Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit ovat niin perhanan äkäisiä aina?

tozzukka
29.12.2017 |

Kaameat raivot päällänsä. Luulisi stressaavan ainainen kiukuttelu.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päällänsä"? Siis seisoo päällään ja se kiukuttaa? Vai etsitkö ilmaisua "sai vihat päälleen"? Vai mitä tässä nyt oikein yritetään sanoa?

Tämmöstä saivartelua siellä naistutkimusosastolla opitaan. Ja sitten sanotaan kuinka suomalaiset naiset on niiin koulutettuja, BUAHAHAHAHAAAA, AHHAHAHAHAHAAA, HAAAAA!!!!

Mikään ei ole niin älykäs kuin minimunainen naisia pelkäävä ulilautailija...

Tuotako se feministin logiikka on, että munan koko vaikuttaa muka älykkyyteen?

Vierailija
22/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut siihen, että nainen on vain miestä miellyttävä ja tahdoton nukke, voi itsenäinen ja oman mielipiteensä ilmaiseva nainen vaikuttaa pelottavalta/kiukkuiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sori vaan mutta nää vedättää sua ihan 6-0. Noi sun kommentit (ja itsesi kanssa keskustelu) on niin noloa ja kökköä että se naurattaa kaikkia. Etkä sä edes tajua olevasi pelkkä huono vitsi :D

Vierailija
24/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministiksi tullaan vain yhtä tietä: miesten kerta toisensa jälkeen toistuvien torjuntojen myötä. Feministi elää miesten arvostuksesta ja kun feministi on tajunnut, ettei sitä saa/ansaitse, katkeroituu hän kuin pikkutyttö.

Nainen alkaa feministiksi vain jos sitä on ahdisteltu liikaa.

Vierailija
25/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ap hommalle katsomaan kuinka miehenkuvatukset ovat vihaisia 100% ajasta. :)

98% miehistä ei ole hommafoorumissa kuten myöskään 98% naisista ei ole näitä vihaisia telaketjufemakkoja. Tottakai nämä 1-2% saavat äänensä kuuluviin kun lehdillä ei ole muutakaan kirjoitettavaa. Ei kuulu tähän mutta HS,Yle ja muut valtamediat ovat tietyn yhteiskunnallisen näkemyksen omaavien journalistien hallussa. Siksi tännekin kirjoitellaan kun enemmistöä kansasta virallinen totuus ei miellytä.

Vierailija
26/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päällänsä"? Siis seisoo päällään ja se kiukuttaa? Vai etsitkö ilmaisua "sai vihat päälleen"? Vai mitä tässä nyt oikein yritetään sanoa?

Tämmöstä saivartelua siellä naistutkimusosastolla opitaan. Ja sitten sanotaan kuinka suomalaiset naiset on niiin koulutettuja, BUAHAHAHAHAAAA, AHHAHAHAHAHAAA, HAAAAA!!!!

Saisinko linkin "naistutkimusosastoon" ja sen opetukseen?

Vierailija
27/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tää Rosa Meriläise hattu/vittu vittu haisee kuraläppä, jotenkin agressiivista ja nämä orgasmitemppuilut. Ei kukaan julkisuuden henkilömies rupea kertomaan parhaista runkkukokemuksista.

Ai Ilkka Kanervakaan ei? Lothar? Ai ei? OK. Entä Tauski ja muut vastaavat? Ai ei? OK.

Vierailija
28/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tottunut siihen, että nainen on vain miestä miellyttävä ja tahdoton nukke, voi itsenäinen ja oman mielipiteensä ilmaiseva nainen vaikuttaa pelottavalta/kiukkuiselta.

Tarkoitat varmaan itsenäisellä ja oman mielipiteensä ilmaisevalla naisella tätä: "Mikään ei ole niin älykäs kuin minimunainen naisia pelkäävä ulilautailija..."

Vierailija
29/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siinä uskossa, että syy on väljä vagina.

I'm of the impression it is the huge vagina.  It's huge, niin kuin Trumpkin sanoisi.

Vierailija
30/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt ihan samaa!! Vihaan feministejä kys asian takia. Ja sen jatkuvan itsensä esiin tuomisen takia. Yök!

T 29 v ei feministi nainen

Vierailija
31/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tää Rosa Meriläise hattu/vittu vittu haisee kuraläppä, jotenkin agressiivista ja nämä orgasmitemppuilut. Ei kukaan julkisuuden henkilömies rupea kertomaan parhaista runkkukokemuksista.

Ai Ilkka Kanervakaan ei? Lothar? Ai ei? OK. Entä Tauski ja muut vastaavat? Ai ei? OK.

Onko noista yksikään kulkenut pinssi rintapielessään, jossa lukee: K*rpä haisee hyvälle!

Onko noista yksikään virkannut peniksiä miesporukassa?

Onko noista yksikään nostellut ketsuppipulloa peniksen ja narun avulla?

Vierailija
32/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tozzukka kirjoitti:

Kaameat raivot päällänsä. Luulisi stressaavan ainainen kiukuttelu.

Koska feminismi perustuu viholliskuvan luomiseen ja taisteluun sitä vastaan. Feministin kauhistus olisi myöntää että uhat ovat kuvitteellisia. Tuolla etelämpänä olisi todellisia ongelmia ihmisoikeuksissa. Mutta kun ei uskalleta.

Vierailija
33/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen saivartelua? Sinä et osaa kirjoittaa suomea. Ei sen toteaminen ole saivartelua.

Vierailija
34/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siinä uskossa, että syy on väljä vagina.

I'm of the impression it is the huge vagina.  It's huge, niin kuin Trumpkin sanoisi.

Feministillä voi olla vulvodyniä tai vaginismus...

Vierailija
35/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt ihan samaa!! Vihaan feministejä kys asian takia. Ja sen jatkuvan itsensä esiin tuomisen takia. Yök!

Ihan totta? Mitä mieltä olet siitä, että Hakkarainen ei ole lentänyt eduskunnasta vaikka on käynyt Veera Ruohon ja Päivi Räsäsen kimppuun?

Vierailija
36/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministillä on oikeus tehdä näitä vertauksia, joten laajennetaas vähän. Isotissinen nainen on aina siis tyhmä, vai mitä?

Vierailija
37/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministiksi tullaan vain yhtä tietä: miesten kerta toisensa jälkeen toistuvien torjuntojen myötä. Feministi elää miesten arvostuksesta ja kun feministi on tajunnut, ettei sitä saa/ansaitse, katkeroituu hän kuin pikkutyttö.

Paskat mä oon ollut feministi niin kauan kuin muistan, se on geeneissä.

Vierailija
38/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministillä on oikeus tehdä näitä vertauksia, joten laajennetaas vähän. Isotissinen nainen on aina siis tyhmä, vai mitä?

Mites jos sillä femakolla on isot tissit?

Vierailija
39/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta? Mitä mieltä olet siitä, että Hakkarainen ei ole lentänyt eduskunnasta vaikka on käynyt Veera Ruohon ja Päivi Räsäsen kimppuun?

Hakkaraisesta mä olen sitä mieltä että vois vaikka lentää avaruuteen, ilman paluulippua (niin voisi kyllä tehä 99% meidän kansanedustajista)

Vierailija
40/72 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksikään onnellinen feministi olemassa tässä maanpallossa? Ehkä ne jotka oikeasti miettii naisten ja miesten hyvinvoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi