Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljastui - mitä tehdä?

Vierailija
27.12.2017 |

Olen nähnyt nyt noin viitisen kertaa erästä miestä. Mies on yli 40 -vuotias ja itse olen 22v.

Tutustuttiin instagramin kautta. Alunperin mun ei pitänyt koskaan nähdä tätä miestä. Seurattiin vain toisiamme aluksi ja sit kesällä alettiin satunnaisesti juttelemaan.

Noh, asutaan samassa kaupungissa ja ennen pitkää tässä syys-talvella törmättiin. Mies oli ja on tosi komea ja helposti lähestyttävä. Sit tavattiin uudelleen ja uudelleen. Käytiin rafloissa, kylpylässä, urheilemassa ja useimmiten olin hänen luonaan kokkailemassa ja hengailemassa. Meillä vaan juttu luisti hemmetin hyvin. Ja Ei olla sekstailtukaan vielä. Ei meillä ole mitään kiirettä siihen. Mies itse sanoi, ettei halua kiirehtiä kanssani mihinkään ja pilata mitään, koska mussa on jotain erityistä.

Noh, nyt bongasin, että tämä kyseinen mies on kommentoinut nuorten 16-25v heruttaja-naisten kuviin sydämiä sekä tykkäillyt ainakin yhden heruttajan kuvista samaan aikaan kun ollaan tapailtu. Seuraa myös noin 10 nuorta naista, jotka postaavat vähäpukeisia kuvia itsestään...
Olemme parin ekan tapaamisen aikana puhuttu mm. näistä tindereistä ja instagramista ja kysyin ohimennen pari juttua ja hän rehellisesti kertoi että on esim. joskus ollut tinderissä ja tavannut ig:nkin kautta paria mimmiä, kuulemma mitään haaremia ei pyöritetä ja uskon tämän kyllä.

Jotenkin meni silti maku nyt tyypistä. Tai en ole enää niin kiinnostunut mitä olin. Jollain tavalla haluaisin antaa mahdollisuuden, koska ei ole periaattessa tehnyt mitään väärää ja meillä synkkaa niin hyvin. Ei hän mulle ole tilivelvollinen mistään, mutta jotenkin silti häiritsee ajatus, vaikka kuviahan ne vain onkin.

Mitä itse tekisitte?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että aloittaja on itse juuri siihen miehen kohderyhmään sopiva muikkeli ja kaikenlisäksi juurikin valikoitunut sieltä Instagramissa kytättävien joukosta, ja sitten valittaa näistä muista itseään vastaavista muijista :D Mitä ihmettä oikein odotit? Että oikeasti juuri sinä olisit näistä Instamuijista se spessuin vaikka olet juuri miehen kohderyhmään sopiva?

Ei jatkoon 40v. alaikäisten kuolaaja, olet varmaan itse jo yli-ikäinen hänelle eikä siksi ole vieläkään pannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi