Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla enää äitiä :(

Vierailija
28.12.2017 |

Äitini oli sanonut miehelleni, että mieheni ei pidä kuunnella minua vaan lähteä äidilleni lastemme kanssa, kun mä en halunnut lähteä, eikä mulla ollut mitään sitä vastaan, että mies menisi. Lisäksi äitini oli antanut miehen ymmärtää, että pitää minua syyllisenä miehen päätökseen, ettei mieskään mennyt.
Normaaliperheessähän äidille voisi vain soittaa ja sanoa, että äläpäs syyttele sellaisia, joissa ei ole syytä, eli minua, ja normaali äiti olisi pahoillaan, että menikin syyttämään minua ja ihmettelisi sitten ekskenään, miksei kukaan tullut. Mieheltä se ei ollut edes äitiäni vastaan milläänlailla, minun sinne piti olla alunperin menossa lasten kanssa, mutta äiti suututti minut toisella asialla ensin, jolloin sanoin, että en tule. Koska äiti ei myöntänyt olevansa väärässä.
Mutta mun on aivan turha soittaa äidille, se ei tajua, että ei mulla ole mitään tuollaista valtaa (eikä intressiä) mieheeni käskeä häntä.

Kommentit (798)

Vierailija
1/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän olet päässyt tavoitteeseesi. Sinähän vihaat äitiäsi, joten nyt sinun on hyvä laittaa välit poikki kotonaan. Ja sen jälkeen voit lakata jankkaamisen asiasta tällä palstalla. Win win!

Vierailija
2/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se toinen asia oli, millä äiti kissiksen tällä kertaa suututti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän olet päässyt tavoitteeseesi. Sinähän vihaat äitiäsi, joten nyt sinun on hyvä laittaa välit poikki kotonaan. Ja sen jälkeen voit lakata jankkaamisen asiasta tällä palstalla. Win win!

Ei tämä ole tavoitteeni, vaan se, että äitini rakastaisi minua. Sanoisi näissä kohdissa mitä pitääkin. Eli että ai, anteeksi, että syytin sinua jne.

Vierailija
4/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron: EI OLE!

Vierailija
5/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se toinen asia oli, millä äiti kissiksen tällä kertaa suututti?

Usko vaan se oli äitini syy, en nyt jaksa kirjoittaa sitä tänne enää.

ap

Vierailija
6/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron: EI OLE!

Mä en kestä 💔😥

ap

Vierailija
7/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole tavoitteeni, vaan se, että äitini rakastaisi minua. Sanoisi näissä kohdissa mitä pitääkin. Eli että ai, anteeksi, että syytin sinua jne.

Niin. Tämä johtuu siitä, että olet narsisti ja psykopaatti, etkä voi vaan jättää uhriasi (äitiäsi) rauhaan, vaan haluat piinata ja piinata, jotta hän sanoisi kaiken, mitä haluat.

Jos äitisi olisi narsisti, ja sinä uhri, olisit vain iloinen, kun saisit ottaa etäisyyttä.

Äidillesi kaikki sympatiat, toivottavasti hän saa vielä joskus voimaa irrottautua sinusta kokonaan. Toki lapsenlapset ovat syy olla yhteydessä, mutta ehkä mies sallisi äitisi tavata heitä ilman sinua.

Vierailija
8/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämä johtuu siitä, että olet narsisti ja psykopaatti, etkä voi vaan jättää uhriasi (äitiäsi) rauhaan, vaan haluat piinata ja piinata, jotta hän sanoisi kaiken, mitä haluat.

Jos äitisi olisi narsisti, ja sinä uhri, olisit vain iloinen, kun saisit ottaa etäisyyttä.

Äidillesi kaikki sympatiat, toivottavasti hän saa vielä joskus voimaa irrottautua sinusta kokonaan. Toki lapsenlapset ovat syy olla yhteydessä, mutta ehkä mies sallisi äitisi tavata heitä ilman sinua.

Miksi hänen pitäisi "irrottautua" minusta? Itse toivoi, että olisin mennyt sinne käymään. Mutta itse suututti minut, oli väärässä, ei myönnä sitä, ja sitten nyt valehtelee miehelleni.

ap

Vierailija
9/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan turhan ruusunen kuva muiden mutseista ja paha omastas.

Vierailija
10/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kus siis itse suututti minut, eikä myöntänyt olleensa väärässä, en mennyt sinne. Niin keksii valehdella miehelleni minusta, että minä se syy olen, ettei mieskään mene sinne. Siis minä!? En ole.

ap

Vierailija
11/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen pitäisi "irrottautua" minusta? Itse toivoi, että olisin mennyt sinne käymään. Mutta itse suututti minut, oli väärässä, ei myönnä sitä, ja sitten nyt valehtelee miehelleni.

ap

Hän halusi tavata jouluna lapsesi. He ovat tietysti mummolle tärkeämpiä.

Vierailija
12/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sentään uskallat suuttua äidilles. Psykopaatille on turha suuttua.

Vierailija
13/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihan turhan ruusunen kuva muiden mutseista ja paha omastas.

No aika paskat teillä muilla on jos te saatte lähellekään tällaista kohtelua. Ei sitä ole pakko jaksaa, mutta jos toinen ei tiedä toimivansa väärin, niin mä kyllä kerron. Jos ei sekään saa toimimaan oikein, niin aika käsittämätön juttu.

ap

Vierailija
14/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hän halusi tavata jouluna lapsesi. He ovat tietysti mummolle tärkeämpiä.

Mä ymmärrän sen, mutta miksi suututtaa minut?

ap

Vierailija
15/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä sentään uskallat suuttua äidilles. Psykopaatille on turha suuttua.

Niin no sen voi tehdä, mutta aivan kuin äiti ois siitäkin nauttinut sillä lailla, että näkee sen pilaavan elämääni.

ap

Vierailija
16/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kammottavin hahmo palstalla

Vierailija
17/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua yhtään hävetä

Vierailija
18/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kammottavin hahmo palstalla

Ensinnäkään en ole mikään hahmo, ja toisekseen jo se, että kammotava kuuluu sanavarastoosi kertoo sen, mikä sinä olet.

ap

Vierailija
19/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vikasi. Sait mitä tilasit.

Et voi muuttaa äitisi, vaikka kuinka yrittäisit. Jos et voi hyväksyä häntä sellaisena kun on, sinulla on suuria ongelmia elämässäsi.

Ehkä äitisi ei enää jaksaa kuunnella sinua ja kiukuttelusi? Olet yli 40 vuotta vanha etkä edes ymmärrä että maailma ei ole musta-valkoinen.

Vierailija
20/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue niitä miljoonia aikaisempia ketjuja samasta jankutuksesta, mitä olet tänne kirjoitellut. Ei kukaan jaksa sulle toistaa samoja vastauksia, kun et mitään kuitenkaan ymmärrä, etkä opi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi