Mikä jäi erityisesti mieleen vuodesta 2017?
Itselläni merkittävää oli työllistyä oman alan töihin pitkän työttömyyden jälkeen. Maailman asioista en muista mitään..
Kommentit (22)
Juhannuskihlat! Ensi juhannuksena sitten tanssitaan häitämme.
Espoon kolari joka kuvattiin suorana periscopeen
Elämässäni tapahtui monia suuria ja merkittäviä asioita tänä vuonna, iloisia ja surullisia. Mummoni menehtyi keväällä, mutta yksi suurimmista haaveistani toteutui ihan äskettäin.
Irvokas demokratiaa halveksiva näytelmä, jossa pieni joukko ”loikkasi” hallituspuolueesta omaksi ryhmäkseen pääministerin ja muiden hallituspuolueiden kanssa juonitellen. Avasi silmäni sille, kuinka häikäilemättömästi maan korkeimmat poliitikotkin ovat valmiita valehtelemaan kansalle suoraan päin naamaa ja jopa järjestämään naurettavia teatteriesityksiä valheidensa tueksi.
Töissä pidetty kriisipalaveri, jossa osaston työt keskeytettiin ja minulle erikseen kerrottiin, että TUKITYÖLLISTETTY ei saa soitella työaikanaan omia puheluita kännykällään - uskokaa pois, minulla ei ole kännykkää vaan kotona on lankapuhelin. Lisäksi palaveriin tärvätty aika piti korvata takaisin jättämällä seuraavana päivänä ruokatunti pitämättä. Eläköön 100-vuotias Suomi!
T: palkkatuella kunnalla
Itsenäistyminen, siis oma. Ei siinä muuten ois mitään outoa, mutta kun olen 4-kymppinen.
M A K S A M A K K A R A K E I T T O
Politrukki sipilän suomeen kylvämä sisällissodan siemen .
2017 on vuosi, jolloin aloin taas elää. Paras vuosi koko elämässäni.
Löysin henkisen vahvuuden selättämään paniikkihäiriön ja masennuksen. Ja henkisen voiman tueksi _paljon_ hedelmiä ja kasviksia joka päivä. Ja liikuntaa.
Rakkaus elämään vei minut myöskin koulun penkille takaisin, tästäkin olen äärimmäisen onnellinen.
Toki joskus harvoin yrittää paniikkikohtaus iskeä, mutta lähes poikkeuksetta olen sillä viikolla ollut stressaantunut, nukkunut huonosti ja syönyt huonosti.
Pitäkää rakkaat huolta itsestänne!
Tulin jätetyksi, vieläpä aika rumalla tavalla.
Se juttu siellä Pohjois-Koreassa, jota en nyt tässä muista. Oli ihan uutisissakin jossain tuossa syys-kesällä.
Muutto ja ikimuistoinen kesäloma.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimalli...
Hallituksen tyhmyys yleensäkin ja ministerien laiton kansan halveksunta persujen hajoamisen jälkeen.
Esikoisen syntymä 19.11.❤