Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa. Sanokaa jotain lohduttavaa / piristävää tälle aamulle!

Vierailija
28.12.2017 |

Elämäni on pysähtynyttä. Lähinnä odotan milloin seuraava katastrofi tapahtuu. Olen pitkäaikaissairas nelikymppinen nainen.

Myös kohtalotoverit saavat viestittää :-/

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Vierailija
2/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos  :-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot lohikäärme, tuliset katastrofit on sun juttu.

4/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutin aloitustasi, mutta paljon voimia ja antaisin kyllä halin, jos se olisi mitenkään mahdollista. :D

Vierailija
5/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaitettavasti sinun pitää löytää itse se onnellisuus arjestasi, koska muut eivät voi tietää mieltymyksiäsi ja mistä nautit. Tee niitä kivoja juttuja ja nauti ne hetket :)

Itse käyn vähintään tunnin lenkillä joka päivä vaikka sattuu. Se on kuitenkin paremmin vietetty tunti kuin sisällä pönöttäminen. Yritä miettiä, mitä sellaista voit tehdä, joka synnyttää sinussa positiivista energiaa.

Vierailija
6/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet asiat elämässä, arjessa on niitä, mistä elämä ja ilo muodostuu. Moni touhottaa eikä näitä asioita näe. Iloitse, että on tämä ainutkertainen elämä ja aina voi toisia ihmisiä ilostuttaa.

Vierailija
7/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa se päivä risukasaankin - ainakin vähän myöhemmin keväällä. 

Vierailija
8/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärme...tuossapa uusi näkökulma :D

Jos olisin lohikäärme, olisin voimiltaan heikentynyt haavoitettu ja sairas, vetäytynyt luolaan pois katseilta. Tai kuoleva leijona, ennen-mahtava.

ap

Vierailija
9/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin. Yritä löytää pieniä ilonaiheita arjesta ja älä vertaa itseäsi muihin ☺

Vierailija
10/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohikäärme...tuossapa uusi näkökulma :D

Jos olisin lohikäärme, olisin voimiltaan heikentynyt haavoitettu ja sairas, vetäytynyt luolaan pois katseilta. Tai kuoleva leijona, ennen-mahtava.

ap

Mitä sinulle on tapahtunut? Olit ennen mahtava?

Vierailija
11/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerellä kaatui eilen kumilautta. 100 päätyi haiden ruuaksi.

Vierailija
12/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on vielä sinuakin huonommin asiat.

Vierailija
13/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan hyvä näkökulma, että monilla on asiat minuakin huonommin.  Oikeasti. Koska se on totta. Pitäisi olla kiitollinen kaikista niistä asioista, jotka ovat hyvin tai joista pystyy nauttimaan juuri tänään, ihan pienistäkin. 

Monet ihmiset pitävät tällaista lohduttamista piruiluna, joten se pitää tuoda esiin hyvin sensitiivisesti. Akuutissa surussa tuo näkökulma ei lohduttane moniakaan. Pidemmällä aikavälillä se voi toimia, ainakin jos ihminen itse löytää sen. Henk.koht. olen  aika kyllästynyt siihen kun ihmiset valittavat ihan naurettavan pienistä jutuista.

ap

Vierailija
14/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös miettiä pitäisikö risut kerätä pois tieltä eikä ihailla niitä paistavia säteitä

Vierailija
15/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on jo muutaman minuutin pidempi kuin viikko sitten!

Vierailija
16/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on pysähtynyttä. Lähinnä odotan milloin seuraava katastrofi tapahtuu. Olen pitkäaikaissairas nelikymppinen nainen.

Myös kohtalotoverit saavat viestittää :-/

Jeesus Kristus rakastaa sinua ja olet Jumalan ainutlaatuinen ja ihmeellinen luomus.

Ketään toista sinunlaistasi ei maailmasta löydy - olet ihana juuri tuollaisena, kuin olet!

Vierailija
17/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelen sairasta maailmaa vastaan jokapäivä. 4kk on tullut taisteltua elämän halun lopettamisen kanssa. Elämä on asteenverran parempi, mutta ei hyvä. Tänään ulkona oli pakkasta, enkä meinannut jaksaa mennä kauppaan. Kävin sitten kävellen kuitenkin vaikka lopussa olin hiestä märkä kivusta. Taistele sinäkin! Koskaan ei tiedä mitä hyvää tulevaisuudella on tarjota. Joulukuu on kohta ohi, alkaa valo ja kevät.

Tähän satunnainen motivaatiovideo, joka auttaa minua hankalina päivinä etenepäin.

Vierailija
18/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteesi. Kun tarpeeksi monta vastoinkäymistä kasaantuu elämässä, niin perusturvallisuus pettää ja sitä lopulta väsyy vaan passiivisena odottamaan seuraavaa iskua. Tai toisaalta ei jaksa välittää siitäkään. Uskon, että käänne tapahtuu nyt pian, kun olet pohjakosketuksen saavuttanut. Alkaa, vähän pakostakin, löytyä keinoja, joilla lähdetään eteenpäin. Sairaus > hoidot, konkurssi > velkasaneeraus, aviokriisi > ero jne. Ei se siltikään helppoa ole, vaan eteenpäin se on vaikka nokalleen kaatuisi.

Vierailija
19/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tilanteestani voisi sanoa että siitä ei pääse kuin ylöspäin. Mutta itse asiassa jokaisesta tilanteesta pääsee vielä alaspäin :-/ Paitsi kuolemassa oleva, joka  armahdetaan kohta lepoon.

ap

Vierailija
20/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärme ei luovuta ikinä.