Jääkaapin ovi käy KOKO AJAN! Hermostuin ja napsahdin oikein kunnolla. Nyt minä olen kuulemma se tyhmä
Taas mies ja teinipoika syyllistävät minua siitä, että jouluna riidellään. Mutta kun koko ajan käyvät näykkimässä kinkusta paloja tai syömässä piirakoita. Ei hitto nyt taas!! Ensi vuonna vietän joulun etelässä.
Kommentit (31)
Kuulostaa ihan mun lapsuudelta. Kauhee kasa ruokaa, mitään ei saanut syödä jääkaapista tai omaan aikaa , mut lopuksi heitettiin ruuat pois.
Onko ne ruuat vain äidille? Kuka ne maksoi?
Meillä saa käydä jääkaapilla kuka haluaa ja milloin haluaa, jouluruoka myös kinkku on syötäväksi tarkoitettu
Meillä meni silleen, että aina piti syödä vanhaa leipää, vaikka oli tuorettakin. Vanha syödään ensin! Eli pian se uusi leipäkin oli vanhaa. Tuoretta siis sai ani harvoin.
Mä söin just yhen ruisleivän joulukinkulla. Puoliso ajatteli et en jaksa ruokaa,mut ruoka meillä syödään vasta 3-4 tunnin päästä. Kai sitä nyt yhen leivän tarttee täs välis.
Ja jos mies kieltää naiselta herkuttelun ja mässäämisen nainen suuttuu aivan järkyttävästi kun mies on kiin kauhen kontrolloija
Meillä käy kahden jääkaapin ovi😂 juomille oma jääkaappi.
Kerrankin olen miehen ja pojan puolella! Anna heidän syödä ja lopeta jääkaapin kontrollointi. Tollanen muiden vahtaus pilaa joulun.
Mä istun sohvalla ja käyn napostelemassa keittiössä (jep ja aamulla olin jo salilla jos jotain kiinnostaa muu puoli), ihanaa joulua siis viettelen ja oon niin onnellinen. Ap, keksi keino vähän rentoutua, se on vaikeaa ja ymmärrän sen mut kokeile.
Laita ruuat pöytään ja sano, ettei kukaan poistu ennen kuin kaikki on syöty.
Häh? Olen uusioperheen varaiskä. Nytkin nuo lapset ovat täällä ja suuri osa ruuista tuolla jääkaapissa ovat minun ostamiani. Ei kyllä tulisi mieleenkään kieltää jääkaapille menoa. Parempi kun oppivat omatoimisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin minä, äiti, kävin kaupassa, maksoin ja kokkasin. Mulle olisi ihan sama jos närppisivät, mutta ennen maanantaita en uudelleen kauppaan mene, senverran pitää aikuisten ihmisten osata katsoa tulevaa ruokalistaa jääkaapin ovesta ja verrata kaapin sisältöä siihen.
Millä luvalla ap on poistunut keittiöstä? Jos olisi vartiopaikallaan, niin näin ei kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin olen miehen ja pojan puolella! Anna heidän syödä ja lopeta jääkaapin kontrollointi. Tollanen muiden vahtaus pilaa joulun.
Niin. Joulusta ei muista kuin nalkuttavan ja sekoilevan äidin vielä näin 30 vuotta myöhemminkään
Vierailija kirjoitti:
Useimmat jouluruuat pilaantuvat/menevät pahan makuisiksi nopeasti. Kannattaa syödä pois tänään ja tapanina ja sen jälkeen taas normiruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin minä, äiti, kävin kaupassa, maksoin ja kokkasin. Mulle olisi ihan sama jos närppisivät, mutta ennen maanantaita en uudelleen kauppaan mene, senverran pitää aikuisten ihmisten osata katsoa tulevaa ruokalistaa jääkaapin ovesta ja verrata kaapin sisältöä siihen.
Tapaninpäivä on perjantai. Ei kukaan jaksa syödä jouluruokia enempää kuin 3 päivää.
Eikö ne ole syötäviksi tarkoitettu? Vai mihin niitä säästetään?