Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiveena vauva (2018-2019)

27.12.2017 |

Ajattelin perustaa ihan uuden ketjun meille jotka vielä vauvasta haaveilevat. Eli mukaan rohkeesti kaikki vauvaa yrittävät jotka kaipaavat vertaistukea/juttuseuraa! Ei väliä onko yritystä takana pidempään vaiko vasta aloitettu :)

Itse olen 24v (mies 28) ja meillä on yksi lapsi 02/16 ja nyt olisi toiveissa toinen pieni. Ehkäisy (hormonikierrukka) otettu pois 7.12 ja yhdet menkat olleet sen jälkeen. Nyt peukut pystyssä tämän kierron kanssa, tänään kp8.

Kommentit (1881)

321/1881 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Elmu, paljon onnea! 😍

322/1881 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! Pahoittelen omaa hölmöä avautumistani alapeukuista. Kauhea stressi mahdollisesta km:stä ja toisaalta taas hirvittävä pahoinvointi ja mieli muutenkin herkillä. Anteeksi kaikille!

Tänään oli varhaisultra ja siellä kaikki oli niinkuin pitääkin näillä viikoilla. Löytyi syke jne. Siltikään en uskalla ennen "turvallisia" viikkoja 12-14 ennen kertoa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/1881 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon Elmu!

Joo kiva päästä tänne purkailee tuntemuksia ja jutella näistä asioista, kun ei oo kavereita keillä ois sama tilanne. Enkä muutenkaan halua huudella tästä vielä kenellekään. Tiedän, että meidän molempien vanhemmat jo kovasti toivoisi lapsenlapsia, mutta en halua vielä kertoa yrittämisestä.

Mä en oo vielä tehnyt mitään muuta kuin aloittanut vitamiinit. Sitten jos tulee plussa niin tietysti karsin kielletyt ruuat pois. En kyllä muutenkaan juo tai polta, että kahvi se on mullakin ainoa pahe. Mutta tuskin kuppi päivässä mitään haittaa. 😊

324/1881 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elmu ja toivottavasti kaikki menee hyvin! 😊❤

325/1881 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva kuulla Jlove92 että kaikki on hyvin 😊 tsemppiä jatkoon!

326/1881 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Elmu ❤️

327/1881 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elmu ja muut plussanneet! Huomasin just, että edellisellä sivulla oli nimimerkki "Toiveissa" ja mun nimimerkki oli "Toive". Oli niin samanlaiset nimimerkit, että lisäsin omani perään 85. :) Toivottavasti ei oo liian hämmentävää.

328/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elmu! <3 ihanaa, että jollekin osui myös positiivisia uutisia.

Täällä lähdettiin taas uuteen kiertoon ja tänään kp2. Kohti YK 11... alkaa kyllä niin turhauttaa.

329/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Elmu! Tulee itsellekin lisää toivoa taas, kun kuulee muiden plussista <3

Ja ihan mahtavaa, että täällä käy keskustelu näin vilkkaana, tervetuloa kaikille uusille! :) Tämä on kyllä loistava kanava purkaa ajatuksia ja saada vertaistukea. Meillä lähti tosiaan kolmas yrityskierto käyntiin ja nyt kp 4 ja puolisentoista viikkoa ovikseen. Mä oon ollut aika pessimistinen tässä yrityksen aikana, mutta nyt on vihdoin löytynyt hitusen toiveikkaampi asenne. Josko meilläkin pian tärppäisi, ja tietysti kaikilla täällä <3

330/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia Elmu!! Toivon kaikkea hyvää💚

Itellä kp8/28 menossa ja oottelen jo ovista ni pääsis sit jännäileen! Eri laskurien mukaan (ihan en oo selvillä menkkojan alkamispäivästä) ovis pitäis olla 14-18 pvä ja tietenkin meillä on vieraita 15-18 pvä:D

Täytyy piiloutua miehen kans johki hommaileen ettei vieraat huomaa:D

Höpsöltä välillä tuntuu tällänen laskeminen ja kuumoilu, mutta minkäs teet kun kuume on kova!

Tsemppiä kaikille!

331/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elmu. Ihania uutisia. Mulla on kp 4/26 menossa ja seuraavaan ovikseen katse suunnattu.

Mulla kipeyty käsi eilen niin pahasti että oli pakko ottaa särkylääkettä. Kaapissa ei ollut muuta kuin buranaa. Tänään kävin lääkärissä ja pari päivää saikkua ja buranaa kipuihin. Saikku kylläkin muuttui myöhemmin korvaavaksi työksi. Tää on tätä nykyaikaa. Työt tehdään varpaillaan, jollei kädet toimi. Vahvempi käsi kaikenlisäksi kipee niin on aika vaikeaa. No, näillä mennään. Toivottavasti ei hirveesti tuo buranan napsiminen vaikuta. Sen verran kipeetä tehny etten parempaa vaihtoehtoa lähtenyt hakemaan.

332/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elmu plussasta!! Ja ihanaa Jlove92, että siellä kaikki hyvin! 😊

Kivaa, että täällä on vilkasta keskustelua, tervetuloa uusille minunkin puolesta!! On kyllä ihanaa lueskella täältä samassa tilanteessa olevien mietintöjä ja kuumeiluja 😊 muuten on aika yksin näiden asioiden kanssa. Täälläkin mies ottaa rennosti ja käskee munkin aina relata 😆 mutta ihanasti on kuitenkin mukana hommassa!

Täällä kp8 ja aloitin oviksen tikuttamisen jo eilen. Normisti en näin aikasin alota, mutta siihen päin viittaavia oireita on ollu niin pakko alottaa jo, ettei vaan mee ohi! Viime kierroissa on ovikset melko oireettomia ollut, jännää tää vaihtelu. Toivottavasti tää nyt ois tosi hedelmällinen kierto, niinkun joku täällä totesi, että voisi varhasen keskenmenon jälkeen olla! Jotenkin on tosi positiivinen fiilis, elämässä kaikki mallillaan ja töistä sain tosi hyviä uutisia. Toivotaan, että sillä vaikutusta raskautumiseen 😆

333/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että Cevandriel: mä kans jouduin ottaa eilen kp7 tulehduskipulääkettä migreenin takia 😓 en usko, että tässä vaiheessa kiertoa on vielä vaikutusta. Oon ymmärtäny, että munasolun irtoamiseen vaikuttaa se tulehduskipulääke. Mutta en kyllä varmaa enää loppukierrossa uskalla ottaa, Panadolin ja energiajuoman voimin on sinniteltävä migreenit. Ja oltava saikulla jos ei muu auta. Kaikkea sitä tekee tämän projektin eteen 😆 tsemppiä sinne, toivotaan, että käsi paranee! On kyllä joo mielenkiintosta tuo korvaava työ, kunhan ei nyt vaa pahenna käden tilannetta! 😓

334/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää stressiä aiheuttaa tämä kyllä. Lueskelin juuri että voltaren vaikuttaa hedelmällisyyteen. Tietysti. Kaikki tuntuu vaikuttavan. Viimeisellä kolmanneksella ei missään nimessä saa käyttää. No, raskaana en nyt ole, niin ei vaikuta muihin kuin muhun. Joku onni sentään että sattui juuri kierron alussa.

Menee kyllä hankalaksi ja stressaavaksi tämä eläminen jos tarttee kytätä ja välttää kaikkee jo tässä vaiheessa. Sit vielä enemmän ja tarkemmin kun tärppää.

Vierailija
335/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin mukaan kuumeilemaan.

Täällä dpo 10 menossa ja oireet on todella vahvat. Pahoinvointia ja tissit kipeenä. Sain eilen toooooooosi toooooooosi haalean viivan mutta aamun testi nega. Jotenkin on ihan varma olo,että olen raskaana, mutta mulla on takana niin monta keskenmenoa, että en uskalla toivoa vielä. Viime kierrossa oli kemiallinen raskaus.

336/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmu ja JLove92 onnittelut ja tsempit!

Nouppis ja Rosali, meillä taidetaan siis mennä ihan samaan tahtiin! Tänään siis kp8 ja ovista odotellaan. Meillä täällä tosin ensimmäinen yrityskierto. Flo-sovellus sanoo, että ensi maanantaina olisi ovulaatio, mutta mistä sitä tietää. Ostin niitä ovulaatiotestejä ja ajattelin testata jo viikonlopusta eteenpäin, ettei vaan menis ohi. 

Minä en oo kertonut yrityksestä muille kun omalle siskolle. Mies ei ole kertonut oikeen kellekkään. Kuulemma illanvietossa kaverilleen mainitsi, mutta en tiedä kuinka tosissaan kaveri oli sen ottanut.

Laskeskelin tuossa kuumepäissään, että jos tästä kierrosta raskautuisi, niin äitienpäivänä voisi omalle äidille ja anopille sitten kertoa raskaudesta. Kaikkee sitä pohtiikin valmiiksi :D

Onko muilla semmosta tilannetta, että lähipiirissä ei ole lapsia lainkaan? Mulla kukaan sisaruksista eikä ystävistä ole vielä saanut lapsia, eikä mun tietämän mukaan yritä vielä edes. Osa on myös hyvin paljon lapsia vastaa, eivät pidä lapsista eivätkä halua missään nimessä omia lapsia. Todella kaukainen ajatus itselle, kun on vuosia kärsinyt kroonisesta vauvakuumeesta. Senkin vuoksi on tuntunut, ettei asiasta ole oikeen voinut jutella kavereitten kanssa. Siksipä tämmöiset kuumeiluryhmät/keskustelut on parhautta!

337/1881 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elmu! :) 

338/1881 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilailin tuossa eilen lisää ovulaatiotestejä ja törmäsin samalla kotona tehtäviin hedelmällisyystesteihin. Onko kenelläkään kokemusta tällaisista testeistä?

339/1881 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsku kirjoitti:

Elmu ja JLove92 onnittelut ja tsempit!

Nouppis ja Rosali, meillä taidetaan siis mennä ihan samaan tahtiin! Tänään siis kp8 ja ovista odotellaan. Meillä täällä tosin ensimmäinen yrityskierto. Flo-sovellus sanoo, että ensi maanantaina olisi ovulaatio, mutta mistä sitä tietää. Ostin niitä ovulaatiotestejä ja ajattelin testata jo viikonlopusta eteenpäin, ettei vaan menis ohi. 

Minä en oo kertonut yrityksestä muille kun omalle siskolle. Mies ei ole kertonut oikeen kellekkään. Kuulemma illanvietossa kaverilleen mainitsi, mutta en tiedä kuinka tosissaan kaveri oli sen ottanut.

Laskeskelin tuossa kuumepäissään, että jos tästä kierrosta raskautuisi, niin äitienpäivänä voisi omalle äidille ja anopille sitten kertoa raskaudesta. Kaikkee sitä pohtiikin valmiiksi :D

Onko muilla semmosta tilannetta, että lähipiirissä ei ole lapsia lainkaan? Mulla kukaan sisaruksista eikä ystävistä ole vielä saanut lapsia, eikä mun tietämän mukaan yritä vielä edes. Osa on myös hyvin paljon lapsia vastaa, eivät pidä lapsista eivätkä halua missään nimessä omia lapsia. Todella kaukainen ajatus itselle, kun on vuosia kärsinyt kroonisesta vauvakuumeesta. Senkin vuoksi on tuntunut, ettei asiasta ole oikeen voinut jutella kavereitten kanssa. Siksipä tämmöiset kuumeiluryhmät/keskustelut on parhautta!

Oi no niin näyttää olevan melko sama tahti! Meilläkin siis ensimmäinen yritys on nyt alkanut, ollaan otettu varman päälle ja hommailtu joka päivä :D Tuntuu, että tää käy vaan piinaavammaksi mitä lähemmäs ovista mennään, tai entäs sen jälkeen? Apua :D

Yritän pysyä ite kans rauhallisena, mutta JOO oon myös laskenu kaikki mahollisia päiviä, mutta tota en hoksannukkaan et osu just äitienpäivälle:P  Ite oon kärsiny vauvakuumeesta kans tosi kauan, mut odotellu silti sitä "hyvää hetkeä", jotenki nyt tuntuu luonnolliselta yrittää, uus asunto ja uus paikkakunta. Kukaan ei juoruile jos viidettä raskaustestiä kannan lähiapteekista :P Haluun pitää tiedon itelläni ja miehelläni niin kauan kun pystytään, sit tietenkin kun kaikki menee hyvin niin kerrotaan (jos sen hetki tulis vaikka äitienpäivänä)

340/1881 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko täällä mielipiteitä tästä ovistestistä, olisko jo plussa? Eka kuva otettu 10 min testistä, toinen pari tuntia myöhemmin..