Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluna se jotenkin vaan korostuu miten huonotasoinen avioliitto mulla on

Vierailija
27.12.2017 |

Sisko oli miehensä ja lastensa kanssa joulunpyhät Roomassa ja siskolle ostettiin Fendin laukku lahjaksi. Olivat nauttineet samppanjaa aamiaisella ja heillä oli ollut ihana matka.

Paras ystävätär vietti sukujoulua kartanossa ja lähtee välipäivinä Mauritiukselle kahdestaan miehensä kanssa kun hänellä on ollut niin rankka syksy esikoululaisen kanssa.

Toinen ystävätär sai timanttikaulakorun mieheltään eikä heillä ole lapsia mutta rakkaus kukoistaa ja yhdessä harrastetaan.

Niin ajatelkaa miltä tuntuu, kun ainoa mitä voi sanoa on että pelattiin koko joulu lautapelejä rintamamiestalon kellarissa mihin mies on remontoinut kolme vuotta takkahuonetta mutta takkaan ei ole vielä varaa. Ja mies haluisi vielä neljännen lapsen ja syyllistää minua kun kieltäydyn.

Mä olen siis se, jonka opettajamies on aina puutarhajuhlissa bändipaita päällä, kun mun ystävättärien miehet on investointipankkiireita, lentäjiä ja yritysjuristeja. Ja yhden mies on joku tutkija mutta sekin on hirveän rikas ja he asuvat ihanissa taloussa jännittävissä ja eksoottisissa paikoissa. Oon kirjoittanut tänne ennenkin, kun en voi purkaa tuntojani muualla ettei ne saa selville millainen luuseri mä olen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun lähipiirissä on niin paljon tosi varakkaita miehiä?

Vierailija
22/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
24/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Mun avioliitto on onnellinen vaikka en todellakaan saa lahjaksi timantteja tai merkkilaukkuja, ja mies haluaisi myöskin kolmannen lapsen.

Kuulostaa pikemminkin siltä että sä et tienaa niin paljon rahaa kuin haluaisit, mutta eihän se sun avioliittoon liity.

Vierailija
25/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain itse voit vaikuttaa siihen millainen tulevaisuus sulla on. Jos haaveilet jostain muusta, toteuta se.

Miten siihen voi itse vaikuttaa?

en ole ap

Oletko vähän yksinkertainen? No ap eroaa köyhästä ja laiskasta miehestään ja etsii aktiivisen ja rikkaan miehen.

Miten niin "etsii"? Kuvitteletko, että sellaisia kasvaa joka oksalla, ja on jaossa jokaiselle, jolle kelpaisi?

Maailmassa on 8 miljardia ihmistä. Jos otetaan siitä naiset ja lapset ja köyhät pois, niin eiköhän sieltä joku rikas mies löydy.

Idiootti. Jotta se täyttäisi tarkoituksensa niin vaaditaan aika paljon kemiaakin. Sitä ei voi valita, pässi, varsinkaan rikkaalta itseen päin, urpo.

Vierailija
26/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun lähipiirissä on niin paljon tosi varakkaita miehiä?

Ap on iloinen ja reipas luonne?

Vierailija
27/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän aloittajaa. Minäkin haluaisin vähän loistokkaampaa elämää, romanttisia matkoja, ihania lomia ja vähän hemmottelua mieheltä. Edes ruusukimpun ystävänpäivänä jne.

Vierailija
28/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain itse voit vaikuttaa siihen millainen tulevaisuus sulla on. Jos haaveilet jostain muusta, toteuta se.

en ole ap

Oletko vähän yksinkertainen? No ap eroaa köyhästä ja laiskasta miehestään ja etsii aktiivisen ja rikkaan miehen.

Miten niin "etsii"? Kuvitteletko, että sellaisia kasvaa joka oksalla, ja on jaossa jokaiselle, jolle kelpaisi?

Maailmassa on 8 miljardia ihmistä. Jos otetaan siitä naiset ja lapset ja köyhät pois, niin eiköhän sieltä joku rikas mies löydy.

Idiootti. Jotta se täyttäisi tarkoituksensa niin vaaditaan aika paljon kemiaakin. Sitä ei voi valita, pässi, varsinkaan rikkaalta itseen päin, urpo.

Tietysti. Sulla on vissiin huono itsetunto, kun ajattelet, että ainakaan sinä et voisi saada rikasta miestä rakastumaan itseesi.

Vierailija
29/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap

Tietysti. Sulla on vissiin huono itsetunto, kun ajattelet, että ainakaan sinä et voisi saada rikasta miestä rakastumaan itseesi.

No siis aika idioottia sanoa että se on varmaa, kuten sinä kuvittelet.

Vierailija
30/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap

No siis aika idioottia sanoa että se on varmaa, kuten sinä kuvittelet.

Joop. Kai mä sitten olen jotenkin sua parempi, kun olen rikkaan miehen saanut;)

Vierailija
31/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi valitit lokakuussa kun musiikinopettajamiehesi halusi asua Kalliossa ja käydä Cellassa bissellä ja sinä siemailla shampanjaa Westendissä. Miksi menitte hankkimaan lapsia ja vielä noin nopealla (2kk sisään) aikataululla? Onko miehesi erityisen hyvä sängyssä vai miksi roikut suhteessa mitä et tahdo?

Vierailija
32/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän aloittajaa. Minäkin haluaisin vähän loistokkaampaa elämää, romanttisia matkoja, ihania lomia ja vähän hemmottelua mieheltä. Edes ruusukimpun ystävänpäivänä jne.

Tuotko itse miehelle vaikka suklaata ystävänpäivänä ja hemmottelet muuten? Sitten ymmärrän.

Vierailija
33/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskin pelata lautapelejä. Kukaan tapaamani miesehdokas ei ole kiinnostunut sellaisesta.

Vierailija
34/44 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pelaan jouluna mieluummin lautapelejä kuin katselen Fendin laukkua. Bändipaitainen opettajamies kuulostaa tosi symppikseltä.

Vierailija
35/44 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kade sulle, ap. Mun mies ei tykkää lautapeleistä ja kellariremonttikin on ollut kesken jo kymmenen vuotta. Fendit ja timantit ei minua kiinnosta.

Vierailija
36/44 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kukaan ei kiellä sinua hankkimasta koulutusta ja ammattia, jolla pääset matkustelemaan ja elämään muutenkin mukavaa elämää.

Valintoja, elämä on valintoja.

Vierailija
37/44 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena. - Minusta on käsittämätöntä, että nämä hemmotellut naiset ovat usein peruskoulun käyneitä tai muuten koulut kesken jättäneitä ja työhistoria on käytännössä olematon tai sarjassamme tarjoilija. 

Vaikuttaa siltä, että sellainen on mahdoton yhtälö, jossa korkeasti koulutettu, omillaan toimeentuleva, kaunis ja itsestään huolta pitävä nainen löytäisi rikkaan puolison. Mistäköhän tämä johtuu? 

Vierailija
38/44 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut tästä miehelle? Ruusukimpun ei pitäisi olla valtava uroteko.

AP:lle, vie sinä perheesi unelmalomille, osta laukkuja tai timantteja. Tai sitten hankit uuden miehen jolla on rahaa ja haluaa kuluttaa sitä sinuun. Yksinkertaista.

Vierailija
39/44 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena. - Minusta on käsittämätöntä, että nämä hemmotellut naiset ovat usein peruskoulun käyneitä tai muuten koulut kesken jättäneitä ja työhistoria on käytännössä olematon tai sarjassamme tarjoilija. 

Vaikuttaa siltä, että sellainen on mahdoton yhtälö, jossa korkeasti koulutettu, omillaan toimeentuleva, kaunis ja itsestään huolta pitävä nainen löytäisi rikkaan puolison. Mistäköhän tämä johtuu? 

Ei ole lainkaan mahdoton yhtälö. Usein lääkärit nai lääkäreitä, lakimiehet lakimiehiä ja pankkiirit pankkiireja. Alfamiehet eivät halua perheeseen urakilpailijaa joten tahtovat heikommin koulutetun naisen. Ja sellaisella on aikaa metsästää miehiä.

Vierailija
40/44 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, tosi huono. 0/5