Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui kihlat

Huoh
27.12.2017 |

Tiesi että haluan palavasti kihloihin, halunnut jo pari vuotta. Ja ei, en ole hokenut asiaa, haaveillut vain. Hänkin halusi muttei kuulemma ollut mikään suurin juttu. Puhuttiin siitä ennen joulua, olin onnellinen kun vihdoin voisin pitää sormusta mutta päivää ennen kun olisimme hakeneet ne niin sanoikin että jospa ostettaisiin noilla rahoilla jotain muuta kivaa, esim.matto tai tauluja?
Kyllä se kirpas..ehkei kaikille kihlat ole mikään suuri juttu mutta itse olisin mielummin pitänyt sormusta enkä lähtenyt mattokaupoille. Eikä ollut edes mikään kallis mitä katoin, nätti perus sormus 80€ olisi riittänyt. Ehkä täytyy nyt luovuttaa ja antaa sen olla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni haluaisi kovasti kihloihin, minulla ei ole haaveita kihloista. Ollaan muutenkin sitoutuneita. Tyttöystävän syy haluta kihloihin on nimenomaan se, että voisi käyttää sormusta. Minä en taas en halua sormusta, vaikka oltaisiin kihloissa. En itse ajatellut että sormus olisi jotenkin välttämätön mutta tyttöystävä vähän loukkaantui tästä. Mielestäni on taas vähän lapsellista mennä kihloihin vain sormusten takia.. sormuksista en ylipäänsä vain tykkää käyttää, ovat tiellä ja epäkäytännöllisiä. Kumpi meistä nyt on väärässä tässä asiassa?:D

2/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.se sormushan on vaan merkkinä muille.kihloissa ollaan kun on luvattu toiselle että mennään naimisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihan itse se sormuksesi, jos sellaisen haluat. Jos kerran olette päätyneet kihlautua, niin sama kai se on kumpi sormuksen maksaa?

Vierailija
4/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni haluaisi kovasti kihloihin, minulla ei ole haaveita kihloista. Ollaan muutenkin sitoutuneita. Tyttöystävän syy haluta kihloihin on nimenomaan se, että voisi käyttää sormusta. Minä en taas en halua sormusta, vaikka oltaisiin kihloissa. En itse ajatellut että sormus olisi jotenkin välttämätön mutta tyttöystävä vähän loukkaantui tästä. Mielestäni on taas vähän lapsellista mennä kihloihin vain sormusten takia.. sormuksista en ylipäänsä vain tykkää käyttää, ovat tiellä ja epäkäytännöllisiä. Kumpi meistä nyt on väärässä tässä asiassa?:D

Osta naiselle sormus, mutta et osta itsellesi. Kyseessä ei ole kihlat, vaan sitten saa tyttöystäväsi sormuksen.

Vierailija
5/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko miesystäväsi, ettei haluakkaan naimisiin ja perui kihlat vai peruiko vain sormusten shoppailun?

Voit käyttää mitä tahansa sormusta jos haluat pitää jotain näkyvää merkkiä kihlauksesta se ei kuitenkaan ole mitenkään välttämätöntä, kihloissa ollaan ilman sormustakin jos olette menossa naimisiin.

Vierailija
6/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ero olisi jos mies peruisi kosinnan, mutta ap on taas niitä kihlaurpoja, jotka eivät edes tiedä mitä se tarkoittaa muuta kuin sormuksia. Osta itse sormuksesi ja laita se nimettömään.

Vierailija
7/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva ajatus nämä kihlat, myönnetään. Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Jos vasta muutama kuukausi tai vaikka 2 vuotta niin oma mielipiteeni on, että ei ole mikään kiire kihloihin. Naisesta voi olla oikein ihanaa olla sormus nimettömässä, mutta jos mies ottaa kihlat vakavasti niin ehkä se on hyvä. JOs monta vuotta kuten 4 tai enemmän on mennyt niin sitte voisi miettiä, että onko mies tosissaan valmis etenemään pidemmälle. 

Vierailija
8/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ehdottanut että ostaisin sormuksen. Näkemyseromme liittyy siihen, pitääkö sormusta käyttää jos on kihloissa? Voisin ajatella joskus kihlautuvani mutta en ajatellut että silloin olisi pakko aina käyttää sormusta. Naiseni pitää tätä loukkaavana. Lupaus avioliitosta ei ole ok, jos molemmat ei käyttäisi sormusta? Häh?

Nro 3

Vierailija
9/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei ole väärässä mielipideasiassa, mutta varaudu siihen että tyttis löytää kyllä jonkun toisen joka hänet kihlaa. Olisiko se parempi kuin ostaa hänelle sormus?

Vierailija
10/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ja mies ovat päättäneet mennä naimisiin, he ovat kihlautuneet. Muuten laissa ei ole muotoseikkoja kihlautumiselle.

Oletteko siis päättäneet mennä naimisiin? Jos kyllä, niin tadaa, olette kihloissa! Saat sitten kuitenkin sen vihkisormuksen.

Vierailija
11/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök miten pihi äijä. En huolisi. Onko se nyt oikeasti niin iso asia ostaa kihlasormus naisellesi? Vai eikö sinulla ole rahaa? Ajatteletko aina muissakin asioissa ensin itseäsi ja sitten jos viitsit ehkä muita? Kannattaako sinun oikeasti olla edes parisuhteessa, jos ajattelet naisesi olevan lapsellinen ja naurettava...? Hyhheijaa.. Mietipä vielä hieman saako naisesi sinulta mitään sellaista mistä pitää, oletko hänen arvoinen vai pelkkä nolo pelle? Minkä ikäinen jonne olet? :)

Vierailija
12/12 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisin ostaa naiselleni kihlasormuksen, ei ongelmaa! Mutta hän haluaa että minäkin käytän sormusta, vaikka en halua. Voisin ostaa jonkun hienon ja kalliin sormuksenki jos se vapauttaisi minut pakollisesta sormuksen käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän