Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuna oleminen on ihan peestä!

Vierailija
28.12.2017 |

No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.

Kommentit (303)

Vierailija
1/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, sister! 😑 T: Myöskin 37-v sinkku

Vierailija
2/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 27v eikä löydy! Voi kyllä johtua sijainnistakin, asun sastamalassa eikä täällä oo yhtään järkevää sinkkumiestä.. oon miettinyt tosissani muuttoa Helsinkiin ihan vaan löytääkseni joskus miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you, sister! 😑 T: Myöskin 37-v sinkku

Ehkä me vielä löydetään joku jostain. Pitää ajatella kai jotenkin niin, että jos kerran itse on näin ihana ja upea ja sinkku, niin kyllä jossain pitää olla joku ihana mieskin vielä, joka on sinkku. Nyyh ja hiukan kiukaalle itsesäälin kyyneleitä,

Ap

Vierailija
4/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän perustaa palvelu missä ruokapalkalla tai pientä korvausta vastaan tuun siirtää jääkaapin ja/tai katsoa viekussa jakson Outlanderia?

M

Vierailija
5/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon 27v eikä löydy! Voi kyllä johtua sijainnistakin, asun sastamalassa eikä täällä oo yhtään järkevää sinkkumiestä.. oon miettinyt tosissani muuttoa Helsinkiin ihan vaan löytääkseni joskus miehen.

No Turkuun ei ainakaan kannata tulla. Täällä ei ole mitään järkeviä. Tosin mulla on tinderissä asetuksena 35-45, joten en tiedä tuota nuoremmista. Mut ymmärrän täysin muuttohalusi hkiin. Stay strong!

Ap

Vierailija
6/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän perustaa palvelu missä ruokapalkalla tai pientä korvausta vastaan tuun siirtää jääkaapin ja/tai katsoa viekussa jakson Outlanderia?

M

Joo 😂

Vierailija
7/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, fiksuja, vapaita naisia ei löydy sitten millään. Tinderistä löytyy ainoastaan mt-potilaita, varattuja ja löytyi jopa yks narsisti :D Samaa mieltä treffailusta, en vaan jaksa enää. Miksei vois vaan hypätä suoraan sohva-verkkarivaiheeseen? :D

Olen itse kans vakuuttanut kavereille, et parisuhde ei oo mun juttu, en halua lapsia jne jne. mutta todellisuus on jotain ihan muuta :(

Mut hei,, sain ängetty oman jääkaapin takaisin joulusiivouksen jälkeen :D

M35

Vierailija
8/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat palvelut voi ostaa. Ei sitä varten miestä kannata ottaa että tarttee talonmiehen.

Ks. ns. vuokra-aviomies. Tulevat tekemään miesten hommia pois lukien seksin.

Mutta totuus on, että monet viivyttävät eroa syillä, joilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Vielä useammat eivät eroa lainkaan, koska eivät uskalla. Aivan inhimillistä. Syyt voi paketoida ilmaukseen "En mä pärjää yksin". Ja totta se onkin. Harvempi osaa kaikkia kodin töitä. Usein ne jakautuvat parilla niin että toinen tekee toiset ja toinen toiset.

Olettaisin että sinkut ovat tottuneet pärjäämään yksin. Niin mäkin olin. Toisaalta olin nuori, terve ja vahva. Oli myös enemmän tukiverkkoa kuin nyt. Nyt olen eronnut, ja monet hommat olen maksanut, joitain opetellut ja hankkinut välineitä, jotkut on vaan tekemättä. Nuorena on ihan toista olla sinkku, silloin on moni muukin. Mutta keski-ikäisenä enää ei.

Vierailija
9/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen luettuani päätin käpertyä syvemmälle piiloon kolooni. Sen verran pelottavaa tekstiä. Rakastaisit minut rikki.

t. samanikäinen sinkkumies

Vierailija
10/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala ap:n kaltaisen kanssa joka tahtoo minut vain kehoni takia :S

m40

Vierailija
11/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä ihmiset löytää kumppaneita?

Samat naamat pyörii nettideitti sivuilla jo viidettä vuotta meidän alueen haku kriteerillä. Baareista ei huvita raahata umpikännissä olevaa miestä kotiinsa.

Tinderissä en ole. Töistä ja harrastuksista ei myös löydy ketää.

Onko tää joku kirottu ikä?

36v sinkku N

Vierailija
12/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huoltomiehelle

Vierailija
13/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat naamat pyörii nettideitti sivuilla jo viidettä vuotta meidän alueen haku kriteerillä.

Itse pannut saman merkille. Samat naamat vuodesta toiseen myös kun mies etsii naista. Alkaa epäilyttää että onko niiden pakastimet täynnä epäonnisia miehenraatoja vai mistä on kyse.

M

Vierailija
14/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta, fiksuja, vapaita naisia ei löydy sitten millään. Tinderistä löytyy ainoastaan mt-potilaita, varattuja ja löytyi jopa yks narsisti :D Samaa mieltä treffailusta, en vaan jaksa enää.

M35

Ai nyt on uusi lyömäase, joka alkaa vaikuttaa melkein suositummalta kuin huono.BMI: mt-potilaan status.

Oletko ajatellut siltä kannalta, että ns mt-potilaaksi pääsee sillä, että lähtee selvittämään ongelmiaan ammattiavun kanssa? Ts. henkilö joka vain hyppää parisuhteesta toiseen toistaen yhä uudelleen samoja virheitään, eikä älyä tai halua hakea apua, koska omasta mielestä vika on aina niissä muissa, on sinusta parempi kumppanikandidaatti kuin *hui!* mt-potilas?

Onneksi olkoon vain, ja ei ihme ettet löydä ketään.

Vierailija
15/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta, fiksuja, vapaita naisia ei löydy sitten millään. Tinderistä löytyy ainoastaan mt-potilaita, varattuja ja löytyi jopa yks narsisti :D Samaa mieltä treffailusta, en vaan jaksa enää. Miksei vois vaan hypätä suoraan sohva-verkkarivaiheeseen? :D

Olen itse kans vakuuttanut kavereille, et parisuhde ei oo mun juttu, en halua lapsia jne jne. mutta todellisuus on jotain ihan muuta :(

Mut hei,, sain ängetty oman jääkaapin takaisin joulusiivouksen jälkeen :D

M35

Sohvaverkkarivaihe - just tätä kaipaan! Vois vaan olla ja hengailla. Pitää seuraa toiselle. olla lähellä ja seksi ei haittasi sekään mitään.

Ap

Vierailija
16/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, sitä samaa tässä pohdiskellut, että missä ihmeessä nämä kaikki sinkkunaiset sit luuraa:)?

Normimiehen on näin vaikee löytää naista, niin jokuhan täs mättää.

35m

Vierailija
17/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

palveluita on ollut vuosikausia: sen nimi on Vuokra-aviomies.

Vierailija
18/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat naamat pyörii nettideitti sivuilla jo viidettä vuotta meidän alueen haku kriteerillä.

Itse pannut saman merkille. Samat naamat vuodesta toiseen myös kun mies etsii naista. Alkaa epäilyttää että onko niiden pakastimet täynnä epäonnisia miehenraatoja vai mistä on kyse.

M

Mielenkiintoinen teoria. Mahdollisesti. Itselläni tosin on vaan sellainen jääkaapin alla oleva melko pieni pakastin, että ei sinne nyt ainakaan ihan koko kroppaa tungeta.

Ap

Vierailija
19/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”.

Käsittääkseni aika moni löytää kumppanin ystävien kautta. Sinä olet tietoisesti sulkenut tuon oven väittämällä ystävillesi, ettet ole parisuhdetyyppiä.

Kaikki keinot pitää käyttää.

Vierailija
20/303 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

palveluita on ollut vuosikausia: sen nimi on Vuokra-aviomies.

Sivujen perusteella aika pystyynkuollut palvelu.