NYC Täydelliset Naiset 9-kausi
Kuinka moni seuraa tätä RHoNYC:n uusinta 9-kautta AVA-kanavalta?
LuAnne kohta menossa naimisiin sen petturimiehen kanssa.
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisimpä yhtä upealta 60 vuotiaana kuin Ramona!
Sä olet helmi kuuman maan - Ramona
Milloin sut taas omakseni saan - Ramona
Mä annoin sulle kympin vain
Ja kanssas hetken tanssia mä sain
Unelmien tangotyttönen - Ramona
Ei sun mukaan ehdi kukaan - Ramona
Silloin kun sä innostut - Ramona
Ei sulle mahda mitään
Ei sua voi kiinni pitää
Sun silmäs hehkuu tummaa tulta - Ramona
Sä veit melkein järjen multa - Ramona
Sä ammuit rakkauden nuolen
Suoraan läpi mun sydämen
tuomari nurmio
Jos Ramona tietäisi tuosta Nurmion Ramona-biisistä niin se vatkaisi itseään musan tahtiin ihan haltioissaan, heiluisi pinot grigio-viinilasillinen kädessä, tukka heiluen, silmät kiiltäen, sekä rinnat ja peppu pitkällä :D Turtle time!
Mä muistaisin että tuossa biisissä olisi laulettu että TANSSItyttönen eikä tangotyttönen.....?
Siis hittolainen, tämä sarja loppuu just eikä mitään uutta Real Housewivesia tilalle!!! Voiko ankeampaa olla?
Olipa juu karmea katsoa Lu Annin kiemurtelua mutta hän myös myönsi olleensa edellisen yön hotellissa kun puhuivat jostain uudesta Tom-juorusta.
Eikö kohta ala Brverly Hills vai onko uusintoja? Siis helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ti 6.2. näyttäis alkavan ja tulee samaan aikaan ku nyc :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saikohan Lu Ann siltä Tomilta erossa jotain rahaa?
Tuossa eilisessä re-union jaksossa oli kyllä kamala katsoa sen kiemurtelua, ihan sääliksi kävi.
Minusta Lu Ann on kuitenkin ihan hyvä tyyppi.Siinä vaiheessa, kun kauden viimeinen varsinainen jakso USA:ssa esitettiin, LuAnn oli jo eronnut, kiinnostaisi tietää, koska reunionit nauhoitettiin. En nyt kevyellä pintapöyhinnällä löydä netistä tietoa siitä. (Sen sijaan havaitsin, että Sonja on ottanut HIUKAN huulentäytettä sitten viimenäkemän)
Huomasin nuo Sonjan huulifillerit mm. siitä kun sen suu vääntyi kokoajan tötterölle ja sen hampaat näyttivät entistä tynkäisemmän pieniltä niiden tekohuulten alla :D
Vierailija kirjoitti:
Olipa juu karmea katsoa Lu Annin kiemurtelua mutta hän myös myönsi olleensa edellisen yön hotellissa kun puhuivat jostain uudesta Tom-juorusta.
Luann oli selvästi veetttuuntunut siitä kun oli nähnyt omin silmin sarjasta että miten Tom jutteli exänsä Missyn kanssa siellä bileissä, ja sanoi ottavansa mikin pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulisi 7 kausi (eikä uusintaa) niin näkisi ne tekstien kanssa vielä uusiksi, mun jenkkikaveri näyttää mulle tietsikkaruutua jakamalla 8-kauden jaksoja joka siis menossa Jenkkilässä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreivitär kirjoitti:
Korjaan oletkin 50 isoperseinen yh äiti jonka mies on jättänyt. Naamasi säikäyttää hämärässä baarissa humalaisimmankin kosijan ja tyhjiin imetyt tissit peset alta heittämällä ne olkapäille. Saat perverssiä tyydytystä arvostelemalla kaunista Luannia , joka pyöritelee miljonäärejä ja merirosvoja.Luann juo shamppanjaa ja nauraa sinulle.
Ööö...Luulitko eksyneesi Erilaiset-vääränlaiset-toisenlaiset yh-mamma-ohjelman ketjuun???
Täällä nimittäin viihtyy ulkomaisten glamouritositeeveesarjojen fanit.
Minä katson vain tosi GLAMÖÖRIUS toisenlaiset äidit ohjelmaa...et tiedä klamourista mitään..senkin KAKKAPYLLY
Hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmien tangotyttönen - RamonaEi sun mukaan ehdi kukaan - Ramona
Ei sulle mahda mitään
Ei sua voi kiinni pitää
Unelmien tangotyttönen - RamonaSun silmäs hehkuu tummaa tulta - Ramona
Sä veit melkein järjen multa - RamonaVoit tehdä ramonan kasvohoidon helposti..joka kerta kun käyt röökillä tumppaat tupakan jämän naamaasi ja iho uusiutuu.Aivan kuin Ramonan kalliissa laaserhoidossa. Tissit saat täyttämällä rintaliivisi vanhoilla sukilla.Muista kuitenkin pestä sukat ensin...sitten sihautat auki LIdlistä ostetun oluesi ja TAivas aukeaa
Suoraan läpi mun sydämen
Unelmien tangotyttönen - Ramonatuomari nurmio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luann oli selvästi veetttuuntunut siitä kun oli nähnyt omin silmin sarjasta että miten Tom jutteli exänsä Missyn kanssa siellä bileissä, ja sanoi ottavansa mikin pois päältä.
Näytetäänköhän heille jaksot etukäteen. Tuon jakson ensiesitys USA:ssa oli vasta sen jälkeen, kun olivat jo ilmoittaneet eroavansa. Mutta olihan se aika noloa, että äijä tietää, että kuvataan ja alkaa ääneen haikailla ja liehakoida eksänsä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmien tangotyttönen - RamonaEi sun mukaan ehdi kukaan - Ramona
Ei sulle mahda mitään
Ei sua voi kiinni pitää
Unelmien tangotyttönen - RamonaSun silmäs hehkuu tummaa tulta - Ramona
Sä veit melkein järjen multa - RamonaVoit tehdä ramonan kasvohoidon helposti..joka kerta kun käyt röökillä tumppaat tupakan jämän naamaasi ja iho uusiutuu.Aivan kuin Ramonan kalliissa laaserhoidossa. Tissit saat täyttämällä rintaliivisi vanhoilla sukilla.Muista kuitenkin pestä sukat ensin...sitten sihautat auki LIdlistä ostetun oluesi ja TAivas aukeaa
Suoraan läpi mun sydämen
Unelmien tangotyttönen - RamonaVoit tehdä ramonan kasvohoidon helposti..joka kerta kun käyt röökillä tumppaat tupakan jämän naamaasi ja iho uusiutuu.Aivan kuin Ramonan kalliissa laaserhoidossa. Tissit saat täyttämällä rintaliivisi vanhoilla sukilla.Muista kuitenkin pestä sukat ensin...sitten sihautat auki LIdlistä ostetun oluesi ja TAivas aukeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreivitär kirjoitti:
Korjaan oletkin 50 isoperseinen yh äiti jonka mies on jättänyt. Naamasi säikäyttää hämärässä baarissa humalaisimmankin kosijan ja tyhjiin imetyt tissit peset alta heittämällä ne olkapäille. Saat perverssiä tyydytystä arvostelemalla kaunista Luannia , joka pyöritelee miljonäärejä ja merirosvoja.Luann juo shamppanjaa ja nauraa sinulle.
Ööö...Luulitko eksyneesi Erilaiset-vääränlaiset-toisenlaiset yh-mamma-ohjelman ketjuun???
Minä katson vain tosi GLAMÖÖRIUS toisenlaiset äidit ohjelmaa...et tiedä klamourista mitään..senkin KAKKAPYLLY
Hanki apua.
Hmmm...kumpi meistä fanittaa GLAMÖÖRIÄ ULKOMAISTA TOSITV.tä
Vierailija kirjoitti:
Kreivitär kirjoitti:
Kerro millainen on glamouritositeeveesarjan fani ? oletko glamouri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saikohan Lu Ann siltä Tomilta erossa jotain rahaa?
Tuossa eilisessä re-union jaksossa oli kyllä kamala katsoa sen kiemurtelua, ihan sääliksi kävi.
Minusta Lu Ann on kuitenkin ihan hyvä tyyppi.Siinä vaiheessa, kun kauden viimeinen varsinainen jakso USA:ssa esitettiin, LuAnn oli jo eronnut, kiinnostaisi tietää, koska reunionit nauhoitettiin. En nyt kevyellä pintapöyhinnällä löydä netistä tietoa siitä. (Sen sijaan havaitsin, että Sonja on ottanut HIUKAN huulentäytettä sitten viimenäkemän)
Huomasin nuo Sonjan huulifillerit mm. siitä kun sen suu vääntyi kokoajan tötterölle ja sen hampaat näyttivät entistä tynkäisemmän pieniltä niiden tekohuulten alla :D
Oletko se nainen, jonka poikaystävä nauraa sen hampaille?tälläinen ketju oli eilen.Luaan nauraa ORAVAN hampaillesi ja pussaa merirosvoa törröhuulillaan
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä ramonan kasvohoidon helposti..joka kerta kun käyt röökillä tumppaat tupakan jämän naamaasi ja iho uusiutuu.Aivan kuin Ramonan kalliissa laaserhoidossa. Tissit saat täyttämällä rintaliivisi vanhoilla sukilla.Muista kuitenkin pestä sukat ensin...sitten sihautat auki LIdlistä ostetun oluesi ja TAivas aukeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreivitär kirjoitti:
Kerro millainen on glamouritositeeveesarjan fani ? oletko glamouri?
En ole tuo, jolta kysyit, mutta vastaan silti. En ole glamouri, olen ihan tavallinen työssäkäyvä keski-ikäinen nainen. Katson myös erilaiset äidit ja vaimot vaihtoon, sisärvaimot ym. tyyppisiä ohjelmia paremman puutteessa.