Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vokottelee muita läsnä ollessani

Suru
26.12.2017 |

Tätä ei tapahdu usein, kaksi kertaa nyt neljän vuoden seurustelumme aikana. Ekan kerran viime vuoden kesänä kohteena oli hyvä ystäväni, nyt ennen joulua baarissa joku tuntematon nainen, joka oli pöytäseurueessamme. Saattaa myös dissata ja nolata minua kutsumalla muiden edessä lehmäksi yms ja haastaa väkisin riitaa. Emme juo usein, ehkä kerran kaksi vuodessa käydään ulkona. Ja tietyn humalatilan saavutettuaan muuttuu aivan eri ihmiseksi. Saattaa sanoa, että "wau mikä kissa, tietäisitpä mitä haluaisin sulle tehdä" tai tanssia eroottisesti hitaita. Suuttuu minulle, kun asiasta huomautan.

Seurustelun alussa kävimme enemmän baarissa eikä tällaista ollut. eka kerta tosiaan 1,5 v sitten ja nyt ennen joulua. Ekan kerran annoin anteeksi, mutta tuntui tosi pahalta ja nyt tuntuu taas. Ei muista jälkeenpäin mitään, häpeää kovin mutta syyttää känniä. Mietin nyt eroa tämän takia vaikka muuten on mulle kiva. Iät 36 ja 40.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut samaa. Olen systemaattisesti kieltäytynyt lähtemästä enää mukaan, jos ottaa alkoa. Muutenkin olen tehnyt pelin täysin selväksi, etten siedä ko. käytöstä.

Vierailija
2/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  jättäisin moisen juntin. Tuollainen muiden vokottelu oman puolison läsnäollessa on törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi törkymöykky. Se tulee vaan pahenemaan tuosta. V-ttuile lisääntyy.

Jos tuollainen törkymöykky vikittelee muita, et häviä mitään, anna mennä vaan.

Olet siinätapauksessa voiton puolella. Jippii!

Tuollaisesta ei kannata olle mustasukkainen.

Vierailija
4/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä hävytöntä käytöstä mieheltäsi. Yleensähän se humalatila saattaa niitä piileviä tunteita tai ominaisuuksia tuoda esiin. Mutta aikuisen ihmisen juomisen pitäis kyllä olla sen verran hallinnassa, ettei tuollaisia rimanalituksia synny. Ei tuommoista tarvitse katsella tai hyväksyä, itse varmaan laittaisin ukaasit että humalahakuinen juominen pois kokonaan taikka sitten kylmästi vain Eroat. Kyllä löytyy mies joka osaa käyttäytyä humalassakin, älä anna kohdella huonosti itseäsi.

Vierailija
5/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisi tollasta jo jonkunlaisena pettämisenä enkä kyllä hyväksyisi ollenkaan, tosi törkeää käytöstä ja välinpitämätöntä sua kohtaan.

Vierailija
6/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni mennään jo pettämisen rajoilla. Ja että känni tuo pintaan ne "todelliset tunteet". Mies ei osaa puolustautua , on vain hirveän häpeissään. Nolaa siis toki myös itsensä perusteellisesti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi