Sinkkuna oleminen on ihan peestä!
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat naamat pyörii nettideitti sivuilla jo viidettä vuotta meidän alueen haku kriteerillä.
Itse pannut saman merkille. Samat naamat vuodesta toiseen myös kun mies etsii naista. Alkaa epäilyttää että onko niiden pakastimet täynnä epäonnisia miehenraatoja vai mistä on kyse.
M
Mielenkiintoinen teoria. Mahdollisesti. Itselläni tosin on vaan sellainen jääkaapin alla oleva melko pieni pakastin, että ei sinne nyt ainakaan ihan koko kroppaa tungeta.
Ap
*ystäväsi kurkkaa sun Trophy-pakastinlokeroon*
- Mitä nää on?
- Öö...siankorvia
M
Olipa mukava saada ”ulos” tää turhautuminen. Äkkiä ennen palstan sulkeutumista: hyvää yötä! Erityisesti kaikille sinkuille 👍❤️
Ap
Ootko ap aina ollut sinkku vai onko takana pitempää parisuhdetta? Minä en ymmärrä miten jotkut ei saa miehiä, mulla ei ole ikinä sitä ongelmaa ollut. Parisuhteessa olen ja vientiä riittäisi siitäkin huolimatta vaikka ikääkin on jo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat naamat pyörii nettideitti sivuilla jo viidettä vuotta meidän alueen haku kriteerillä.
Itse pannut saman merkille. Samat naamat vuodesta toiseen myös kun mies etsii naista. Alkaa epäilyttää että onko niiden pakastimet täynnä epäonnisia miehenraatoja vai mistä on kyse.
M
Mielenkiintoinen teoria. Mahdollisesti. Itselläni tosin on vaan sellainen jääkaapin alla oleva melko pieni pakastin, että ei sinne nyt ainakaan ihan koko kroppaa tungeta.
Ap
*ystäväsi kurkkaa sun Trophy-pakastinlokeroon*
- Mitä nää on?
- Öö...siankorvia
M
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny?
Ei jumbe. Onko tämä provo?
Kyllä perusmukavia vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon, tiedät sen itsekin, mutta kun ei riitä perusmukava, vaan pitää olla prinssi joka vie jalat alta.
Niin siinähän sitä sitten ollaan ja odotellaan.
Senjälkeen kun tulee manipuloivan miehen hyväksikäytetyksi niin sinkkuus ei enään tunnukkaan niin pahalta. Vaikka sulla oliski se mies niin ei se tarkoita että nimenomaan hän olisi valmis auttamaan sinua sen jääkaapin siirrossa jos paska mäihä sinulle käy. Itse tykkään omasta rauhasta, seurusteluun ei oo kiirettä ja yksi mies olisi minusta kiinostunut, mutta asuu toisella paikkakunnalla eikä se tarkoita että meistä paria tulee.
T: 30 vuotias sinkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perusmukavia vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon, tiedät sen itsekin, mutta kun ei riitä perusmukava, vaan pitää olla prinssi joka vie jalat alta.
Monille perusmukaville miehille ei riitä perusnätti nainen vaan pitää olla joku fittnesmisu.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no... itse ainakin olen käynyt treffeillä aika laajalla skaalalla. Valitettavasti seurustelua on vähän hankala aloittaa, jos se nyt vaan ei tunnu siltä. Ja toki sitten on tullut niitä pettymyksiä, jolloin itsellä on ollut hyvä fiilis, mutta mies ei ole sitten ollutkaan niin kiinnostunut.
Myönnän kyllä, että odotan sitä ”jotain” tunnetta. Ei kai se väärin ole? Ja jos sitten jää ilman parisuhdetta, niin sitten jää.
Huomenta ja töihin. Sain tästä keskustelusta hyvää tsemppiä. Kiitos. Sitä kaipasin. Kyl tää taas tästä 😄.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Senjälkeen kun tulee manipuloivan miehen hyväksikäytetyksi niin sinkkuus ei enään tunnukkaan niin pahalta. Vaikka sulla oliski se mies niin ei se tarkoita että nimenomaan hän olisi valmis auttamaan sinua sen jääkaapin siirrossa jos paska mäihä sinulle käy.
Näin. Monilta miehiltä puuttuu auttamisenhalu tai he pitävät tarkkaa kirjaa tehdyistä palveluksista ja suurieleisesti odottavat ja kärkkyvät vastapalveluksia, jos olet sen yhdenkin kerran erehtynyt pyytämään apua tämän tyyppiseltä mieheltä. Tämän tyyppiset miehet odottavat, että nainen hoitaa perinteisinä pidetyistä miesten töistä ainakin puolet (tasa-arvon nimissä!), mutta myös ne perinteisinä pidetyt naisten hommat. Sinkkumiesten joukosta näitä löytyy. Pysykää naiset mieluummin sinkkuina kuin hairahdutte tällaisen matkaan, tai jää se jääkaappi nököttämään keskelle keittiön lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
Kaikki hyvät miehet ovat tuossa iässä jo varattuna. He ovat niitä tunnollisia, kilttejä perheenisiä tai helliä aviomiehiä. Seuraavan kerran heitä on vapaana viiden vuoden päästä koska elämä ei mene aina niin kuin kuvittelee ja ihminenkin muuttuu vuosien mittaan.
Ikävä todeta mutta ikäisesi vapaat miehet ovat renttuja, päihde/mielenterveysongelmaisia tai homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät miehet ovat tuossa iässä jo varattuna. He ovat niitä tunnollisia, kilttejä perheenisiä tai helliä aviomiehiä. Seuraavan kerran heitä on vapaana viiden vuoden päästä koska elämä ei mene aina niin kuin kuvittelee ja ihminenkin muuttuu vuosien mittaan.
Ikävä todeta mutta ikäisesi vapaat miehet ovat renttuja, päihde/mielenterveysongelmaisia tai homoja.
Juu, aina pitää miettiä MIKSI joku kolmikymppinen mies on vapaana. Tuossa ylemmässä nuo syyt pääpiirteissään mainittiin.
On erittäin epätodennäköistä että niitä harvoja em. ryhmään kuulumattomia löytyy hakemalla.
Muitakin syitä löytyy kuten äitinsä helmoissa elävää mammanpoikaa, sairaaloisesta ujoudesta kärsiviä jne. Tuonkaltaista ei kannata ottaa edes harrasteprojektiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi taustaa. Tässäpä sitä:
Mulla on siis takana seitsemän vuoden avioliitto. Ei siitä sen enempää. Se päättyi eroon. Ihan ikisinkku en siis ole ollut aina. Erosta kesti vähän toipua. Ex löysi melkein heti uuden. Mä taas olin tarkoituksella ihan vaan itseni kanssa. Parantelin haavoja. Jonkun aikaa olin melko kasuaalissa suhteessa (ehkä enemmän seksi... vaikea selittää... se oli vähän outo suhde...) työkaveriini, joka asui toisella puolella suomea. Sittemmin se kuivui kasaan ja tässä sitä on nyt oltu sinkkuna sitten jo tovi. Siinäpä tätä tarinaa. Nyt pitää tehdä töitä. Työnantaja ei ehkä maksa mulle tästä palstailusta 😄.
Ap
Parikymppisenä pariudutaan. Kolmikymppisessä on aina joku syy jos näin ei ole. Voihan olla että törmää uraohjuksena maailmalla kiertäneeseen joka on palannut Suomeen ja haluaa vakiintua. Muuten ehkä toisella kierroksella oleva jos valmisperhe ja exän suku ei ole rasite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 27v eikä löydy! Voi kyllä johtua sijainnistakin, asun sastamalassa eikä täällä oo yhtään järkevää sinkkumiestä.. oon miettinyt tosissani muuttoa Helsinkiin ihan vaan löytääkseni joskus miehen.
No Turkuun ei ainakaan kannata tulla. Täällä ei ole mitään järkeviä. Tosin mulla on tinderissä asetuksena 35-45, joten en tiedä tuota nuoremmista. Mut ymmärrän täysin muuttohalusi hkiin. Stay strong!
Ap
Joo, kuten aina, miesten vikahan se on kun nainen on sinkkuna. Viimeistään sitten niin, että miehet ovat niin paskoja vaikka naista ahdistaa kun ei ole miestä ja suhdetta.
Naisen logiikka...
Vierailija kirjoitti:
Vois olla mun näppikseltä tämä avautuminen.
On todellakin syvältä sieltä peestä.
Sekin on peestä et heti kun tapaat edes vähän kiinnostavan tyypin, juttu kaatuu jo heti ennen kun on edes ehtinyt alkaa...
Vapaita miehiä on pilvin pimein joka puolella. Ja ne eivät ole ollenkaan niin nirsoja kuin naiset. Nainen taas on paljon vaikeampi löytää. Helsingistä niitäkin löytyy ainakin tilastojen mukaan. Tosin niiden vaatimistaso on aika korkealla, joten ihan kaikkien miesten ei kannata yrittää.
Hei, minä ainakin olen ollut pitkään treffipalstalla! Sinkku edelleen ja taas... Olen tavannut aika monta miestä netin kautta. Moni etsi pelkkää seksiä, moni oli unohtanut kertoa olevansa varattu, muutama oli sellainen tyyliin haisee pahalta (siis jo kahvilassa treffeillä), ei juuri puhu, asuu kaukana maalla äitinsä kanssa ja harrastaa pelkkiä autoja tmv. Joku oli tosi kiva ja fiksu, mutta eli öisin ja nukkui päivät ja toinen kiva ei ollut niin kiinnostunut minusta - näitä riittää.
Viime aikoina olen yrittänyt olla vähän tarkempi siitä, kenen kanssa lähden treffeille, niin ei ole sitten ollut treffejä tänä vuonna. Se on kyllä ihan totta, että palstoilla pyörii samat naamat, samoilla nimimerkeillä ja samoilla teksteillä jopa jo toistakymmentä vuotta ja toiset taas esiintyy useilla nimimerkeillä, eri-ikäisinä ja muutenkin vähän erilaisina. Pari tällaistakin tyyppiä tuli tavattua, ei musta ollut niitten kanssa...
Ittellä on kans pari pientä lasta ja ikää pian 40.Nii eipä sitä treffi markkinoilla oo todellakaan sieltä halutuimmasta päästä.
M39
No nyt kun ”ääneen” tän sanoit, niin ihan totta. Pistetään kovat piippuun 😄
Ap