Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko makuaistini muuttunut, vai miksi Budabest-konvehdit maistuvat nykyään niinn karmeilta?

Vierailija
27.12.2017 |

En ole noin kahteenkymmeneen vuoteen ostanut ja eilen päätin fiilistellä,, mutta.. HYI! :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina olleet pahoja. Just sellaisia, mitä ostetaan lahjaksi ihmisille, joista ei oikeasti pidetä, mutta kohteliaisuus syistä pitää kuitenkin antaa jotain. Aika hiton harva niitä varmaan itselleen ostaa, jos yhtään muistaa/tietää millaisia ne on.

Ohuenohuen suklaakuoren sisällä epämääräistä, mautonta rasvamähmää, jossa vähän jotain karheita sattumia.

Vierailija
2/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti niiden maku muuttui pari vuotta sitten. Enää ei voi syödä, vaikka ennen olivat lempisuklaitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budabest ja golitzihousut :D

Vierailija
4/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan moisia maistanut. Onko ne samantyylisiä kuin Budapestit?

Sori, oli pakko :D En vaan voi ymmärtää miten vaikeaa on kirjoittaa oikein. Kirjoitatko esim Pätkiksen Bätkis? Niinpä niin, et varmaankaan.

Vierailija
5/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole hirveän nirso herkkujen suhteen, mutta budabesteistä en ole tykänny ikinä. Yleisesti ottaen olen muuten suklaiden suhteen aika kaikkiruokainen. Oon aina ihmetelly, kun kaverille ne on jouluna ihan must juttu.

Vierailija
6/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on BUDAPEST perhana sentään!

Vierailija
7/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valmistetaan nykyään jossain Itä-Euroopan maassa, en nyt muista onko Tsekki vai peräti Ukraina. Silloin kun ne vielä maistuivat hyviltä, ne valmistettiin Hellaksen Turun tehtailla. Alakouluni oli tehtaan vieressä, ja sieltä leijui usein koulun pihalla ihana suklaan tuoksu.

Vierailija
8/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne valmistetaankin nykyään Unkarissa?

Vierailija
9/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan vastaisi henkilölle, joka kirjoittaa nimen tuolla tavalla?

Vierailija
10/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljy

Vierailija
11/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan moisia maistanut. Onko ne samantyylisiä kuin Budapestit?

Sori, oli pakko :D En vaan voi ymmärtää miten vaikeaa on kirjoittaa oikein. Kirjoitatko esim Pätkiksen Bätkis? Niinpä niin, et varmaankaan.

Kiitos tästä vastauksesta. Ei tuollaisille kuin ap pitäisi kyllä vastata mitään. Aivan törkeää. Kerran jos näkee sen paketin, tietää miten se kirjoitetaan. Kun kyseessä vielä kliseekarkki, on todella törkeää kirjoittaa se nimi väärin.

Vierailija
12/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ne olivat parhaita. Nykyään vain rasvaisia.

N49

Vierailija
13/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hirveän nirso herkkujen suhteen, mutta budabesteistä en ole tykänny ikinä. Yleisesti ottaen olen muuten suklaiden suhteen aika kaikkiruokainen. Oon aina ihmetelly, kun kaverille ne on jouluna ihan must juttu.

Häpeä.

Vierailija
14/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palmuöljy

Palmuöljy on Perkele itse, pahan alku ja juuri!

Vierailija
15/19 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne valmistetaan nykyään jossain Itä-Euroopan maassa, en nyt muista onko Tsekki vai peräti Ukraina. Silloin kun ne vielä maistuivat hyviltä, ne valmistettiin Hellaksen Turun tehtailla. Alakouluni oli tehtaan vieressä, ja sieltä leijui usein koulun pihalla ihana suklaan tuoksu.

Ja vähän muotoviallisia sai varmaan ostaa halvalla? Ainakin muilla Huhtamäen tehtailla myytiin tehtaanmyymälässä tosi edullisesti esim. vähän kolhiintuneita Jalostajan hernekeittopurkkeja ja sinappituubeja, joissa etiketti oli mennyt vähän vinoon jne.

Oi aika entinen! ☺

Vierailija
16/19 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene bubiin syömään niitä, maistuu paremmalta.

Vierailija
17/19 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti niiden maku muuttui pari vuotta sitten. Enää ei voi syödä, vaikka ennen olivat lempisuklaitani.

Kyllä niiden maku muuttui jo silloin, kun "tilkkanen jalojuomaa" (mainoksen mukaan) jätettiin pois. Nyt on ilmeisesti tullut palmuöljy kuten useimpiin muihinkin suklaisiin.

On se hyvä, kun tällainenkin suklaahiiri kuin minä malttaa nykyään olla syömättä koko levyn kerralla.

Vierailija
18/19 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Budapestit olivat hyviä, eivät ole enään. :(

(Off topic, olen nähnyt sanan prepaid kirjoitettavan brebeid, en edes viitsi yleensä lukea koko juttua kun näen tuon, ärsyttää niin paljon.)

Vierailija
19/19 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene bubiin syömään niitä, maistuu paremmalta.

Bablon kanssa. ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan