Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit ovat niin perhanan äkäisiä aina?

tozzukka
29.12.2017 |

Kaameat raivot päällänsä. Luulisi stressaavan ainainen kiukuttelu.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos huomaa, että on pilannut oman elämänsä niin kai sitä tulee katkeraksi. Sit jotkut reagoi tolla tavalla räyhäämällä.

No on kyllä nähty näitä elämänsä pilanneita räyhääjiä riittämiin tällä palstalla. Tämänkin ketjun ap ja nuo pari lakeijaansa oikein malliesimerkkejä.

Sillä mitään lakeijoita oo. Itse peukuttelee kännykällä. 😂

Vierailija
62/72 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jokunen räyhäävä feministi katkerakin olla, mutta veikkaisin että suurin osa on vain riemuissaan sisäistetyyään että hetkinen, minun ei tarvikaan nöyristellä kusipäitä eikä kunnioittaa sellaista missä ei ole mitään kunnioittamisen arvoista. Sehän ei paljon vaadi että tietyntyyppisillä miehillä menee herne nenään. Jos nainen ei ihailekaan heidän bullshittiään ja kikattele vienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan jokunen räyhäävä feministi katkerakin olla, mutta veikkaisin että suurin osa on vain riemuissaan sisäistetyyään että hetkinen, minun ei tarvikaan nöyristellä kusipäitä eikä kunnioittaa sellaista missä ei ole mitään kunnioittamisen arvoista. Sehän ei paljon vaadi että tietyntyyppisillä miehillä menee herne nenään. Jos nainen ei ihailekaan heidän bullshittiään ja kikattele vienosti.

Jotain on silloin vialla, jos aina vaan törmää pelkästään kusipäihin miehiin. Ettei nainen itsekin olisi kusipää?

Vierailija
64/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, ja "riemuitessaan" kusipäiden vallasta pääsemisestä muuttuvat itse vielä pahemmiksi kusipäiksi.

Joku sanoisi jotain ironiasta.

Vierailija
65/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministeiltä, antifoilta ja natseilta puuttuu maalaisjärki.

Vierailija
66/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei saa kik_keliä

Sehän se, krooninen k#rvän puute ! Kullitettu nainen on tyytyväinen nainen, joten se ei rutise alvariinsa.

Vierailija
67/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tottunut siihen, että nainen on vain miestä miellyttävä ja tahdoton nukke, voi itsenäinen ja oman mielipiteensä ilmaiseva nainen vaikuttaa pelottavalta/kiukkuiselta.

Luin jotain redpill-sivustoa ja siellä oli just tämä. Puhuttiin joululahjojen ostosta ja sanottiin, että jos haluaa ostaa jotain lahjoja, niin antaa vaan naiselle rahat ja se menee ostamaan. Sitten kun joku feministi oli kritisoinut sitä sivua, niin siitä sitten ulistiin kuin vinkulelu.

Vierailija
68/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei saa kik_keliä

No kyllä mä ainakin saan. Feministit on parhaita sängyssä, koska mä ainakin ajattelen vain omaa etuani ja mielihyvääni joten olen aktiivinen ja tiedän miten milloinkin haluan huipulle :)

Hyvää seksiä saanut mies voisi tätä erehtyä luulemaan sarkasmiksi. Mutta ei, valittettavan usean naisen käsitys hyvästä seksistä. Päivä päivältä ymmärrän enemmän Thaimaahan matkaavia miehiä.

Se reikä haarojesi välissä ei ole maailman napa.

Vierailija
69/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina, kun sanotaan, että kaikkien naisten pitäisi olla feministejä ja feminismi on yhtä kuin tasa-arvo. En kuitenkaan voi pitää itseäni feministinä vaikka koenkin kannattavani kaikkea tasa-arvoa, koska feminismi ei minulle kuvaa tasa-arvoa mitenkään. Tasa-arvoon pitäisi pyrkiä kaikessa ja Suomessakin on siinä vielä paljon parannettavaa, mutta se ei ole tasa-arvoa, että kaikki miehet leimataan ahdistelijoiksi ja ajetaan naisten oikeuksia yli miesten oikeuksien. Miettiikö kukaan feministi koskaan esimerkiksi sitä, että miehillä on pakollinen armeja (tai sivari), mutta naisilla ei mitään vastaavaa? Tai että yleisesti on hyväksyttyä naiselle olla miehekäs, mutta miehelle ei niinkää olla naisellinen. Feminsimi sanana jo tuo mieleen naiset ja näiden kerhot taitaa olla aika suljettuja, joihin ei ole asiaa, jos ei löydy oikeat killuttimet haarojen välistä.

Feminismillä on varmaan ollut aikanaan kaunis ajatus ja tarkoitus, mutta se mitä se nykyään näyttää olevan ja se millaisina sen kannattajat julkisuudessa esiintyvät, eivät saa minua yhdistämään sitä tasa-arvoon vaan juurikin katkeriin, elämänhallintaongelmaisiin naisiin, joille miehet ovat syypää kaikkeen pahaan.

Joten toistaiseksi, vaikka olen nainen, en ole feministi.

Vierailija
70/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos huomaa, että on pilannut oman elämänsä niin kai sitä tulee katkeraksi. Sit jotkut reagoi tolla tavalla räyhäämällä.

No on kyllä nähty näitä elämänsä pilanneita räyhääjiä riittämiin tällä palstalla. Tämänkin ketjun ap ja nuo pari lakeijaansa oikein malliesimerkkejä.

Kun viesti ei miellytä feministiä, vika on aina viestintuojassa. #argumentointikyvyttömyys

Vierailija
71/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, kun sanotaan, että kaikkien naisten pitäisi olla feministejä ja feminismi on yhtä kuin tasa-arvo. En kuitenkaan voi pitää itseäni feministinä vaikka koenkin kannattavani kaikkea tasa-arvoa, koska feminismi ei minulle kuvaa tasa-arvoa mitenkään. Tasa-arvoon pitäisi pyrkiä kaikessa ja Suomessakin on siinä vielä paljon parannettavaa, mutta se ei ole tasa-arvoa, että kaikki miehet leimataan ahdistelijoiksi ja ajetaan naisten oikeuksia yli miesten oikeuksien. Miettiikö kukaan feministi koskaan esimerkiksi sitä, että miehillä on pakollinen armeja (tai sivari), mutta naisilla ei mitään vastaavaa? Tai että yleisesti on hyväksyttyä naiselle olla miehekäs, mutta miehelle ei niinkää olla naisellinen. Feminsimi sanana jo tuo mieleen naiset ja näiden kerhot taitaa olla aika suljettuja, joihin ei ole asiaa, jos ei löydy oikeat killuttimet haarojen välistä.

Feminismillä on varmaan ollut aikanaan kaunis ajatus ja tarkoitus, mutta se mitä se nykyään näyttää olevan ja se millaisina sen kannattajat julkisuudessa esiintyvät, eivät saa minua yhdistämään sitä tasa-arvoon vaan juurikin katkeriin, elämänhallintaongelmaisiin naisiin, joille miehet ovat syypää kaikkeen pahaan.

Joten toistaiseksi, vaikka olen nainen, en ole feministi.

Sinähän sanoit jo vastauksen, mutta et tajunnut sitä itse. Media ei nosta asiallisia feministejä ja asioita pinnalle, koska silloin feminismi otettaisiin vakavasti. Silloin tasa-arvoa ajettaisiin ja naiset olisivat tasa-arvoisia miesten kanssa. Kuten tiedät, niin sitähän ei missään nimessä anneta tapahtua. Siksi media antaa sivutilaa ja ruutuaikaa näille ääri-ilmiöille, kuten ketsuppipullomeriläiselle. Olen feministi, mutta en suin surminkaa voi ajatella, että rosa on feministi. Se ei välttämättä ole rosan syy, vaan median, jonka mukaan rosan syvin ajatus on vittu haisee hyvälle.

Mutta kansa menee helppoon höplään, jos ei vaivaudu tutustumaan asioihin tarkemmin niin kuvaksi todelakin jää tuo feminismiä vahingoittava osuus.

Feministinä olen puhunut monta vuotta nimenomaan armeijacasesta. olet vähän ajasta jälkeen jäänyt jos et ole huomannut, että naisellisuus miehillä on ok tänään. Muitten "naisellisten" tyylien lisäksi täällä miehet pitävät myös hameita ja "jopa" korkkareita. Mielestäni miehen ei pitäisi lähteä toteuttamaan omia pukeutumisfetissejään naisen kautta = puettu "naisellinen" muotinukke, vaan nimenomaan pukea ne vaatteet itse mitä toivoisi naisensa pukevan. "Kerhot" eivät ole suljettuja, mutta feminismin uusi aalto on tuonut eripuraa feminismin alkuperäisen tarkoituksen vuoksi. Esimerkiksi "feministipuolue" on enemmän mamu-seta-puolue, ei naisten oikeuksia tasa-arvottava vanhan aallon feministinen puolue. Olen itse järkyttynyt uudesta aallosta, koska olen vanhan aallon edustaja. Oikea, tasa-arvoon perustuva feminismi ei ole kuollut, mutta tulee kuolemaan, mikäli uudesta sukupolvesta ei löydy vanhan aallon edustajia.

Olet vain asioista tietämätön ja antanut median sokaista itsesi.

Vierailija
72/72 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan kirkkaisin silmin voit väittää, että vaikka useimmille työpaikalle Korkokengissä menevä mies olisi ihan yhtä suvaittu, kun miesmäisesti pukeutuva nainen? Saati koulumaailmassa. En tiedä missä Helsinki kuplassa asut, mutta ainakaan täällä vähän kauempana siitä sivistyksen kehdosta asia ei ole noin. Olen kyllä etsinyt tietoa feministeistä muualtakin kuin iltalehdestä, mutta valitettavasti se aatemaailma ei vaan sovi omaan käsitykseeni tasa-arvosta enkä ole kohdannut kovinkaa montaa samaistuttavaa feministiä. Ei todellakaan tarvitse olla mikään Rosa Meriläinen, että ne jutut ampuu yli.

Mutta sinun käsitys asioista perustuu omiin kokemuksiisi, samoin minun käsitys minun kokemuksiini. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni, jos siihen tulee joku peruste, toistaiseksi ei ole tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi