Paras tapa piilottaa juurikasvu ilman värjäystä?
Löytyykö ideoita sellaiseen, että yritän säästää rahaa ja juurikasvu (mukaan lukien harmaat) pitäisi saada piiloon. Oon ostanut marketista jotain suihketta, joka värjää ihan ok juuren ja pesemällä lähtee siis. Se ei vaan ole kovin laadukas, jää sellainen tosi matta vaikutelma.
Käyttääkö kukaan mitään mikä jättäisi luonnollisen vaikutelman?
Kampaajamaksu 240 euroa (!!) tuntuu jotenkin tosi kalliilta tällä hetkellä.
Kommentit (12)
Kampaaja tekee pelkän juurikasvun värjäyksen kyllä halvemmalla, ehkä 80€.
Vaihda edullisempaan kampaajaan. Olen myös kuullut, että Helsingissä on tuollaisia 220 - 240 euron hintoja. Jos olet pk-seudulla niin katsele kehyskunnista, riippuen millä puolen kaupunkia olet, Järvenpää, Nurmijärvi, Lohja, hinnat ovat puolet tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja tekee pelkän juurikasvun värjäyksen kyllä halvemmalla, ehkä 80€.
Ja kuukauden kuluttua toiset 80 euroa jne.
Värjää tyvikasvu kotona. Itse teen niin, että joka toinen kerta värjään itse, kun värjäysväli on tiheämpi kuin tukan leikkaustarve. En todellakaan ala 5 viikon välein istumaan värissä kampaajalla, kun kotona käy helposti ja edullisestikin se tyvikasvun värjäys.
Mikä väri? Tumma, vaalea? Itse säästän tekemällä juuren välillä itse.
En kyllä usko, että sitä tyvivärisuihkeiden mattaa vaikutelmaa kukaan edes huomaa, ellei sitä peitettävää tyvikasvua ole kymmentä senttiä... Lisäksi, sen päälle voi laittaa kiiltoa antavaa suihketta jos haluaa.
Lopeta värjääminen. Onko turhempaa hommaa?
Raidat ja leikkaus puolipitkiim makso viimeksi 245 kun kampaaja ehdotti kahden eri "hoidon" laittamista ja suostuin kum en kehdannut kysyä palkonko maksaa. Aika suolasta on!
Tampere
Näillä keleillä suosittelen pipoa, ei näy juuret!