Miksi feministit ovat niin perhanan äkäisiä aina?
Kaameat raivot päällänsä. Luulisi stressaavan ainainen kiukuttelu.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siinä uskossa, että syy on väljä vagina.
I'm of the impression it is the huge vagina. It's huge, niin kuin Trumpkin sanoisi.
Feministillä voi olla vulvodyniä tai vaginismus...
Nämä varmaankin ovat syitä siihen tympeään yleisilmeeseen ja tietynlaiseen takakireyteen.
Väljä vagina taas on syy koko feminismiin. That needs to be first.
Eli sinulla ei ole hajuakaan mitä vulvodyniä ja vaginismus ovat...
työttömät töihin kirjoitti:
Onko yksikään onnellinen feministi olemassa tässä maanpallossa? Ehkä ne jotka oikeasti miettii naisten ja miesten hyvinvoinnista.
Mitä kieltä tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt ihan samaa!! Vihaan feministejä kys asian takia. Ja sen jatkuvan itsensä esiin tuomisen takia. Yök!
T 29 v ei feministi nainenIhan totta? Mitä mieltä olet siitä, että Hakkarainen ei ole lentänyt eduskunnasta vaikka on käynyt Veera Ruohon ja Päivi Räsäsen kimppuun?
Koska Teuvo on edesvastuuton juoppo tumpelo. Ei edes feministit uskalla heittää sosiaalitapausta ulos eduskunnasta, koska se olisi poliittisesti epäkorrektia. Antaisi pelimerkkejä vastustajille, tajuatko? Teuvo on onnenpekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päällänsä"? Siis seisoo päällään ja se kiukuttaa? Vai etsitkö ilmaisua "sai vihat päälleen"? Vai mitä tässä nyt oikein yritetään sanoa?
Tämmöstä saivartelua siellä naistutkimusosastolla opitaan. Ja sitten sanotaan kuinka suomalaiset naiset on niiin koulutettuja, BUAHAHAHAHAAAA, AHHAHAHAHAHAAA, HAAAAA!!!!
Mikään ei ole niin älykäs kuin minimunainen naisia pelkäävä ulilautailija...
Tuotako se feministin logiikka on, että munan koko vaikuttaa muka älykkyyteen?
No näytti sua ainakin kirpasevan joten logiikassa ei ollut mitään vikaa ainakaan tällä kertaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm of the impression it is the huge vagina. It's huge, niin kuin Trumpkin sanoisi.
Nämä varmaankin ovat syitä siihen tympeään yleisilmeeseen ja tietynlaiseen takakireyteen.
No täytyy kyllä sanoa, ettei ole omakohtaisia kokemuksia. Eikä endoista ja muista vestibuliiteista.
Olet ilmeisesti sitä mieltä, että näilläkin olisi jokin rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päällänsä"? Siis seisoo päällään ja se kiukuttaa? Vai etsitkö ilmaisua "sai vihat päälleen"? Vai mitä tässä nyt oikein yritetään sanoa?
Tämmöstä saivartelua siellä naistutkimusosastolla opitaan. Ja sitten sanotaan kuinka suomalaiset naiset on niiin koulutettuja, BUAHAHAHAHAAAA, AHHAHAHAHAHAAA, HAAAAA!!!!
No näytti sua ainakin kirpasevan joten logiikassa ei ollut mitään vikaa ainakaan tällä kertaa :D
En usko, että kirpaisisi edes silloin, jos minulla olisi pieni muna. Tuo on niin lapsellinen ja kulunut yritys pilkata, että feministit voisivat jo pikkuhiljaa keksiä jotain uutta.
En oikein usko, että tuo pienestä munasta hokeminen on lähtöisin siitä, että feministien pilluja olisi miesjoukoilla kerrottu olevan isoja. Ja eihän tuollaisella hokemisella saa muuta kuin lisää halveksuntaa ja naurua feministejä kohtaan. Varmasti myös fiksuihinkin naisiin kohdistuu feministien ääliömäisyyden takia aivan turhaa inhoa.
Matala älykkyys ja suuret luulot on aika paljon pettymyksiä tuottava yhdistelmä. Kai siinä ärtyy jos on jatkuvasti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täytyy kyllä sanoa, ettei ole omakohtaisia kokemuksia. Eikä endoista ja muista vestibuliiteista.
Olet ilmeisesti sitä mieltä, että näilläkin olisi jokin rooli?
Ko. vaivat liittyvät vaginan extratiukkuuteen ja vagina- ja emätinkipuihin. Silloin ei voi olla ensin hehtaarivittu, koska sellainen ei yhtäkkiä saa kutistuskohtausta. Vaginismus on ennen väljyyttä. Ei niillä sikäli ole yhteyttä feminismiin, kuten ei esittämälläsi väljyydelläkään, mutta feministillä voi yhtä hyvin olla liian kireä ja kivulias kuin tavallinen kuin väljäkin..
Mites sinä, oletko mies, etkä saa mitään niistä kun femakot noin harmittavat?
Feministi voi olla feministi, koska häntä on ahdisteltu ja raivollaan pitää miehet kaukana. Toisaalta feministi voi olla pulantuoksuinen ja lempeä keijukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kirpaisisi edes silloin, jos minulla olisi pieni muna. Tuo on niin lapsellinen ja kulunut yritys pilkata, että feministit voisivat jo pikkuhiljaa keksiä jotain uutta.
En oikein usko, että tuo pienestä munasta hokeminen on lähtöisin siitä, että feministien pilluja olisi miesjoukoilla kerrottu olevan isoja. Ja eihän tuollaisella hokemisella saa muuta kuin lisää halveksuntaa ja naurua feministejä kohtaan. Varmasti myös fiksuihinkin naisiin kohdistuu feministien ääliömäisyyden takia aivan turhaa inhoa.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että vastaavasti miehiin kohdistuu aivan turhaa inhoa sinun ja kaltaistesi ääliömäisyyden takia?
Jotenkin ei edes haluaisi uskoa, että tuollaisia kuin sinä on ihan oikeasti olemassa. Kaikkein mieluiten teitä pitäisi vain huonoina trolleina, mutta kuulemma teitä on ihan tuolla oikeassa maailmassakin. Aika kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Matala älykkyys ja suuret luulot on aika paljon pettymyksiä tuottava yhdistelmä. Kai siinä ärtyy jos on jatkuvasti väärässä.
Siksikö sinäkin täällä av:lla jatkuvasti meuhkaat? Jotain tällaista olin kyllä aavistellutkin.
Feministit ovat säälittäviä reppanoita jotka päivittäin ryhtyvät aina vain uudestaan uhreiksi valintojensa takia. Siinä ne todelliset syrjäytyneet ja elämästä totaalisesti pudonneet.
Heitä pitäisi paremmin kouluttaa aktivoidakurssituksilla millä oppisivat pois uhriutumiskierteistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että vastaavasti miehiin kohdistuu aivan turhaa inhoa sinun ja kaltaistesi ääliömäisyyden takia?
Jotenkin ei edes haluaisi uskoa, että tuollaisia kuin sinä on ihan oikeasti olemassa. Kaikkein mieluiten teitä pitäisi vain huonoina trolleina, mutta kuulemma teitä on ihan tuolla oikeassa maailmassakin. Aika kuvottavaa.
Täytyy kyllä tunnustaa, etten ole ajatellut. Uskon, että jokainen kaltaiseni järkevä mies kunnioittaa kommentteja joita tähän keskusteluun kirjoitin. Ne ovat tässä ja jos joku alkaa tuntea minua ja muita miehiä kohtaan inhoa ja pitää ääliönä, niin kyseenalaistan inhoajan järjenjuoksun, että onkohan siellä kaikki kotona.
Tässä siis minun kommentit, olkaa hyvä:
"Tuotako se feministin logiikka on, että munan koko vaikuttaa muka älykkyyteen?"
"En usko, että kirpaisisi edes silloin, jos minulla olisi pieni muna. Tuo on niin lapsellinen ja kulunut yritys pilkata, että feministit voisivat jo pikkuhiljaa keksiä jotain uutta.
En oikein usko, että tuo pienestä munasta hokeminen on lähtöisin siitä, että feministien pilluja olisi miesjoukoilla kerrottu olevan isoja. Ja eihän tuollaisella hokemisella saa muuta kuin lisää halveksuntaa ja naurua feministejä kohtaan. Varmasti myös fiksuihinkin naisiin kohdistuu feministien ääliömäisyyden takia aivan turhaa inhoa."
Hohhoijaa. Palstalassukalle tulee joka kerta yllätyksenä etteivät naiset asetukaan kynnysmatoiksi hänen tallottavakseen. Jaksuhali.
Vierailija kirjoitti:
Feministit ovat säälittäviä reppanoita jotka päivittäin ryhtyvät aina vain uudestaan uhreiksi valintojensa takia. Siinä ne todelliset syrjäytyneet ja elämästä totaalisesti pudonneet.
Heitä pitäisi paremmin kouluttaa aktivoidakurssituksilla millä oppisivat pois uhriutumiskierteistään.
Tuon perusteellahan te miesasiamiehet olette feministejä jos ketkä! :D
Kannatan koulutusta ja aktivointia, loppuisi tämä jatkuva uhriulina naisettomuudesta ja feministien pahuudesta.
Minä olen jo oppinut nauttimaan lassukoista :). Elämässä instant karma ei näyttäydy kovin usein, mutta silloin kun harmittaa joku elämän epäoikeudenmukaisuus, lueskelen näiden uliulinaa ja naisten dissausta ja koen tyydytystä siitä että lusivat rangaistustaan ihan reaaliajassa paskan elämänsä muodossa. Jokainen tänne kirjoitettu viesti on merkki siitä että istuvat edelleen hikikomerossaan samalla kun elämä valuu ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä tunnustaa, etten ole ajatellut. Uskon, että jokainen kaltaiseni järkevä mies kunnioittaa kommentteja joita tähän keskusteluun kirjoitin. Ne ovat tässä ja jos joku alkaa tuntea minua ja muita miehiä kohtaan inhoa ja pitää ääliönä, niin kyseenalaistan inhoajan järjenjuoksun, että onkohan siellä kaikki kotona.
Tässä siis minun kommentit, olkaa hyvä:
"Tuotako se feministin logiikka on, että munan koko vaikuttaa muka älykkyyteen?"
"En usko, että kirpaisisi edes silloin, jos minulla olisi pieni muna. Tuo on niin lapsellinen ja kulunut yritys pilkata, että feministit voisivat jo pikkuhiljaa keksiä jotain uutta.
En oikein usko, että tuo pienestä munasta hokeminen on lähtöisin siitä, että feministien pilluja olisi miesjoukoilla kerrottu olevan isoja. Ja eihän tuollaisella hokemisella saa muuta kuin lisää halveksuntaa ja naurua feministejä kohtaan. Varmasti myös fiksuihinkin naisiin kohdistuu feministien ääliömäisyyden takia aivan turhaa inhoa."
Allekirjoitat kuitenkin nuo muidenkin miesten äärimmäisen asiattomat ääliökommentit, koska et niitä millään lailla vastustakaan vaan päinvastoin niiden kanssa samaksi jatkumoksi omat kommenttisi kirjoittelet. Eli samaa naisia vihaavaa sakkia noiden kanssa olet ja saman inhon olet ansainnut.
Itse en allekirjoita menkkaverimeuhkaajien ja p*lluntuoksufeministien vouhotuksia, mutta nähdäkseni tässä ketjussa ei kukaan nainen ole näitä aatteita esille tuonutkaan.
Aina yhtä säälittävää ja myötähäpeää herättävää, kun joku keskenkasvuinen naisenkipeä janttari leimaa kokonaisen aatteen ja sen kaikki kannattajat muutaman älyvapaan ääriaktivistin mukaan. Sitten tullaan palstalle kirjoittelemaan avauksia tyyliin ”miksi te naiset” tai ”miksi te feministit”.
Mutta kyllähän ne ajattelutaidot ovat kytköksissä luku- ja kirjoitustaitoihin, ja suomalaisten poikien luku- ja kirjoitustaito nyt ihan tunnetusti on kuraa. Mitäpä sitä sitten voisi ajattelultakaan odottaa. (Huom! Puhun nyt näistä tänne kirjoittelevista älypäistä, en kaikista suomalaisista pojista! Tiedoksi sille ulilautailijalle, joka seuraavaksi ryntää lällättelemään, että ”etpä ite yleistä, etpä”.)
No jos huomaa, että on pilannut oman elämänsä niin kai sitä tulee katkeraksi. Sit jotkut reagoi tolla tavalla räyhäämällä.
Vierailija kirjoitti:
No jos huomaa, että on pilannut oman elämänsä niin kai sitä tulee katkeraksi. Sit jotkut reagoi tolla tavalla räyhäämällä.
No on kyllä nähty näitä elämänsä pilanneita räyhääjiä riittämiin tällä palstalla. Tämänkin ketjun ap ja nuo pari lakeijaansa oikein malliesimerkkejä.