Masentaa. Sanokaa jotain lohduttavaa / piristävää tälle aamulle!
Elämäni on pysähtynyttä. Lähinnä odotan milloin seuraava katastrofi tapahtuu. Olen pitkäaikaissairas nelikymppinen nainen.
Myös kohtalotoverit saavat viestittää :-/
Kommentit (34)
kaikki järjestyy, myös muilla voi olla rankkaa, vaikkeivat ne sano sitä! kyllä sä pystyt selviytyyn. älä luovuta :) C:
Oi, Suomen lapset valakaa
te vanhemmille usko,
se usko, että uusi vuos
on aina onnen rusko,
ett' aina aamu päivän tuo
ja päättyy tuska kerran -
oi, Suomen lapset, valakaa
te meihin voima Herran!
mut maa on synkkä ja yö on musta,
ei kangastusta,
ei valon välkettä taivahalla.
-Eino Leino
Täällä toinenkin ennen mahtava ja nyt elämän hylkäämä nelikymppinen. Suru on vielä kesken ja muutenkin tuntuu raskaalta ajatus alkaa taas rakentaa elämä ja elämänhalu nollasta, kun aina kaikki yritykseni ja vaivannäköni päättyy lopulta hajoamiseen.
Joulupäivän ja tapanin vietin itkien. Vieläkään ei ole sellainen olo, että jaksaisin ajatella tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on pysähtynyttä. Lähinnä odotan milloin seuraava katastrofi tapahtuu. Olen pitkäaikaissairas nelikymppinen nainen.
Jeesus Kristus rakastaa sinua ja olet Jumalan ainutlaatuinen ja ihmeellinen luomus.
Ketään toista sinunlaistasi ei maailmasta löydy - olet ihana juuri tuollaisena, kuin olet!
Minulla on sellainen olo, että Jumalakin hylännyt. En osaa edes rukoilla enää. Hän on ottanut minulta kaikki rakkaani pois antamatta uusia tilalle.
25, oletko =24?
Olen pahoillani. Minulla on käynyt jotain samantapaista. Koko entinen elämä on pirstaleina, ollut jo vuosia. En pääse eteenpäin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 17 tuosta motivaatiovideosta! :-) Se oli myönteinen yllätys!
ap
Oleppas hyvä, sehpäs mukava kuulla.
T: 17
Vierailija kirjoitti:
Laita tissikuva,voin kehua niitä.
Jobin kirjassa Jobilla meni huonosti mutta lopulta elämän suunta kääntyi ja kerrotaan että hän kuoli pitkässä iässä ja elämästä kyllänsä saaneena.
Mua masentaa tänä aamuna. En tiedä miksi elän tai mitä tästä elämästä tulee. Yksinäisyys vaivaa.
Kiitos 17 tuosta motivaatiovideosta! :-) Se oli myönteinen yllätys!
ap