Titanic 2018
Tietääkö kukaan milloin ne liput tulee myyntiin ja minne ne yleensä vai onko jo ne myyty? (Titanic 2)
Kommentit (20)
Itekki oon ettiny mut en osaa englantia joten oon aika avuton :/
Ite oon katellu blue starin vai minkä onkaa sivuilt nii siel oli jotain infoo mut en oikee osannu tarkemmin etsiä mutta kiinnostusta on lipuista
Haluisin kovasti sinne liput ostaa äidilleni ja minulle koska äitini sairastaa syöpää ja hän on aina halunnut nähdä Titanicin niin toi Titanic 2 voisi olla hänelle jotain :/
Joo olisi kyllä todella kiva tietää mistä ne liput saa vai saako niitä!
Kiva jos joku joka tietää nii tulisi sanomaan jotain tänne tietämättömille ihmisille! :)
Kannattaa seurailla kaiken maailman sivustoja ja Facebookia niin eiköhän sinne sitten tule jotain informaatiota :)
Tuo on ihana ajatus oma äitinikin olisi pitänyt tuosta!
Lohduton kirjoitti:
Haluisin kovasti sinne liput ostaa äidilleni ja minulle koska äitini sairastaa syöpää ja hän on aina halunnut nähdä Titanicin niin toi Titanic 2 voisi olla hänelle jotain :/
Oma äitini olisi siis pitäny tuosta todella paljon hänellä oli sama haave :)
Itse ehdotan että seurailette lehteä esim ilta sanomaa ja kannattaa seurata facebookia sinne varmasti tulee tietoa kyseisestä asiasta onnea lippujen metsästykseen!!!
Itseä kiinnostaa paljon ne liput tulevat maksamaan jos haluaa ensimmäiselle matkalle :/ pistän vaikka koko säästön että pääsen ja valvon että saan liput jos edes tulevat myyntiin yleisesti
Puhutteko te nyt laivasta vai leffasta?
Wikipedian mukaan laivan olis tarkoitus matkustaa Kiinasta Dubaihin, leffa taas on ilmestynyt 2010
Minusta tuntuu että liput viedä käsistä että ei ehdi ostaa mutta toivottavasti joku Suomesta edes saa lipun sinne
Vierailija kirjoitti:
Puhutteko te nyt laivasta vai leffasta?
Wikipedian mukaan laivan olis tarkoitus matkustaa Kiinasta Dubaihin, leffa taas on ilmestynyt 2010
Puhuu siitä tulevasta laivasta :)
Olisihan se hieno päästä sinne uuteen laivaan vaikka lähteekin Kiinasta ;)
Kannattaa vaan ettii netistä tietoa kyllä sinne varmasti tulee jotain sitten lähempänä kun se laiva edes on valmis
Ettei vaan pahat merkit toteutus ja kävis sillekin vielä samalla tavalla kuin esikuvalleen...
Aikovatko kiinalaiset siis rakentaa täsmälleen samanlaisen , Parsons-höyryturbiineja voimanlähteenään käyttävän valtamerihöyryn kaikkine ruoreine ja konehuonetelegrammeineen ym. kaikessa 1900-luvun alun tekniikkaa suunnittelussaan käyttävine ratkaisuineen, vaiko jonkun tekniikaltaan ja koneistukseltaan, kaikki nykyajan merenkulun ja matkustajaliikenteen (ja myös risteilykäytön) turvallisuusvaatimukset täyttävän nykyaikaisen aluksen ?
Syytä muistaa,että esim. Titanicin ajan alukset kulkivat kaikki kivihiilellä, eli käyttivät sitä polttoaineenaan.
Jotenkin kamalan ankea ajatus joku kiinalainen piraatti-Titanic
Kiinan vempeleet on aina käteen hajoavia tuohon vehkeeseen ei kyllä hullukaan nouse kun se on kiinalaisten tekemä :D
Ei kuule mitää hajuu itekki haluisin tietää