Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuna oleminen on ihan peestä!

Vierailija
28.12.2017 |

No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.

Kommentit (303)

Vierailija
141/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihme että löysin kesällä miehen. Oon 10kg ylipainoinen, avioeronnut ja kerroin rehellisesti masennuksestani. Tämän palstan mukaan mun olis ilmeisesti pitänyt joko "laskea rimaa" tai tajuta kuolla yksin.

Onneks eksyin tänne vasta nyt, kun asumme yhdessä ja odotan vauvaa ihanalle miehelleni :)

Omani löysin netistä. Ekoilla treffeilllä lähdimme lenkille, joten päästiin suoraan verkkarivaiheeseen. Suosittelen. Varsinkin sateeseen, sen jälkeen oli niin luomuna, ettei mitään meikkailua tarvinnut edes ajatella.

N30

Vierailija
142/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, että tässä ketjussa vänisevien naisten suurin ongelma on heikko itsekuri ja sitä myötä lihavuus.

Pahoin pelkään, että palstan katkeroitunut ikivanhapoika naistenvihaaja on löytänyt tämän ketjun.

Hahhaaa! Tämä!

Jos totuuden sanominen on naisvihaa, olen naisvihaaja. Ja ylpeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, että tässä ketjussa vänisevien naisten suurin ongelma on heikko itsekuri ja sitä myötä lihavuus.

Pahoin pelkään, että palstan katkeroitunut ikivanhapoika naistenvihaaja on löytänyt tämän ketjun.

Hahhaaa! Tämä!

Se sattuu, kun osuu.

Vierailija
144/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurustelevaa tyyppiä. Rakastan miestäni mutta tälläset keskustelut muistuttaa ettei se oo itsestään selvää.

Suosittelen menemään netin deittisivustoille. Naisilla on siellä hyvä vienti.

Niin seksiin, mutta ei rakastavaan parisuhteeseen. Yhdeksi monista tai rakastajattareksi, kun miehen vaimoa ei kiinnosta, ei huvita ryhtyä.

Tinder on loistava, juu. Tuttavat ovat löytäneet sieltä:

- varattuja miehiä

- massadeittaajia. 10 naista yhtaikaa "arvioitavana"

- ukkoja, joilla on vahingossa lipsahtanut rippikuva profiiliin

- sumeilemattomia valehtelijoita

- naistenvihaajia, jotka etsii 17-vuotiasta mallia, jota pitäisi päästä panemaan

- pelottavia psykopaatteja, joille ei missään tapauksessa olisi pitänyt kertoa asuinpaikkaa eikä puhelinnumeroa.

- liimautujia. Mies kertoo ensitapaamisen jälkeen että olet elämäni nainen, mennään naimisiin. Siinä on sulle takiainen, jota pahimmillaan saa ravistella kintereiltään poliisin avulla.

Ja sitten sieltä löytyy niitä kivoja miehiä, joihin ei jaksa tutustua eikä niille jaksa jutella. Mulla on kymmeniä matcheja parin kuukauden ajalta. Suurin osa naisista on vastannut aloitusviestiini, mikä on jo aika hyvä juttu. Harmi vaan, että suurin osa näistä vastanneista lopetti vastaamisen kesken kaiken, kun keskustelu oli orastamassa.

Yksikin vastasi todella pitkästi, kyseli kaikenlaista ja kehui, että olen tosi kivanoloinen. Vastasin hänelle totta kai takaisin. Kahden viikon päästä hän vastasi pyytäen anteeksi, että ”ghostasi” minut, kun hänellä on ollut niin kiireitä. Ei ole kuulemma hänen tapaistaan jättää vastaamatta. Kirjoitteli paljon kaikenlaista muutakin ja kyseli lisää. Vastasin tähän ihan hyvillä mielin takaisin. Mitä hän seuraavaksi teki? No ghostasi uudestaan. Tällä kertaa ihan ilman lainausmerkkejä. Joo, ei löydy miehiä! Kyllä näin on. Missä on kaikki järkevät ja kivat miehet? Anna kun kerron: ne löytyy teidän Tinder-matcheista odottamassa vastausta viesteihinsä. Sieltä ne löytyy.

Katkeroitunut M29 (perkele)

Vierailija
145/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurustelevaa tyyppiä. Rakastan miestäni mutta tälläset keskustelut muistuttaa ettei se oo itsestään selvää.

Niin seksiin, mutta ei rakastavaan parisuhteeseen. Yhdeksi monista tai rakastajattareksi, kun miehen vaimoa ei kiinnosta, ei huvita ryhtyä.

- varattuja miehiä

- naistenvihaajia, jotka etsii 17-vuotiasta mallia, jota pitäisi päästä panemaan

- pelottavia psykopaatteja, joille ei missään tapauksessa olisi pitänyt kertoa asuinpaikkaa eikä puhelinnumeroa.

- liimautujia. Mies kertoo ensitapaamisen jälkeen että olet elämäni nainen, mennään naimisiin. Siinä on sulle takiainen, jota pahimmillaan saa ravistella kintereiltään poliisin avulla.

Onhan siellä noitakin, mutta kaverisi tuskin kertoivat niistä sadoista kunnollisista miehistä, jotka olivat liian rumia tai tylsiä tai nainen ei koskaan tehnyt aloitetta heidän suhteensa, vaan odotti, että mies tekee aloitteen ja yllättäen aloitteita tekee eniten miehet, joiden on vaikea saada naisia tai jotka haalivat niitä joka suunnalta. 

Sinäkö etsit seurustelukumppaniksi naista, joka on sinusta ruma tai tylsä?

Sepä yllättävää! Useimmat etsivät ihmistä, joka on mukava ja viehättävä.

Vierailija
146/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- varattuja miehiä

Ja sitten sieltä löytyy niitä kivoja miehiä, joihin ei jaksa tutustua eikä niille jaksa jutella. Mulla on kymmeniä matcheja parin kuukauden ajalta. Suurin osa naisista on vastannut aloitusviestiini, mikä on jo aika hyvä juttu. Harmi vaan, että suurin osa näistä vastanneista lopetti vastaamisen kesken kaiken, kun keskustelu oli orastamassa.

Yksikin vastasi todella pitkästi, kyseli kaikenlaista ja kehui, että olen tosi kivanoloinen. Vastasin hänelle totta kai takaisin. Kahden viikon päästä hän vastasi pyytäen anteeksi, että ”ghostasi” minut, kun hänellä on ollut niin kiireitä. Ei ole kuulemma hänen tapaistaan jättää vastaamatta. Kirjoitteli paljon kaikenlaista muutakin ja kyseli lisää. Vastasin tähän ihan hyvillä mielin takaisin. Mitä hän seuraavaksi teki? No ghostasi uudestaan. Tällä kertaa ihan ilman lainausmerkkejä. Joo, ei löydy miehiä! Kyllä näin on. Missä on kaikki järkevät ja kivat miehet? Anna kun kerron: ne löytyy teidän Tinder-matcheista odottamassa vastausta viesteihinsä. Sieltä ne löytyy.

So many feels. Tervetuloa todelliseen maailmaan. Olet nuori vielä, hyvä että opit nyt etkä 10 vuotta myöhemmin.

Vierailija
147/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- varattuja miehiä

No perkule!

Kävin heti tarkastaa. Mulla on yks vastaamatta. Päätin oottaa, että hän avaa keskustelun. Muihin oon vastannut. 90% mätseistä mä oon muuten aina aloittanut keskustelun. Vaikea keksiä aloitussanoja... yleensä meen jollain perusheipalla ja ”miten menee”. Ylipäätänsä pyrin tekemään selväksi melko alkuun, että en oo pelkän seksin perässä. Että kahville tarkoittaa kahville eikä ”kahville”.

Että ei me kaikki ihan karmeita ghostaajia olla tai seksihirviöitä.

Mut I Feel you. Toivottavasti löydät sopivan ihanan naisen vielä jostain 😊!

Ap

Vierailija
148/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jghgfjgfhj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä pariudutaan. Kolmikymppisessä on aina joku syy jos näin ei ole. Voihan olla että törmää uraohjuksena maailmalla kiertäneeseen joka on palannut Suomeen ja haluaa vakiintua. Muuten ehkä toisella kierroksella oleva jos valmisperhe ja exän suku ei ole rasite.

Komppaan. 35-40 ikäisten joukossa on ihan minimaalinen määrä vapaita, täysipäisiä sinkkuja. Lapsettomia sinkkunaisia on lähes mahdotonta löytää tuosta ikäluokasta. Ne parit on muodostettu jo parikymppisenä ja ne alkavat purkautua siinä neljänkympin kohdalla. Taitaa olla yli puolet kun päätyy eroon nykypäivänä.

Mikä on täyspäinen sinkku?

Kerro meneekö pahasti pieleen nämä mun speksit?

-akateeminen

-työtön

- omistuasunto (velkaa jäljellä)

- sijoituasunto (velkaa jäljellä)

- lemmikki

- masennuksen sairastanut, tällä hetkellä hieman kyyninen vaan, vaikka suhteessa romantikko

- valmis rakkauteen

- en koe itseäni viehättäväksi (se ei näy oikeastaan missään, kun en ole asiasta kenellekään sanonut)

- hyvä ystävä noin 5 hengelle + muut kaverit

- omia harrastuksia on pari 

- haluan lapsia

- haluan miehen, jolla suurinpiirtein elämä samassa jamassa

Eihän toki noista voi vielä päätellä. Aikamoinen meedio pitää olla jos ihmistä tapaamatta pystyy muutaman rivin perusteella antaa mitään arvioita. Voithan sä kuuluakin siihen minimaaliseen joukkoon.

Kyllähän tuo työttömyys pomppaa esille tuolta aika lailla. Akateeminen on ensimmäisenä mielessä ja listassa, mutta silti työtön. Toisaalta on omistus-, ja sijoitusasuntoa, lainoineen. Eli joko on tehnyt tiliä aikaisemmin, tai sitten pappa betalar. Jälkimmäinen tapaus on ainakin huomio tai varoituskello. Niin tai sitten avioerosta saatu.

Voi toki olla täyspäinen, ja loistava kumppani, ei tuosta voi tietää.

Toisaalta miehelle ei yleensä vaikuta suuntaan tai toiseen kumpikaan noista, akateemisuus tai työttömyys, joten niillä ei sinänsä ole kovin suurta merkitystä. Kunhan nainen pystyy itsensä elättämään, on ihan sama mikä koulutus tai työtilanne on.

Juu sanopas muuta. Erityisesti naisen koulutus on heteroseksuaalisen pariutumisen kannalta vähän niin kuin nännit miehellä: ihan kivat, mutta melko turhat.

Vierailija
149/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen lihaskuntoa 4h viikossa ja painan 51kg (bmi 19,7). Olen toteuttanut kaikki unelmani paitsi parisuhteen/perheen perustamisen kun niihin tarvitaan se toinen osapuoli.

Löytyykö lisää  yleistyksiä?

Olet urheiluaddikti. Ei ihme ettei lihaksikasta runopoikaa, jolla on miljoonaperintö, vain tunnu löytyvän.

Phohhoh, teiltä löytyy solvauksia jokaiseen tilanteeseen.

Ainoat vaatimukseni miesehdokkaalle on olleet: ei vaikeaa ylipainoa, ei vaikeaa päihdeongelmaa, ja ei välttele aktiivisesti töitä. Silti ei löydy kumppania, koska miesten kriteerit ovat paljon korkeammalla kuin naisten vastaavat.

Vierailija
150/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- varattuja miehiä

Kannattaisiko koittaa jotain muuta väylää kuin tinderiä?

Vierailija
151/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ittellä on kans pari pientä lasta ja ikää pian 40.Nii eipä sitä treffi markkinoilla oo todellakaan sieltä halutuimmasta päästä.

M39

Uskon että olet haluttu, etenkin miehet joilla omia lapsia, etsivät juuri kaltaistasi naista. En usko että heille lapseton kelpaisi, vaikka olisi kuinka fiksu ja ymmärtäväinen.

Itse tunnen alemmuutta kun olen ikäisesi eikä ole lapsia...

Vierailija
152/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus herätti paljon ajatuksia ja muistoja. 

Olin sinkku monta vuotta, alle neljäkymppisenä. Se suorastaan v***tutti ja hävettikin jollain tavalla. Viikonloput oli tosi yksinäisiä, ellei sitten lähtenyt taas baariin pettymään. Yhden illan juttuja kyllä oli tarjolla. 

No sitten 41-vuotiaana löysin ihanan miehen (baarista ) ja ollaan nyt oltu yhdessä 9 vuotta. Hyvin menee ja ollaan onnellisia jne. 

Silti nykyään joskus haaveilen yksin asumisesta . Parisuhteessa pitää aina ottaa se toinen huomioon. Sotkua tulee enemmän. Kaupasta pitää ostaa sellaista ruokaa mikä molemmille käy, tuntuisi hullulta tehdä kahta eri ruokaa. Ja tulisihan se kalliiksikin ja taas entistä enemmän sotkua. Mä vielä iän myötä olen alkanut enemmän kääntyä sisäänpäin ja mies on iloinen ja ulospäinsuuntautunut "karjalainen höpöttäjä". Joskus on pitänyt sanoa ihan suoraan, että tänään en jaksa jutella. Ja mitä juteltavaa voi olla koko ajan, kun aina ollaan yhdessä, siis miinus työpäivät ja harrastukset? Joskus se toinen ärsyttää tosi paljon pelkällä läsnäololla. 

Mietin juuri muutama päivä sitten, että kumpi elämä oli parempi, sinkkuus vai tämä parisuhde? Kyllä tämä parisuhde silti vie voiton, eli ymmärrän ap:n mielialaa tosi hyvin.

Mutta esim. jääkaapin siirtämiseen yms mä saqin kyllä apua miespuolisilta ystäviltä ja kavereiden puolisoilta, ei ollut ongelmaa niissä asioissa.

Mä en ole koskaan tinderiä käyttänyt, mutta se kuulostaa aika kammottavalta touhulta.

Vierailija
153/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen lihaskuntoa 4h viikossa ja painan 51kg (bmi 19,7). Olen toteuttanut kaikki unelmani paitsi parisuhteen/perheen perustamisen kun niihin tarvitaan se toinen osapuoli.

Löytyykö lisää  yleistyksiä?

Olet urheiluaddikti. Ei ihme ettei lihaksikasta runopoikaa, jolla on miljoonaperintö, vain tunnu löytyvän.

Phohhoh, teiltä löytyy solvauksia jokaiseen tilanteeseen.

Ainoat vaatimukseni miesehdokkaalle on olleet: ei vaikeaa ylipainoa, ei vaikeaa päihdeongelmaa, ja ei välttele aktiivisesti töitä. Silti ei löydy kumppania, koska miesten kriteerit ovat paljon korkeammalla kuin naisten vastaavat.

Höpö höpö. Hymyile vähän salilla mukavan oloiselle miehelle, niin eiköhän pikku hiljaa ala löytymään seuraa. Ja onhan noissa neljässä tunnissa kunnon vastusta, ei pelkkää heiluttelua? Jalkaprässiin naiset laittavat aika kovia painoja välillä. 

t. 6h lihastreeniä

Vierailija
154/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä pariudutaan. Kolmikymppisessä on aina joku syy jos näin ei ole. Voihan olla että törmää uraohjuksena maailmalla kiertäneeseen joka on palannut Suomeen ja haluaa vakiintua. Muuten ehkä toisella kierroksella oleva jos valmisperhe ja exän suku ei ole rasite.

Parikymppisenä harjoitellaan, yritetään ja erehdytään. Opiskellaan. Kolmikymppisenä pariudutaan, kun ollaan jo hieman viisaampia ja kokeneempia.

Tervetuloa nykyaikaan!

Ei ole tarvetta seuloa jämiä.

Tuli parikymppisenä valittua paras päältä :)

Vierailija
155/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että leskeys nelikymppisenä on noin miljoona kertaa pahempaa. Sinkkuna jaksaa toivoa että löytäisi sen suuren rakkauden. Leskenä sen on sitten löytänyt ja myös menettänyt :(

On kuitenkin saanut kokea suuren rakkauden edes kerran, kaikki eivät koe sitä ikinä.

Vierailija
156/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä epäillään, sukupuolet eivät kohtaa, koska naiset ovat nirsoja.

Mennäänpä vilkaisemaan, mikä on meno tanssilavoilla. Siellä ei vallitse tasa-arvo: lyhyttä naistenhakua lukuunottamatta aloitteentekovalta ja valinnanvapaus on miehillä.

Jätetään sivuun oman parinsa kanssa tanssijat. Nais-, mies, seka- ja kaveriseurueissa iltaa viettämään tulleita on paljon. Oletetaan, että kaikki osaavat ja haluavat tanssia edes auttavasti, tuskin muuten olisi lavalle lähtenyt ja ostanut kallista lippua. Rukkasia ei tarvitse pelätä: tanssipaikkojen etikettiin kuuluu, että kun haetaan niin ei kieltäydytä, ellei hakija ole juopunut.

Miltä näyttää? Osa miehistä hakee toki naisia tanssimaan. Eikä parittomista naisista ole pulaa. Siellä heitä seisoo seinänvierustalla kymmenittäin, ellei sadoittain. Laittautuneina, tanssikengät jalassa ja jännittäen, pääseekö lattialle vai ei. Suuri osa miehistä silmäilee naisia, katselee kaihoisasti niitä viittä upeinta ja parasta tanssijaa, jotka ovat lattialla niin että pari vaihtuu lennosta. Niitä olisi kiva hakea, mutta ei heistä kaikille sentään riitä. Miehet vilkaisevat vielä kerran vapaita, toiveikkaina odottavia naisia, ja häipyvät. Kaljalle, tupakalle tai vain ulos seisoskelemaan.

Illan mittaan tanssit vaihtuvat, joka lajia musiikkia soi, mutta miehet eivät vain hae ketään! Ei kyseessä herran tähden kosiminen ole, eikä seurustelu. Vain sitoutuminen kahteen tanssiin, ei sen vakavampi juttu. Eikä tarvitse pelätä oman tanssitaidon takia: kaikkea muuta kuin valssia voi mennä foxilla, jos tulee black out. Sitä paitsi naiset arkailevat samaa. Heidän osansa on muuten vaikeampi. Miestä pitää osata seurata, vaikka vientitaito olisi huonokin, ja mukautua miehen askelkuvioihin. Se ei ole helppoa kuulkaas.

Mutta siinä se ilta kuluu. Naiset odottavat, mutta miehet eivät hae.

Ei tästä muuta voi päätellä, kuin että miehet ovat nirsoja.

Naisen on oltava täydellinen, että häntä haetaan edes tanssiin.

Vierailija
157/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sitä samaa tässä pohdiskellut, että missä ihmeessä nämä kaikki sinkkunaiset sit luuraa:)?

Normimiehen on näin vaikee löytää naista, niin jokuhan täs mättää.

35m

Onhan meitä vaikka kuinka paljon, emme vain ole niitä suosittuja naisia eli kauniita, ulospäinsuuntautuneita, pirtsakoita ja meneviä. Jännä miten miehet ihmettelevät sinkkunaisten puutetta, vaikka meitä on oikeasti todella suuri joukko. Kukaan ei vain meitä huomaa, olemme vastakkaiselle sukupuolelle näkymättömiä. Kenties meitä ei lasketa edes naisiksi.

Vierailija
158/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä epäillään, sukupuolet eivät kohtaa, koska naiset ovat nirsoja.

Mennäänpä vilkaisemaan, mikä on meno tanssilavoilla. Siellä ei vallitse tasa-arvo: lyhyttä naistenhakua lukuunottamatta aloitteentekovalta ja valinnanvapaus on miehillä.

Jätetään sivuun oman parinsa kanssa tanssijat. Nais-, mies, seka- ja kaveriseurueissa iltaa viettämään tulleita on paljon. Oletetaan, että kaikki osaavat ja haluavat tanssia edes auttavasti, tuskin muuten olisi lavalle lähtenyt ja ostanut kallista lippua. Rukkasia ei tarvitse pelätä: tanssipaikkojen etikettiin kuuluu, että kun haetaan niin ei kieltäydytä, ellei hakija ole juopunut.

Miltä näyttää? Osa miehistä hakee toki naisia tanssimaan. Eikä parittomista naisista ole pulaa. Siellä heitä seisoo seinänvierustalla kymmenittäin, ellei sadoittain. Laittautuneina, tanssikengät jalassa ja jännittäen, pääseekö lattialle vai ei. Suuri osa miehistä silmäilee naisia, katselee kaihoisasti niitä viittä upeinta ja parasta tanssijaa, jotka ovat lattialla niin että pari vaihtuu lennosta. Niitä olisi kiva hakea, mutta ei heistä kaikille sentään riitä. Miehet vilkaisevat vielä kerran vapaita, toiveikkaina odottavia naisia, ja häipyvät. Kaljalle, tupakalle tai vain ulos seisoskelemaan.

Illan mittaan tanssit vaihtuvat, joka lajia musiikkia soi, mutta miehet eivät vain hae ketään! Ei kyseessä herran tähden kosiminen ole, eikä seurustelu. Vain sitoutuminen kahteen tanssiin, ei sen vakavampi juttu. Eikä tarvitse pelätä oman tanssitaidon takia: kaikkea muuta kuin valssia voi mennä foxilla, jos tulee black out. Sitä paitsi naiset arkailevat samaa. Heidän osansa on muuten vaikeampi. Miestä pitää osata seurata, vaikka vientitaito olisi huonokin, ja mukautua miehen askelkuvioihin. Se ei ole helppoa kuulkaas.

Mutta siinä se ilta kuluu. Naiset odottavat, mutta miehet eivät hae.

Ei tästä muuta voi päätellä, kuin että miehet ovat nirsoja.

Naisen on oltava täydellinen, että häntä haetaan edes tanssiin.

Oot ilmeisesti just herännyt? Tuliko otettua 50 vuoden päikkärit?

Vierailija
159/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on täyspäinen sinkku?

Kerro meneekö pahasti pieleen nämä mun speksit?

- valmis rakkauteen

- haluan lapsia

Jätin vain ne kohdat, jotka kiinnostavat miestä. Lisäksi vielä tarvitsisi:

- painoindeksi

- menneiden panojen määrä

- pidätkö seksistä

- ikä

- jo hankittujen lasten lukumäärä

Vierailija
160/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhaaa! Tämä!

Se sattuu, kun osuu.

Itse olen 33v. Treenaava(salia 4-6 kertaa viikossa plus aerobiset), lihaksikas sekä timmi, naama kaunis ja työssä käyn myös. Silti ei miestä löydy. Mietinkin missä ovat ne fiksut, treenaavat ja aivot omistavat miehet:D sinä et ole mitään noista sen tiedän myös.