Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna oleminen on ihan peestä!

Vierailija
28.12.2017 |

No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.

Kommentit (303)

Vierailija
41/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.

Kaikki hyvät miehet ovat tuossa iässä jo varattuna. He ovat niitä tunnollisia, kilttejä perheenisiä tai helliä aviomiehiä. Seuraavan kerran heitä on vapaana viiden vuoden päästä koska elämä ei mene aina niin kuin kuvittelee ja ihminenkin muuttuu vuosien mittaan.

Ikävä todeta mutta ikäisesi vapaat miehet ovat renttuja, päihde/mielenterveysongelmaisia tai homoja.

Juu, aina pitää miettiä MIKSI joku kolmikymppinen mies on vapaana. Tuossa ylemmässä nuo syyt pääpiirteissään mainittiin.

On erittäin epätodennäköistä että niitä harvoja em. ryhmään kuulumattomia löytyy hakemalla.

Muitakin syitä löytyy kuten äitinsä helmoissa elävää mammanpoikaa, sairaaloisesta ujoudesta kärsiviä jne. Tuonkaltaista ei kannata ottaa edes harrasteprojektiksi.

Silloinhan pitää yhtä lailla miettiä MIKSI joku kolmekymppinen nainen kuten AP on vapaana. Voisin listata niitä syitä, mutta viestini todennäköisesti poistettaisiin.

Vierailija
42/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen luettuani päätin käpertyä syvemmälle piiloon kolooni. Sen verran pelottavaa tekstiä. Rakastaisit minut rikki.

t. samanikäinen sinkkumies

Samat pelonsekaiset fiilikset tuli myös itselle.

T. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perusmukavia vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon, tiedät sen itsekin, mutta kun ei riitä perusmukava, vaan pitää olla prinssi joka vie jalat alta.

Niin siinähän sitä sitten ollaan ja odotellaan.

Monille perusmukaville miehille ei riitä perusnätti nainen vaan pitää olla joku fittnesmisu.

Monille joo, mutta useimmille miehille riittää tavallinen nainen joka on kiltti, mukava ja pitää panemisesta. Joten lopeta nyt saatan@ tuo länkytys, jokainen tietää että miehet hakevat aktiivisesti suhdetta ja saavat pakkeja kokoajan. Koska ei katsos seiskan naiselle riitä seiskan mies, pitää olla jotain niin ihanaa että sukat pyörii jaloissa!

Vierailija
44/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta, fiksuja, vapaita naisia ei löydy sitten millään. Tinderistä löytyy ainoastaan mt-potilaita, varattuja ja löytyi jopa yks narsisti :D Samaa mieltä treffailusta, en vaan jaksa enää.

M35

Ai nyt on uusi lyömäase, joka alkaa vaikuttaa melkein suositummalta kuin huono.BMI: mt-potilaan status.

Oletko ajatellut siltä kannalta, että ns mt-potilaaksi pääsee sillä, että lähtee selvittämään ongelmiaan ammattiavun kanssa? Ts. henkilö joka vain hyppää parisuhteesta toiseen toistaen yhä uudelleen samoja virheitään, eikä älyä tai halua hakea apua, koska omasta mielestä vika on aina niissä muissa, on sinusta parempi kumppanikandidaatti kuin *hui!* mt-potilas?

Onneksi olkoon vain, ja ei ihme ettet löydä ketään.

MT-potilailla tarkoitin näitä ihmisiä jotka ei ymmärrä hakea apua, enkä puhu ainoastaan heikosta itsetunnosta kärsivistä naisista. Projisoidaan omat heikkoudet muihin ihmisiin, kykenemättömiä kantamaan vastuuta jne.

Olen nuorempana seurustellut bipolaarisen ihmisen kanssa 3 vuotta, ja oli sen verran raskasta aikaa, että en jaksa samaa rumbaa enää. Toki lääkityksellä ihminen pysyy suht tasapainossa, mutta silti.

Enkö minä saa toivoa tai haaveilla tasapainoisesta, turvallisesta parisuhteesta?

M35

Vierailija
45/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perusmukavia vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon, tiedät sen itsekin, mutta kun ei riitä perusmukava, vaan pitää olla prinssi joka vie jalat alta.

Monille perusmukaville miehille ei riitä perusnätti nainen vaan pitää olla joku fittnesmisu.

Oikeasti miehet eivät ole ollenkaan niin nirsoja kuin sinkkunaiset. Naiset vain luulevat miesten olevan yhtä nirppanokkia kuin he itse ovat.

Vierailija
46/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän perustaa palvelu missä ruokapalkalla tai pientä korvausta vastaan tuun siirtää jääkaapin ja/tai katsoa viekussa jakson Outlanderia?

M

palveluita on ollut vuosikausia: sen nimi on Vuokra-aviomies.

Muutama nainen tuota voi kokeilla, mutta kun sopimukseen ei kuulu vuokramiehen lompakon käyttöoikeus niin palvelun käyttö jää lyhyeen. Fiksummat (ja ahneimmat) naiset tuon tajuavat etukäteen.

Sadannen kerran: Suomessa ei ole kotirouvakulttuuria.

Vierailija
47/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen just tuota "kavereiden kautta" -tapaa. Älä jää makaamaan kotiin , vaan tästä lähtien osallistut kaikkien kavereiden/työkavereiden/harrastuskavereiden kissanristiäisiin :)

Ja olen todellakin samaa mieltä, että jos on itse normaali ja sinkku, niin kyllä siellä on muitakin normaaleja ja kivoja ehdokkaita vapaana. Vähän sama, kuin aina sanotaan, ettei baarissa tapaa ketään. Tavallaan olen samaa mieltä, mutta jos on itse siellä baarissa, niin miksei joku toinenkin normaali tyyppi siellä voisi olla myös ;) Itse tapasin vastoin kaikkia todennäköisyyksiä oman avopuolisoni baarissa, joka on maailman ihanin tyyppi. Itselläni oli tuolloin hyvin vaikea avioero takana ja olin varma, ettei maailmassa ole yhtäkään normaalia miestä :D

Vierailija
48/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät miehet ovat tuossa iässä jo varattuna. He ovat niitä tunnollisia, kilttejä perheenisiä tai helliä aviomiehiä. Seuraavan kerran heitä on vapaana viiden vuoden päästä koska elämä ei mene aina niin kuin kuvittelee ja ihminenkin muuttuu vuosien mittaan.

Ikävä todeta mutta ikäisesi vapaat miehet ovat renttuja, päihde/mielenterveysongelmaisia tai homoja.

Juu, aina pitää miettiä MIKSI joku kolmikymppinen mies on vapaana. Tuossa ylemmässä nuo syyt pääpiirteissään mainittiin.

On erittäin epätodennäköistä että niitä harvoja em. ryhmään kuulumattomia löytyy hakemalla.

Muitakin syitä löytyy kuten äitinsä helmoissa elävää mammanpoikaa, sairaaloisesta ujoudesta kärsiviä jne. Tuonkaltaista ei kannata ottaa edes harrasteprojektiksi.

Silloinhan pitää yhtä lailla miettiä MIKSI joku kolmekymppinen nainen kuten AP on vapaana. Voisin listata niitä syitä, mutta viestini todennäköisesti poistettaisiin.

Niinpä. Totuushan on että tuon ikäisiä suht kunnollisia miehiä on sinkkuna vaikka kuinka. Ei kaikkia miehiä kiinnosta leikkiä perhettä.

Itse en juo, tienaan yli 10t/kk sijoituksista, käyn punttiksella 3-5 krt viikko jne. Olen kuitenkin sinkku koska parisuhde ei tarjoa mitään minulle. Jos seksiseuraa haen niin yleensä 20-25v. En kertaakaan ole käynyt yli 28v kanssa treffeillä. Suomessa en edes yritä pokata naisia koska tinderissä tms ovat ihan kauheita nirppanokkia ja baareissa harvemmin käyn.

Vierailija
49/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän perustaa palvelu missä ruokapalkalla tai pientä korvausta vastaan tuun siirtää jääkaapin ja/tai katsoa viekussa jakson Outlanderia?

M

palveluita on ollut vuosikausia: sen nimi on Vuokra-aviomies.

Muutama nainen tuota voi kokeilla, mutta kun sopimukseen ei kuulu vuokramiehen lompakon käyttöoikeus niin palvelun käyttö jää lyhyeen. Fiksummat (ja ahneimmat) naiset tuon tajuavat etukäteen.

Sadannen kerran: Suomessa ei ole kotirouvakulttuuria.

Ei mutta helpon suojatyöpaikan naisia senkin edestä jotka kokevat oikeudekseen nostaa elintasoaan miehen lompakon kautta.

Vierailija
50/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon 27v eikä löydy! Voi kyllä johtua sijainnistakin, asun sastamalassa eikä täällä oo yhtään järkevää sinkkumiestä.. oon miettinyt tosissani muuttoa Helsinkiin ihan vaan löytääkseni joskus miehen.

Sastamalassa asuu sataa naimatonta 20-39 -vuotiasta naista kohti 136 miestä. Törmäsin hiljattain tähän linkkiin: http://naytadata.com/2017/08/10/sukupuolijakauma-ja-vinouma-suomessa/ , josta voi tarkistaa kunnittain mies/nainen tasapainon. Luulisi niistä "ylimääräisistä" sastamalaismiehistä jonku järkevän löytyvän?

Vierailija
51/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon 27v eikä löydy! Voi kyllä johtua sijainnistakin, asun sastamalassa eikä täällä oo yhtään järkevää sinkkumiestä.. oon miettinyt tosissani muuttoa Helsinkiin ihan vaan löytääkseni joskus miehen.

Sastamalassa asuu sataa naimatonta 20-39 -vuotiasta naista kohti 136 miestä. Törmäsin hiljattain tähän linkkiin: http://naytadata.com/2017/08/10/sukupuolijakauma-ja-vinouma-suomessa/ , josta voi tarkistaa kunnittain mies/nainen tasapainon. Luulisi niistä "ylimääräisistä" sastamalaismiehistä jonku järkevän löytyvän?

Ei löydy sillä nämä tavalliset duunarimiehet eivät todellakaan kelpaa keittäjä-Sannalle. Eihän tuollainen mies tuo naisen elämään mitään "lisää".

Vierailija
52/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille joo, mutta useimmille miehille riittää tavallinen nainen joka on kiltti, mukava ja pitää panemisesta. Joten lopeta nyt saatan@ tuo länkytys, jokainen tietää että miehet hakevat aktiivisesti suhdetta ja saavat pakkeja kokoajan. Koska ei katsos seiskan naiselle riitä seiskan mies, pitää olla jotain niin ihanaa että sukat pyörii jaloissa!

Seiskan miehiä ei ole paljon vapaana.

- ei ap

Vierailija
53/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan miehiä ei ole paljon vapaana.

- ei ap

Aha. Selvä se sitten on.

Vierailija
54/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäluokissa 20-30 vuotiaat on sataa (100) naista kohden vaan 70 miestä helsingissä, että kannattaa varautua kovaan kilpailuun. Tuo epäsuhta johtuu siitä että maaseudulta/pienistä kaupungeista naiset muuttaa helsinkiin, miehet jää kotiseuduilleen.

Vierailija
55/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinkkuna oleminen on ihan mukavaa sen vapauden takia. Toki kaipaan seksiä ja joskus seksin puute tuntuu jopa pahalta ja turhauttavalta. Mutta sellaista se on, näin 24-vuotiaana miehenä libido on aika vahva vielä. Muuten kyllä nautin sinkkuudesta. Mutta toisaalta olenkin todella introvertti ihminen, ja ei ole mitään ongelmaa viettää aikaa yksinäni.

Sosiaalinen elämäni on kyllä muuten kunnossa, ja muutkin osa-alueet elämässäni ovat melko mukavasti sitä parisuhdetta ja seksiä lukuunottamatta. Opiskelen mielenkiintoista alaa ja minulla on harrastuksia joista nautin. Mikäpä tässä, uskon että joku päivä kyllä tulee vastaan joku jonka kanssa synkkaa hyvin :-)

Ei kannata turhaan kiirehtiä noiden asioiden kanssa, parhaat asiat elämässä tapahtuu luonnostaan!

Vierailija
56/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä pariudutaan. Kolmikymppisessä on aina joku syy jos näin ei ole. Voihan olla että törmää uraohjuksena maailmalla kiertäneeseen joka on palannut Suomeen ja haluaa vakiintua. Muuten ehkä toisella kierroksella oleva jos valmisperhe ja exän suku ei ole rasite.

Komppaan. 35-40 ikäisten joukossa on ihan minimaalinen määrä vapaita, täysipäisiä sinkkuja. Lapsettomia sinkkunaisia on lähes mahdotonta löytää tuosta ikäluokasta. Ne parit on muodostettu jo parikymppisenä ja ne alkavat purkautua siinä neljänkympin kohdalla. Taitaa olla yli puolet kun päätyy eroon nykypäivänä.

Vierailija
57/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinkkuna oleminen on ihan mukavaa sen vapauden takia. Toki kaipaan seksiä ja joskus seksin puute tuntuu jopa pahalta ja turhauttavalta. Mutta sellaista se on, näin 24-vuotiaana miehenä libido on aika vahva vielä. Muuten kyllä nautin sinkkuudesta. Mutta toisaalta olenkin todella introvertti ihminen, ja ei ole mitään ongelmaa viettää aikaa yksinäni.

Sosiaalinen elämäni on kyllä muuten kunnossa, ja muutkin osa-alueet elämässäni ovat melko mukavasti sitä parisuhdetta ja seksiä lukuunottamatta. Opiskelen mielenkiintoista alaa ja minulla on harrastuksia joista nautin. Mikäpä tässä, uskon että joku päivä kyllä tulee vastaan joku jonka kanssa synkkaa hyvin :-)

Ei kannata turhaan kiirehtiä noiden asioiden kanssa, parhaat asiat elämässä tapahtuu luonnostaan!

Pidä vielä sarvi ja tunteet kurissa joitakin vuosia. Sitten se helpottaa ja olet onnellinen kun et anna hormoneille ja naisille liikaa valtaa. Kyntää voit ja vaikka tehdä lapsen, mutta muista tehdä se omin ehdoin eikä siten, että sarvi vie ja lompakko + itsenäisyys lähtee.

Vierailija
58/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”.

Käsittääkseni aika moni löytää kumppanin ystävien kautta. Sinä olet tietoisesti sulkenut tuon oven väittämällä ystävillesi, ettet ole parisuhdetyyppiä.

Kaikki keinot pitää käyttää.

Nimen omaan näin! Kavereiden puolisoiden kavereissa on potentiaalia ja yhteiset bileet on hyvä ja turvallinenkin reitti tavata mielenkiintoisia suunnilleen samanikäisiä ihmisiä. Nyt jos valehtelee omille ystäville, ettei haluaisikaan ketään, he eivät edes tule ajatelleeksi, että joku tuttavapiirissä voisi sopia sinulle. Jos kertoisit totuuden, hekin voisivat aktivoitua ja vähän sillä silmällä vilkuilla omaansa ja puolisonsa tuttavapiirejään :) 

Vierailija
59/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä pariudutaan. Kolmikymppisessä on aina joku syy jos näin ei ole. Voihan olla että törmää uraohjuksena maailmalla kiertäneeseen joka on palannut Suomeen ja haluaa vakiintua. Muuten ehkä toisella kierroksella oleva jos valmisperhe ja exän suku ei ole rasite.

Komppaan. 35-40 ikäisten joukossa on ihan minimaalinen määrä vapaita, täysipäisiä sinkkuja. Lapsettomia sinkkunaisia on lähes mahdotonta löytää tuosta ikäluokasta. Ne parit on muodostettu jo parikymppisenä ja ne alkavat purkautua siinä neljänkympin kohdalla. Taitaa olla yli puolet kun päätyy eroon nykypäivänä.

Mikä on täyspäinen sinkku?

Kerro meneekö pahasti pieleen nämä mun speksit?

-akateeminen

-työtön

- omistuasunto (velkaa jäljellä)

- sijoituasunto (velkaa jäljellä)

- lemmikki

- masennuksen sairastanut, tällä hetkellä hieman kyyninen vaan, vaikka suhteessa romantikko

- valmis rakkauteen

- en koe itseäni viehättäväksi (se ei näy oikeastaan missään, kun en ole asiasta kenellekään sanonut)

- hyvä ystävä noin 5 hengelle + muut kaverit

- omia harrastuksia on pari 

- haluan lapsia

- haluan miehen, jolla suurinpiirtein elämä samassa jamassa

Vierailija
60/303 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on kriteerit ja mikä on sun parisuhde historia, entäs maailmankatsomus?

Mä ihan vilpittömästi veikkaan, että ei kyllä natsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme