Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleislakko?

Vierailija
28.12.2017 |

Olisiko jo aika? Osallistuisitteko?

Minun mielestä kyllä ja ehdottomasti!

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä valitettavasti demareiden ja vasemmiston vaalikampanjointi paistaa läpi. Olivat mukana juonessa, että aktiivimallin valmistelu peiteltiin medialta rummuttamalla alkoholilakia. Nyt kun laki on saatu läpi, niin käyttävät sitä kannatuksen kasvattamiseen. 

Yhtä paskaa kaikki puolueet! On muuten demareiden ja kokkareiden syytä miksi työttömillä on jo ennestään vaikeaa!

Vierailija
62/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osallistuisi, arvostan työnantaani.

Sama. Mikään, ei mikään voi estää minua menemästä töihini ja tekemästä työtäni punikkien lakkoillessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä me äänestetään vuoden päästä?

Vierailija
64/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyykö joku miksi pitäisi lakkoilla?? Hei haloo! Oletteko tietoisia tämän hetken tes neuvotteluista? Media hiljenee siitä. Pyhälisien poisto, ylityökorvausten poisto, työajanpidennys. Ottakaa selvää itse mikä on meno tällä hetkellä.

Suoraan sanoen ihmiset ovat olleet tyhmiä kuvitellessaan, että kun esim. kaupat on saatu olemaan auki 24/7, niin pyhälisät säilyisivät. Kun viikonlopusta tehdään normi ja tavallinen arki (kuten ma-pe), niin eihän sellaisesta lisiä maksella. Kaikki ne, jotka haluavat yhteiskunnan olevan auki joka ikinen tunti, koska "en ehdi kauppaan muulloin kuin keskiyöllä", ovat syyllisiä tähän. Pyhälisä on lisä siitä, että pyhänä (eli jonkin uskonnon mukaan vapaapäivänä) tehdään töitä. Jos halutaan olla maallisia, niin sitten mennään sen mukaan. Kaikki on silloin arkea.

Vierailija
65/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleislakko ja heti ja saisi jatkua niin kauan, että Sipilä&co heräävät todellisuuteen. Pysähtyköön koko maa siksi aikaa.

Mihin ihmeen todellisuuteen? Ei ole olemassa mitään absoluuttista todellisuutta. Köyhän ja persaukisen todellisuus on omanlaisensa, keskiluokan omanlaisensa ja rikkailla on omanlaisensa.

Vierailija
66/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyhallitus ole vientäsaanut aikaiseksi.yleismaailmalliset markkinat vetävät.Sipilä sun muut kököt vedättävät

Vierailija
67/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakko kunnes hallitus joko vaihtuu tai tulee järkiinsä. Tämä sanelupolitiikka ei vetele.

Ei muuten onnistu!

Halveksit nyt vaalitulosta ja sehän ei käy, arvon roskaväen edustaja.

Yritätkö olla hauska? Sieltä yhdestä hallituspuolueesta lähti suuri osa oppositioon. Loput jotka jäi vaihtoi nimeä. Vaaleissa keput ja persut puhui ihan toista mitä tekivät hallituksessa. Kevyttä äänestäjien kusetusta. No mä en ole niin idari että äänestäisin persuja tai kepuja. turhan moni meni niiden lankaan.

Olen täysin tosissani.

Jos ei nykymeno kelpaa, sopii käyttää ääntään ensi eduskuntavaaleissa.

Jossain punakaartissa tehtiin päätöksiä huutoäänestyksellä, Suomessa ei.

Juu epäilemättä olet tosissasi. Se ei tarkoita että olet oikeassa. kokoomus ja kepu jos saavat häärätä mielensä mukaan niin suomi on nopeasti jossain banaanivaltion tasolla. Yhteiskuntaa pitää arvostella sen mukaan miten se kohtelee huonoimmassa asemassa olevia. Rahalla ei pidä mitata kaikkia arvoja.

Heh, täällä on hyysätty ihan tarpeeksi. Sen näkee ihan siitä että työ ei kelpaa vaan elellään loisena muitten kustannuksella mieluummin.

Tajuatko että nyt ollaan väärän porukan kimpussa? Ne loiset elää toimeentulotuella käyttäen huumeita ja tehden rikoksia. Ei sitä porukkaa työttömyysturvan leikkaukset hetkauta.

Työttömyysturvan saajista vain minimaalinen osa välttelee työntekoa. Vaikka ne saataisiin aktiiviseksi niin Suomen talous on yhä sama. Tai pahempi, sillä sijaiskärsijät ovat sairastuneet kiristyksistä ja leikkauksista psyykkisesti, ja etenkin työväki, fyysisesti.

Vierailija
68/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakko kunnes hallitus joko vaihtuu tai tulee järkiinsä. Tämä sanelupolitiikka ei vetele.

Ei muuten onnistu!

Yritätkö olla hauska? Sieltä yhdestä hallituspuolueesta lähti suuri osa oppositioon. Loput jotka jäi vaihtoi nimeä. Vaaleissa keput ja persut puhui ihan toista mitä tekivät hallituksessa. Kevyttä äänestäjien kusetusta. No mä en ole niin idari että äänestäisin persuja tai kepuja. turhan moni meni niiden lankaan.

Olen täysin tosissani.

Juu epäilemättä olet tosissasi. Se ei tarkoita että olet oikeassa. kokoomus ja kepu jos saavat häärätä mielensä mukaan niin suomi on nopeasti jossain banaanivaltion tasolla. Yhteiskuntaa pitää arvostella sen mukaan miten se kohtelee huonoimmassa asemassa olevia. Rahalla ei pidä mitata kaikkia arvoja.

Olipa absurdi puheenvuoro huomioiden, että yhteiskunnan "heikoimpia" varten on Kelassa noin 200 erilaista tukea haettavana. Missä muussa maailman maassa köyhiä lellitään samoin? Sulle tekisi helvetin hyvää pieni ekskursio jossan oikeassa banaanivaltiosssa. Jos mä maksan sulle passin ja menolipun, vaikka Guatemalaan, lähdetkö? Maksan jos lupaat ettet tule maitojunalla (konsulikyydillä) takaisin vaan tienaat siellä rahat kotimatkaasi.

Huvittaa myös tuo "rahalla ei pidä mitata kaikkia arvoja" -lässytys kun juuri perjantaina muutama tuhat törppöä mekasti torilla 30 euron mahdollisen menetyksen takia. Tämä palveluyhteiskunta on lellinyt teidät ihan piloille.

Vierailija
69/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veke kirjoitti:

Ei nykyhallitus ole vientäsaanut aikaiseksi.yleismaailmalliset markkinat vetävät.Sipilä sun muut kököt vedättävät

Maailmantalous kasvoi ripeämmin edellisen hallituksen aikana kuin nyt, outoa ettei ne "yleismaailmalliset markkinat" silloin vaikuttaneet Suomen talouteen mitenkään. Vaikutat pätevältä taloustieteilijältä että selitäpä tuo, kiitos.

Vierailija
70/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 erilaista tukea? Ja montaakohan niistä saisi jos hakisi? Koko ikäni olen ollut köyhä ja saanut vain työttömyyskorvausta ja asumistukea.

Torilla ei huudettu 30 euron vuoksi. Aktiivimalli2 laittaa työttömät karenssiin jolloin heidän rahat maksetaan toimeentulotukina kuntien varoista. Miten kunnat selviävät tästä?

Vierailija
71/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen sitä mieltä, ettei kauppojen tarvitse olla työtä, päivää auki. Joulunakin voisi sulkeutua joulurauhan julistuksen aikaan.

Vierailija
72/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten onnistu!

Olen täysin tosissani.

Olipa absurdi puheenvuoro huomioiden, että yhteiskunnan "heikoimpia" varten on Kelassa noin 200 erilaista tukea haettavana. Missä muussa maailman maassa köyhiä lellitään samoin? Sulle tekisi helvetin hyvää pieni ekskursio jossan oikeassa banaanivaltiosssa. Jos mä maksan sulle passin ja menolipun, vaikka Guatemalaan, lähdetkö? Maksan jos lupaat ettet tule maitojunalla (konsulikyydillä) takaisin vaan tienaat siellä rahat kotimatkaasi.

Huvittaa myös tuo "rahalla ei pidä mitata kaikkia arvoja" -lässytys kun juuri perjantaina muutama tuhat törppöä mekasti torilla 30 euron mahdollisen menetyksen takia. Tämä palveluyhteiskunta on lellinyt teidät ihan piloille.

Nyt kuulostaa siltä että kokkelilla meni tunteisiin. Mitähän lellimistä se on kun osa joutuu miettimään ostaako ruokaa vai lääkkeet? Se kolme kymppiä on sulle varmaan vessapaperia mutta joillekkin se on viikon sapuskat.

Selitä vielä että hallintarekisteri on ihan oikea ja järkevä homma. Salaamisella ei tietenkään ole tarkoitus tehdä mitään epärehellistä. Eihän sitä hallintarekisteriä vastustaneet kuin esim. poliisi ja verottaja.

Vierailija
73/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä valitettavasti demareiden ja vasemmiston vaalikampanjointi paistaa läpi. Olivat mukana juonessa, että aktiivimallin valmistelu peiteltiin medialta rummuttamalla alkoholilakia. Nyt kun laki on saatu läpi, niin käyttävät sitä kannatuksen kasvattamiseen. 

Yhtä paskaa kaikki puolueet! On muuten demareiden ja kokkareiden syytä miksi työttömillä on jo ennestään vaikeaa!

Minä taas olen saanut yhteiskunnalta oikein hyvät eväät elämään ilmaisesta koulutuksesta lähtien.

Ja tuttavat ja kaverit myös.

Mitäs jos katsoisitte peiliin, olisitte kiitollisia ja tekisitte jotain hyödyllistä?

Vierailija
74/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 erilaista tukea? Ja montaakohan niistä saisi jos hakisi? Koko ikäni olen ollut köyhä ja saanut vain työttömyyskorvausta ja asumistukea.

Torilla ei huudettu 30 euron vuoksi. Aktiivimalli2 laittaa työttömät karenssiin jolloin heidän rahat maksetaan toimeentulotukina kuntien varoista. Miten kunnat selviävät tästä?

Niitä toimeentulotukia ollaan poistamassa, tulee jotakin uutta.

Vierailija
75/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ketä me äänestetään vuoden päästä?

Vihreitä ja vasemmistoliittoa.

Vierailija
76/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten onnistu!

Olen täysin tosissani.

Minä en ollut torilla huutamassa 30 euron, enkä edes oman 50 euron takia. Olin huutamassa aktiivimallin järjettömyyden ja kalliuden ja hallituksen ylimielisyyden takia. Ja esimerkiksi sen, kuinka Kokoomus yritti vaientaa kriittiset äänet.

Vierailija
77/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alalla, jossa ei päästäisi edes lakon alkamiseen asti ennen kuin olisi jotkut pakkotoimet käytössä. Ei sitä vaan voi jättää oman onnensa nojaan hoitolaitoksia, joissa tarvitaan henkilökuntaa 24/7.

Vierailija
78/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alalla, jossa ei päästäisi edes lakon alkamiseen asti ennen kuin olisi jotkut pakkotoimet käytössä. Ei sitä vaan voi jättää oman onnensa nojaan hoitolaitoksia, joissa tarvitaan henkilökuntaa 24/7.

No toki te, suhteellisen harvat, jotka teette oikeasti välttämätöntä työtä olisitte lakkojen ulkopuolella.

Vierailija
79/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten onnistu!

Olen täysin tosissani.

Minä en ollut torilla huutamassa 30 euron, enkä edes oman 50 euron takia. Olin huutamassa aktiivimallin järjettömyyden ja kalliuden ja hallituksen ylimielisyyden takia. Ja esimerkiksi sen, kuinka Kokoomus yritti vaientaa kriittiset äänet.

Kokoomusta ei huoleta miljardien yritystuet eikä verojen kierto. Mutta työttömien potkimisesta ovat valmiita maksamaan lisää. Valtion pussista tietenkin kun omista rahoistaan eivät taatusti maksa mitään.

Vierailija
80/101 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse palkankorotuksia, ei ainakaan tehyn tai superin jäsenet. Niin laiskoja psykopaatteja, että oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme