017 |

Meillä on 2 lasta ja pidempään ollut jo avioeropuheet pöydässä. Hän on myöntänyt suhteen, muttei sitä kenen kanssa. Nyt epäilyni vahvistuivat että kyseessä onkin mies.

Ollaan menossa pariterapiaan tammikuussa mutta pelkään ettei mieheni tule olemaan rehellinen siellä. Kulissit on tärkeämmät kuin avioliitto tai vaimo.

Mites helvetissä tässä pitäisi menetellä?? Kokemuksia, ajatuksia, neuvoja??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaaahahahaaha. Piilohomo :D ai saatana! :D

Vierailija
2/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitse. Miehesi on vitun cuckcoldi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan provot ovat menneet todella tylsiksi, ei jaksa.

Vierailija
4/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on puhunut erosta tai ollut asiassa aloitteellinen?

Jos sinä, onko mitään väliä sillä, että mies on löytänyt itselleen uuden suhteen? Tai sillä, että uusi kumppani on mies? Jos aiot joka tapauksessa erota?

Entä jos eron alulle panija on mies? Ei kai siinäkään tapauksessa ole mitään merkitystä hänen uuden kumppaninsa sukupuolella?

Vierailija
5/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäs nyt? No sitä, että teille sitten vihdoin tulee se ero. Jos kerran miehellä on jo uusi suhde. Täysin samantekevää, onko se suhde naisen vai miehen kanssa.

Vierailija
6/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan provot ovat menneet todella tylsiksi, ei jaksa.

Ja kun nää ulilautailijat vielä kuvittelee että ne menee läpi...

Vierailija
7/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Jätä se. Piilohomon ei pitäisi mennä vastakkaisen puolen kanssa mihinkään liittoon, saatika tehdä lapsia, pitääkseen kiilllotuskuvaa äiskälle ja iskälle.

Vierailija
8/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on. Jätä se. Piilohomon ei pitäisi mennä vastakkaisen puolen kanssa mihinkään liittoon, saatika tehdä lapsia, pitääkseen kiilllotuskuvaa äiskälle ja iskälle.

Tämä on täsmälleen meidän tilanne. Mies on kotoisin Pohjanmaalta ja AUTA ARMIAS jos isänsä saisi tietää että poika on homo. Olen diis ollut kulissi alusta asti.

Ei mua haittaa pätkääkään jos hän on homo. Pelkään vaan ettei myönnä sitä ja siitä kärsii sitten lapsemme, kaksi pientä poikaa.

Ap

Vierailija
9/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis nakkisämpylä? 2-on-1

Vierailija
10/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa?

Vierailija
11/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan mun on yrittää tukea tätä mun miestä tulevassa erossa ja kaapista tulemisessa. Tää oikeasti muuttaa paljon ja selittää kaiken. Ja ei, tää ei ole provo.

Ap

Vierailija
12/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Junassa” veturin paikalle tai nakkisämpylässä nakiksi

Vierailija
13/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin samat oikeudet ja rakastajan.

Vierailija
14/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko erota eikä pysyä yhdessä. Jos luulet, ettet jaksa loppuelämääsi hänen kanssaan, ehkä silti kannattaa erota, vaikka lapsiperheistä ei pitäisi erota "varmuuden vuoksi" vaan vasta kun on kokeiltu, saisiko suhteen korjattua siedettäväksi.

Vierailija
15/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko erota eikä pysyä yhdessä. Jos luulet, ettet jaksa loppuelämääsi hänen kanssaan, ehkä silti kannattaa erota, vaikka lapsiperheistä ei pitäisi erota "varmuuden vuoksi" vaan vasta kun on kokeiltu, saisiko suhteen korjattua siedettäväksi.

Miten tästä voisi tulla siedettävää?? Pitääkö ylipäätään suostua ”siedettävään” Oon ollut kulissi nyt 20 vuotta, en enää aio jatkaa sitä. Ainoa hyvä puoli tässä on ihanat lapset, jotka onneksi yhdessä mieheni kanssa saimme.

Ap

Vierailija
16/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin Grace and Frankieta tullut katsottua. Hyvä sarja!

Vierailija
17/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne homot aina on. Sääli että nykyään on niin homomyönteistä tää meininki. Ennen vanhaan mentiin naimisiin ja unohdettiin irstaat himot.

Vierailija
18/19 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on korkeassa johtoasemassa kv-firmassa. Tämä suhde on ollut työkaverin kanssa, sen hän on myöntänyt. Nyt vaan tuli vahva vihje siitä että kyseessä on miespuolinen työkaveri, ei nainen.

Mies varmaan pelkää työnsäkin puolesta. Minusta ei oo koskaan välittänyt mutta työstään kyllä. Ja isänsä mielipiteestä ja hyväksynnästä.

Mitä voin tehdä ettei tämä paska siirry seuraavalle sukupolvelle?? Mun puolesta on ihan sama onko meidän pojat homo-, bi-, tai heteroseksuaaleja, minä haluan hyväksyä heidät sellaisina kuin ovat. Mieheni selvästikään ei ole siihen kykeneväinen.

Ap

Vierailija
19/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, ap. Et sinä lapsia (jotka ovat jo aikuisia) ajattele, vaan säälit itseäsi tultuasi kusetetuksi yli 20 vuotta.

Et kehtaa myöntää, että jorma kiinnostaa miestäsi enemmän kuin sinun haiseva rakosi. Hanki elämä.