Rahoitusalan lakko ja pankkien sulkeutuminen. Vaikuttaakohan palkkojen maksuun????
pe palkkapäivä ja mietin että mahtaakohan olla sittenkään
Kommentit (24)
Kukaan ei tule saamaan rahojaan pankin kautta. Työnantajat maksavat paljan seteleinä muovipussissa aivan kuin vuonna 1990. Ei kun...
Ei haittaa vaikka pankit olisi kiinni useamman kuukauden ja ei pakkaa tulisi jos verkkopankki toimii. Nimimerkillä ei kädestä suuhun eläjä.
Ei vaikuta palkanmaksuun.
Ainoastaan konttorit ja puhelinpalvelu ovat kiinni. Ei varmaan verkossakaan voi kysellä, mutta verkkopankki itse ja rahaliikenne on ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa vaikka pankit olisi kiinni useamman kuukauden ja ei pakkaa tulisi jos verkkopankki toimii. Nimimerkillä ei kädestä suuhun eläjä.
Ai sulla on jossain patjan alla tuhansia euroja seteleitä?
Että olet fiksu :D
Nyt minä vuorotyötä tekevänä, olen alkanut miettimään että onkohan hommassa jotain muutakin takana, kun niin pienellä toitotuksella alkoi.
Hmm. hyssyttelyn makua ja median uutisointi kuin USA:n pressan vaaleissa konsanaan. Virheellistä tietoa jne.
Ettei vain olisi vähän isommat ketkuilut työantajapuolella mielessä ja vaikuttaisi loppupeleissä muihinkin aloihin. Eiköhän ne samat päättäjät niissä kuitenkin istu pohtimassa työntekijöiden asemasta, ahneuksissaan
Nyt minä vuorotyötä tekevänä, olen alkanut miettimään että onkohan hommassa jotain muutakin takana, kun niin pienellä toitotuksella alkoi.
Hmm. hyssyttelyn makua ja median uutisointi kuin USA:n pressan vaaleissa konsanaan. Virheellistä tietoa jne.
Ettei vain olisi vähän isommat ketkuilut työantajapuolella mielessä ja vaikuttaisi loppupeleissä muihinkin aloihin. Eiköhän ne samat päättäjät niissä kuitenkin istu pohtimassa työntekijöiden asemasta, ahneuksissaan
Mulla tuli ainakin normaalisti. Katoin juuri verkkopankkia (Nordea)
Juuri tätä tarkoitin, kun väärää infoa media toitottaa, niin kuin monellakin muulla alalla on jo nähty lakkojen yhteydessä.
Taitaapi olla täälläkin työnantajapuolen" koneisto" pyörimässä.
Seuraavaksi varmaan puidaan kuinka "pankkineidit" kynsiään konttorissa viilaa(ei muuten taida tapahtua kuin suomileffoissa) ja sitä kun henkilökunta on konttorit lopettanut, heh
Ihan sama asetelma kuin muillakin palvelualoilla.
Kyllä se vaan niin on että tässä on nyt asiakkaan etu ja turvallisuus kyseessä, (niin kuin aikaisemmin muissakin lakoissa). Pikkuisen kapea katseista ajattelua.
Rahan ahneus on tässäkin lakossa kyseessä, ei siinä asiakkailla tai työtekijöillä ole mitään arvoa kun oikean asiaa ajattelee ja huomaahan sen ettei neuvotella.
Ihmettelevä kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin, kun väärää infoa media toitottaa, niin kuin monellakin muulla alalla on jo nähty lakkojen yhteydessä.
Seuraavaksi varmaan puidaan kuinka "pankkineidit" kynsiään konttorissa viilaa(ei muuten taida tapahtua kuin suomileffoissa) ja sitä kun henkilökunta on konttorit lopettanut, heh
Kyllä se vaan niin on että tässä on nyt asiakkaan etu ja turvallisuus kyseessä, (niin kuin aikaisemmin muissakin lakoissa). Pikkuisen kapea katseista ajattelua.
Rahan ahneus on tässäkin lakossa kyseessä, ei siinä asiakkailla tai työtekijöillä ole mitään arvoa kun oikean asiaa ajattelee ja huomaahan sen ettei neuvotella.
Eli mitä yrität sanoa? Sinulla on ilmeisesti oikeaa tietoa, mutta jostain syystä et sitä kerro.
Minähän ihmettelen ja ihmettelyni näköjään oikeaksi tässä totesin.
Käyhän ihan itse lukemassa ja tulkitse mitä haluat.
Minä haluan että kaikilla aloilla vuorotyötä/viikonlopputyötä tekevät ovat myös asiasta päättämässä ja sopimassa, ja siitä myös maksetaan asiaan kuuluva korvaus.(omalla kohdallani asiat on hoituneet todella mallikkaasti).
Juuri tätä alunperinkin aloin kummastelemaan, ettei vain ole ennakkotapaus jolla sitten aletaan ratsastamaan.
Nyt pitää muistaa että muitakin palvelualoja on kuin pankit.
Nyt lähden töihin.
Ihmettelevä kirjoitti:
Minähän ihmettelen ja ihmettelyni näköjään oikeaksi tässä totesin.
Käyhän ihan itse lukemassa ja tulkitse mitä haluat.
Minä haluan että kaikilla aloilla vuorotyötä/viikonlopputyötä tekevät ovat myös asiasta päättämässä ja sopimassa, ja siitä myös maksetaan asiaan kuuluva korvaus.(omalla kohdallani asiat on hoituneet todella mallikkaasti).
Juuri tätä alunperinkin aloin kummastelemaan, ettei vain ole ennakkotapaus jolla sitten aletaan ratsastamaan.
Nyt pitää muistaa että muitakin palvelualoja on kuin pankit.
Nyt lähden töihin.
En vieläkään tajua, mitä ihmettelet. Ja mitä pitäisi lukea?
Ei näin yksinkertaisia voi olla olemassakaan. Kuvitteletteko tosiaan, että ne lakkoilevat kermapersetädit omin kätösin siellä verkkopankissa rahoja siirtelevät?
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on rahat patjan alla?
Vierailija kirjoitti:
Ne lakkoilee duunit Kiinaan
Kiistana on työaika ja siitä saatavat lisät virka-ajan ulkopuolisesta työstä. Vähän vaikea kuvitella että konttoria alettaisiin pitää auki Kiinassa.
Ihmettelevä kirjoitti:
Sehän on nykyisin ihan normaalia että työtaistelusta syyllistetään aina työntekijäpuoli, vaikka nytkin painkeissa on kyse siitä että työnantaja haluaa heikentää nykyistä sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
Sehän on nykyisin ihan normaalia että työtaistelusta syyllistetään aina työntekijäpuoli, vaikka nytkin painkeissa on kyse siitä että työnantaja haluaa heikentää nykyistä sopimusta.
No justiin oltiin kiihottumassa yleislakkoon, mutta annanhan kun hiukankin omaan persieen saattaa se lakko nipistää, niin pitää ruveta salaliittoteorioita repimään, se onkin työnantaja ja palkanmaksaja joka lakkoilee.
ja kelan rahakin pitäis tulla perjantaina, jääköhän sekin saamatta ja tulee vasta maanantaina, ehkä