Pitääkö miehen ajella kainalokarvat?
Kommentit (14)
Jos käyttää julkisesti hihattomia paitoja, niin kyllä. Sitten tullaan kyllä siihen kysymykseen, onko tyylikästä miehen käyttää hihattomia paitoja muuta kuin jossain mökillä halkoja hakatessa. Minusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Etenkin, jos vaatii samaa naiselta!
En vaadi naiselta mitään, mutta menen suhteeseen vaan heteronaisen kanssa, jolla on aito halu olla erilainen kuin mies.
Itse ajelen siitä johtuen, että hikoilen runsaasti ja olen huomannut kainaloiden hien hajun vähentyneen lähes olemattomiin.
En voi käyttää edes deodoranttia saati ajella kainaloita. Voishan niitä saksia joskus, mutten näe siihen tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
En voi käyttää edes deodoranttia saati ajella kainaloita. Voishan niitä saksia joskus, mutten näe siihen tarvetta.
Ja en haise, koska pesen kainalot joka aamu saippualla.
Mun mies ei ajele, mutta siistii kyllä saksilla. Hikoaa melko paljon (asutaan lämpösessä) joten tuntuu kuulemma mukavammalta kun ei ole pitkää pusikkoa kainaloissa. Ex ajeli kyllä kaikki pois sillä harrasti aktiivisesti painia ja muita kamppailulajeja. Niissä piireissä miehet kuulemma yleensä ajavat ainakin kainalokarvansa. Kukin tyylillään. :)
Omansa, sinun vai naapurin? Se jäi sinulta täsmentämättä.