MITEN kysyä seurustelukumppanilta?
Eli miten kysyä seurustelukumppanilta, jonka kanssa 1/2 vuotta yhteistä taivalta takana sellainen mieltä vaivaava kysymys, joka on "pakko" saada selville jatkaakseen kevein mielin suhdetta? Kysymys liittyy miehen lukuisiin naispuolisiin kavereihin, joiden kanssa mies on ilmeisesti yhteyksissä ainakin viestein ja joiden "taustasta" minulla ei ole selvyyttä eli ovatko mahdollisisia ns.potentiaalisia kiinnostuksenkohteita olleet jossain vaiheessa, seurustelukumppaneita tms... Asia vaivaa minua ja tuntuu siltä, että nyt kun ollaan jo tämön verran aikaa kuljettu yksissä ja juttu menee vakavammaksi koko ajan niin haluaisin tuon "taakan" mielestäni pois, jotta pystyn mieheeni täysin luottamaan ja jotta pohja ei ala rapistumaan myöskään pois.
Mutta miten sen kysyisin? Kehtaisitko itse esittää kysymystä moisesta? Mitä ajattelisit, jos sinulta tällaista tultaisiin kysymään? Pahoitanko miehen mielen? Toisaalta tuntuu, että en koskaan pysty luottamaan mieheen täysin ja epäilys kalvaa, jos en saa varmuutta asiaan...
Hassu kommentti, termi "päiväkahviseura" kun on perinteisesti tarkoittanut juuri sitä itteensä...