Sinkkuna oleminen on ihan peestä!
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
Kommentit (303)
Mielikuva jääkaapista nököttämässä keskellä lattiaa sai aamukahvini purskahtamaan ulos suustani. Aamun piristys. Mutta joo, vakavissani tulin tänne kirjoittamaan.
Varmasti sinkkuna olo on ankeaa, jos todellakin kaipaa parisuhdetta. Minulla on päinvastainen tilanne eli haluan parisuhteestani eroon ja olla sinkku. Jos päättäisin siivota sen jääkaapin, saisin sen yksin tehdä ja se jääkaappi varmaan nököttäisi lattian keskellä ainakin viikon verran. Jos pitää käydä kaupassa, teen sen myös yksin. Jos pitää hoitaa arkiaskareita, imuroida, tiskata, teen ne myös yksin. Olen parisuhteessa, mutta teen kaiken yksin, koska "paremmalla puoliskollani" on aina kiire, vaikka hän makaisi sängyssä pleikkariohjain kädessään...
Että mitä tehdään, sopiiko, että saat minulta mieheni ja minä saan sinulta sinkkuuden? Vaihdokaupat? Ai joo, mieheni on 24-vuotias, mutta ei kai tuo ikäero haittaa. Plussana se, että mieheni ei käytä päihteitä, eikä hän ole väkivaltainen. Hän on myös hyvä lämpöpatteri kylmille öille.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on kriteerit ja mikä on sun parisuhde historia, entäs maailmankatsomus?
Mä ihan vilpittömästi veikkaan, että ei kyllä natsaa.
Kysytkö minulta #66:lta?
On ollut kolme suhdetta, joista pisin 4 vuotta. Aika pitkään ollut sinkkuna kun oli masennusta ja ahdistusta.
Maailmankatsomukseni on melko avoin. Maailmassa on aika paljon riistoa meneillään ja sille pitäisi tehdä jotakin....
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 27v eikä löydy! Voi kyllä johtua sijainnistakin, asun sastamalassa eikä täällä oo yhtään järkevää sinkkumiestä.. oon miettinyt tosissani muuttoa Helsinkiin ihan vaan löytääkseni joskus miehen.
Ei löydy Helsingistäkään.
Vieläköhän ap:n jääkaappi pönöttää keskellä keittiötä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistä ihmiset löytää kumppaneita?
Samat naamat pyörii nettideitti sivuilla jo viidettä vuotta meidän alueen haku kriteerillä. Baareista ei huvita raahata umpikännissä olevaa miestä kotiinsa.
Tinderissä en ole. Töistä ja harrastuksista ei myös löydy ketää.
Onko tää joku kirottu ikä?
36v sinkku N
Baarissa on kyllä paljon muitakin kuin umpikännisiä miehiä. Onhan sinulla se paras aika mennyt jo jonkin aikaa sitten ohi, mutta kyllä tuon ikäinen nainen vielä seuraa löytää jos on muuten kunnossa. Osa tuon ikäisistä menee parikymppisestä ja osa taas näyttää viisikymppiseltä. Pelkkä ikä ei siis kerro juuri mitään siitä minkä ikäiseltä näytät. Välillä saa ihmetellä, että 20-vuotias nainen näyttää viisikymppiseltä. Suurin syy tähän on yleensä ylipaino tai epäonnistuneet kauneusleikkaukset, meikkaus, solarium tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 27v eikä löydy! Voi kyllä johtua sijainnistakin, asun sastamalassa eikä täällä oo yhtään järkevää sinkkumiestä.. oon miettinyt tosissani muuttoa Helsinkiin ihan vaan löytääkseni joskus miehen.
Ikäluokissa 20-30 vuotiaat on sataa (100) naista kohden vaan 70 miestä helsingissä, että kannattaa varautua kovaan kilpailuun. Tuo epäsuhta johtuu siitä että maaseudulta/pienistä kaupungeista naiset muuttaa helsinkiin, miehet jää kotiseuduilleen.
Onneksi Espoo ja Vantaa korjaavat tilanteen taas naisten eduksi. Mistä muuten sait tuon 100/70 suhteen? En usko siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta, fiksuja, vapaita naisia ei löydy sitten millään. Tinderistä löytyy ainoastaan mt-potilaita, varattuja ja löytyi jopa yks narsisti :D Samaa mieltä treffailusta, en vaan jaksa enää. Miksei vois vaan hypätä suoraan sohva-verkkarivaiheeseen? :D
Olen itse kans vakuuttanut kavereille, et parisuhde ei oo mun juttu, en halua lapsia jne jne. mutta todellisuus on jotain ihan muuta :(
Mut hei,, sain ängetty oman jääkaapin takaisin joulusiivouksen jälkeen :D
M35
Tää M35 on kyllä harvinainen helmi, tekee joulusiivoukset ja siivoaa jääkaapin takaa! Ottakaa nyt joku tästä itsellenne hyvä mies!
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän perustaa palvelu missä ruokapalkalla tai pientä korvausta vastaan tuun siirtää jääkaapin ja/tai katsoa viekussa jakson Outlanderia?
M
Noin surkealla kieliopilla kukaan ei ainakaan kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
”
siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, ”
Luin, että TONNIKALAN... ;DD
Sellaisen neuvon sain omiin kitinöihini naiselta, että laskehan tasoasi. Varmasti tiesi, mistä puhui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta, fiksuja, vapaita naisia ei löydy sitten millään. Tinderistä löytyy ainoastaan mt-potilaita, varattuja ja löytyi jopa yks narsisti :D Samaa mieltä treffailusta, en vaan jaksa enää. Miksei vois vaan hypätä suoraan sohva-verkkarivaiheeseen? :D
Olen itse kans vakuuttanut kavereille, et parisuhde ei oo mun juttu, en halua lapsia jne jne. mutta todellisuus on jotain ihan muuta :(
Mut hei,, sain ängetty oman jääkaapin takaisin joulusiivouksen jälkeen :D
M35
Tää M35 on kyllä harvinainen helmi, tekee joulusiivoukset ja siivoaa jääkaapin takaa! Ottakaa nyt joku tästä itsellenne hyvä mies!
Missähän päin 35M asuu?
Tosin luulen etten kelpaa kun minulla on lapsia.
N28
Ihmettelen minäkin miksi kivat ja kaikin puolin ok ihmiset eivät löydä kumppania. Vastausta on mahdoton keksiä.
Mä olen tosi tavallinen ja en ole koskaan ollut sinkkuna. Aikuisena hyppäsin suoraan avioliitosta suhteeseen. Ei laastariksi vaan koska rakastuin 20 vuoden liiton jälkeen heti palavasti ja mies myös minuun. En etsinyt ketään, hän vain tuli.
En ole koskaan varsinaisesti etsinyt miestä koska en ole ehtinyt. En todellakaan ole kelpuuttanut ketä vain.
Tämä ei tunnu reilulta koska minussa ei pitäis olla mitään ihmeellistä. Paitsi nykyiseni kanssa suuri vetovoima ja rakkaus. Mutta miksi ihmeessä. En ole edes koskaan tullut jätetyksi. Tämä ei ole kehuskeluna tarkoitettu vaan ihmettelen aidosti.
En usko että se on kiinni myöskään mistään nirsoudesta koska itsekin todellakin olen nirso. Vain harvaan mieheen tuntee vetovoimaa. En voisi koskettaa ketään jota en tunne halua koskettaa. Seksiä rakastan ja halun paljon, se varmaan osittain on syy miksi miehet haluavat pysyä kanssani mutta ei se voi olla syynä että löydän miehen. Eiväthän he asiaa tavatessa tiedä.
Olen surullinen siitä että niin moni on tahtomattaan yksin.
Maailman kamalia asia yksinäisyys.
Mä oon seurustelevaa tyyppiä. Rakastan miestäni mutta tälläset keskustelut muistuttaa ettei se oo itsestään selvää.
Suosittelen menemään netin deittisivustoille. Naisilla on siellä hyvä vienti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta, fiksuja, vapaita naisia ei löydy sitten millään. Tinderistä löytyy ainoastaan mt-potilaita, varattuja ja löytyi jopa yks narsisti :D Samaa mieltä treffailusta, en vaan jaksa enää.
M35
Ai nyt on uusi lyömäase, joka alkaa vaikuttaa melkein suositummalta kuin huono.BMI: mt-potilaan status.
Oletko ajatellut siltä kannalta, että ns mt-potilaaksi pääsee sillä, että lähtee selvittämään ongelmiaan ammattiavun kanssa? Ts. henkilö joka vain hyppää parisuhteesta toiseen toistaen yhä uudelleen samoja virheitään, eikä älyä tai halua hakea apua, koska omasta mielestä vika on aina niissä muissa, on sinusta parempi kumppanikandidaatti kuin *hui!* mt-potilas?
Onneksi olkoon vain, ja ei ihme ettet löydä ketään.
Tätä olin tulossa sanomaan, mt-ongelmaisia olisi kaikki ihmiset jos he lähtisivät etsimään apua psykiatrian parista. Mistä tahansa ihmisen käyttäytymismallista saa väännettyä psykiatrisen diagnoosin. Jos et usko minua, niin taannoin pöyristyttiin siitä, kuinka DSM-V manuaaliin lisättiin ujous psykiatrisena häiriönä. Ovatko psykiatriset diagnoosit valideja tieteellisestä näkökulmasta? Eivät ole, sillä esimerkiksi teoria serotoniinivajeesta aivoissa kumottiin jo 80-luvulla. Psykiatriset diagnoosit perustuvat behavioraalisiin havaintoihin, ja niitä voi tehdä kirjaimellisesti meistä kaikista. Osa meistä teki vain sen karvaan virheen, että menivät koskaan tuollaisen kallonkutistajan luo, joka antaa sinulle diagnooseja jotka leimaavat sinut negatiivisesti loppuelämäsi ajaksi ja vaikeuttavat mm. työnsaantia. Sorry, mutta nämä ovat tosiasioita, eivät mitään teorioita.
En tiedä onko se sinkkuna oleminen niin peestä, mutta tämä treffejä edeltävä jännitys kyllä on :D
Vaikuttaa pitkästä aikaa pelottavan lupaavalta, vaikken mitään pilvilinnoja olekaan ehtinyt rakentaa. Pakko vaan avautua vaikka tänne kun kavereille ei kehtaa :D M30
Naiset ja miehet ei kohtaa toisiaan nykypäivänä. Molemmat hautautuneina omiin poteroihinsa valittamaan kun ei ketään löydy. Rakkaus lähtisi tässä maassa kukoistamaan ennenäkemättömällä tavalla jos nämä ihmiset löytäisivät toisensa. Vika ei ole miehissä tai naisissa itsessään. Löytyy sankoin joukoin niin mahtavia tyyppejä. On inhimillistä jokaisessa aidossa ihmisessä olla omat oikkunsa, mutta sehän meistä kaikistaa tekee erilaisia ja mielenkiintoisia. Harvassa on sellaiset joille ei todella löytyisi ketään.
Ehkä se on tämä suorituskeskeinen elämänrytmi joka sokaisee monet. Haetaan menestystä opinnoissa ja sen jälkeen työelämässä. Pitää olla hienot asunnot ja muut kulissit. Siinä kaiken keskellä vaan unohdetaan pysähtyä miettimään mikä elämässä todella on merkityksellistä. Eihän lopulta ole se palkankorotus ja ylennys työpaikalla mistä sinut kaiken jälkeen muistetaan.
Tai ehkä syy on jossain muualla. Ei minulla riitä ratkaisuja tähän.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä pariudutaan. Kolmikymppisessä on aina joku syy jos näin ei ole. Voihan olla että törmää uraohjuksena maailmalla kiertäneeseen joka on palannut Suomeen ja haluaa vakiintua. Muuten ehkä toisella kierroksella oleva jos valmisperhe ja exän suku ei ole rasite.
Komppaan. 35-40 ikäisten joukossa on ihan minimaalinen määrä vapaita, täysipäisiä sinkkuja. Lapsettomia sinkkunaisia on lähes mahdotonta löytää tuosta ikäluokasta. Ne parit on muodostettu jo parikymppisenä ja ne alkavat purkautua siinä neljänkympin kohdalla. Taitaa olla yli puolet kun päätyy eroon nykypäivänä.
Mikä on täyspäinen sinkku?
Kerro meneekö pahasti pieleen nämä mun speksit?
-akateeminen
-työtön
- omistuasunto (velkaa jäljellä)
- sijoituasunto (velkaa jäljellä)
- lemmikki
- masennuksen sairastanut, tällä hetkellä hieman kyyninen vaan, vaikka suhteessa romantikko
- valmis rakkauteen
- en koe itseäni viehättäväksi (se ei näy oikeastaan missään, kun en ole asiasta kenellekään sanonut)
- hyvä ystävä noin 5 hengelle + muut kaverit
- omia harrastuksia on pari
- haluan lapsia
- haluan miehen, jolla suurinpiirtein elämä samassa jamassa
Eihän toki noista voi vielä päätellä. Aikamoinen meedio pitää olla jos ihmistä tapaamatta pystyy muutaman rivin perusteella antaa mitään arvioita. Voithan sä kuuluakin siihen minimaaliseen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäluokissa 20-30 vuotiaat on sataa (100) naista kohden vaan 70 miestä helsingissä, että kannattaa varautua kovaan kilpailuun. Tuo epäsuhta johtuu siitä että maaseudulta/pienistä kaupungeista naiset muuttaa helsinkiin, miehet jää kotiseuduilleen.
Tästä epäsuhdasta huolimatta missään ei ole niin koppavia ja kylmäkiskoisia naisia kuin Stadissa. Helsingissä asuvia naisia ei kiinnosta miehet. Ei baarissa, ei Tinderissä, ei harrastuksissa. Ihan missä tahansa muussa Suomen kaupungissa naiset ovat huomattavasti suopeamielisempiä.
- Ikävuodet 20-29 Helsingissä asunut mies
Ihanan romanttista. Mikähän se pieni palkka voisi olla? Viisi euroa? Polttoainerahat toiselle puolelle Suomea?
N