Sinkkuna oleminen on ihan peestä!
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että kukaan ei tykkää olla sinkkuna mutta silti kaikki (varsinkin naiset) nirsoilee vastakkaisen sukupuolen suhteen, toisen pitää olla lähes täydellinen kelvatakseen.
Ei tarvi olla täydellinen, mutta jos ois raitis, mieleltään terve, inhimillinen ja hyväsydäminen, se riittäis. Onko liikaa vaadittu? Näitä miehiä vaan ei ole olemassa enää. Tai ehkä on mutta näyttävät olevan naimisissa, enkä huoli toisen omaa.
Nojaa. Itse täytän nämä ja sen lisäksi voisin vaikka listata seuraavaa: pitkä, uskollinen, työelämässä, ei-ruma ja hyvä keskustelija. Asun vielä pk-seudulla jossa hyvistä miehistä pitäisi palstan mukaan olla pulaa.
Mitenkä paljon on kysyntää? Niin paljon että en ole koskaan edes käynyt treffeillä.
Kerran oli treffeille pääsy lähellä kun yksi nainen pyysi treffeille johon vastasin tietenkin myönteisesti, naisesta ei vaan tämän jälkeen kuulunut enään mitään.
Joo, se on hauskaa kun saa lukea kun joku nainen väittää että helsingissä miehillä riittäisi valinnanvaraa naisista. Se johtuu vain siitä että nainen käsittää sanalla "miehet" vain ne halutuimmat miehet eikä ymmärrä että sillä tavismiehellä ei ole minkäänlaista kysyntää.
Sama juttu kun yhdessä toisessa ketjussa mainitsin olleeni treffeillä naisen kanssa joka kehtasi valittaa minulle että netistä löytää vain varattuja pelimiehiä kun minä itse olin kunnollinen sinkkumies. Eli tuokin esimerkki vain kertoo siitä että naiselle ne kunnolliset sinkkumiehet on näkymättömiä vaikka olisi heidän nenän edessä treffeillä!
Esther Vilar kirjoitti jonkin verran tästä, miten ei-haluttu mies on täysin yhdentekevä naiselle. Semmoisen miehen kärsimykset ja hankaluudet eivät merkitse mitään.
Täällä on ollut kannustavia vastauksia asiallisille miehille, esim. tämä: https://www.vauva.fi/keskustelu/2452293/millainen_ihminen_ei_kelpaa_ken…
Mua jaksaa edelleen hämmästyttää se, että osa miehistä katsoo että samaan aikaan kun he puhuvat naisista reikänä, naisten pitäisi kohdella heitä myötätuntoisesti. Jos itse roikkuisin miesten kansoittamalla palstalla kertomassa vastaavaa ja pitämässä miehiä esineinä, joihin mulla on oikeus, en kuvittelisi saavani niskaani muuta kuin samaa mitä tarjoilen miehille. Eli huonoa ja ala-arvoista kohtelua.
Tarkoitat, että kun yksi mies kirjoittaa ikävästi, kaikki täällä olevat miehet ovat syyllisiä? Se onkin aika yleinen näkemys tällä palstalla.
Sama juttu miehillä ja molemmilla ystävissä, työkavereissa, sukulaisissa jne. Toiset merkitsevät ja toiset eivät.