NYC Täydelliset Naiset 9-kausi
Kuinka moni seuraa tätä RHoNYC:n uusinta 9-kautta AVA-kanavalta?
LuAnne kohta menossa naimisiin sen petturimiehen kanssa.
Kommentit (719)
Sonja wit a j kertoi avoimesti yhdessä jaksossa että pitää myös tytöistä. Nythän se ehdotti " vitsinä " threesomea Edgarille ja Tinsleylle. Pakko sanoa että noiden kolmen ulkonäkö ja persoonat on sellasia että sen videon katsoo ihan miellään. Edgar on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin BH uusia jaksoja. Viimeksi oli jo ihan sairasta miten ne kävi sen vunderpumpin kimppuun.
Uudet Lisa rinna ja elaine ihan vietävissä aina millon kenenkin kimppuun. Tän sarjan Brandy on kyllä yks kaikkienaikojen sekopää.
Suomessa meni viimeksi BH:n 6 kausi eli kun Erika tuli mukaan sarjaan ja Yolanda erosi miehestään ja lähti sarjasta tämän kauden päätteeksi.
Ruotsissa meni 7 kausi viime vuoden keväänä muistaakseni eli melko heti USA:n jälkeen, ja USA:ssa alkoi muutama viikko sitten 8 kausi eli ollaan jäljessä tuossakin. Eileen jäi pois 8 kaudella.
7 kaudella tuli uusi nainen eli Dorit, joka on edelleen mukana eli entinen uima-asusuunnittelija ja naimisissa brittiläisen (Lisa Vanderpumpin tutun) miehen kanssa joka on musiikkialan manageri ja hänen asiakkaitaan on mm. Boy George.
8 kaudella mukaan tullut Teddi joka on muusikko John Cougar Mellencampin tytär.
Mä muuten satuin katsomaan jonkun onnenonkijadokkarin telkkarista vähän aikaa sitten ja siinä oli joku vanhempi mies joka oli DJ ja jonka nimi oli Mark Vanderpump. Oli eronnut ja sarjadeittaili vain nuoria tyttöjä, lennätti jonkun nuoren parikymppisen naisen luokseen Etelä-Afrikasta. Googletin ja kävi ilmi että tuo Mark on Lisa Vanderpumpin veli! Oudon oloinen tyyppi oli tuossa dokkarissa.
Eipä se veli ole sitä paitsi BH-sarjassa koskaan Lontoon sukulaisena pyörähtänyt eikä Lisakaan ole muitaakseni puhunut hänestä koskaan mitään BH-rouvissa tai VanderpumpRulesissa.
http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/meet-shameless-gold-diggers-who-8150…
Tuolla alempana on kuva Lisasta tämän veljensä kanssa!
https://www.thesun.co.uk/news/3541900/tycoon-love-rat-wife-boob-nose-jo…
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin mun vanhoja tuttuja rouvat minullekin! Ja seuraan aina kun mahdollista.
Eniten ihmetettyttä just tuo miten hukassa ja sekasin ne täytyy olla ettei saa lapsistaan täyspäisiä.
Ja se käytöstapojen puute, ja sivistymätyömyys: Muistan legedaarisen Marokon matkan rouvien käytöksen siellä...
Se oli aikamoinen ja samoin se kolmoskauden (?) reissu kun olivat Karibialla ja Kelly sekosi.
Mulla jäänyt myös mieleen näiden rouvien St-Bartsin matka kun Luanne jäi kameralle kiinni pettämisestä ja kun luuli ettei kamerat kuvaa puheluitaan, ja se kun Aviva pääsi vihdoin sinne lentopelosta huolimatta ja sekosi siellä kun kukaan ei ollut levittämässä hänelle suurin piirtein punaista mattoa vaan nämä eukot kellui puolialastomina ja huppelissa uima-altaalla ja Aviva alkoi huutaa kuin hullu että Ramona ja Sonja ovat white trasheja.
Voi itku sitä Luannen omahyväisyyttä: ”Minulle ei sitten annettu parempaa huonetta vaikka olen juuri mennyt naimisiin!” 🙄
Jos olisin ilkeä saattaisin nyt sanoa, että ”Itku pitkästä ilosta, siitäs sait!”😬
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki katsovat eri sarjojen kausia, muualta kuin katsomosta? Mieluiten edes englanninkielieset tekstit jos ei suomea löydy. Luulin, että esim cheshireä on tullut vain 1-2 kautta, mutta niitä onkin jo 6?
Mä olen nähnyt kaikki Cheshiren 6 kautta. Katsoin ne netistä, syötin sinne kanavasivustolle summassa vaan jonkun brittipostinumeron niin ne alkoi näkyä.
Harmi vaan että ne puhuu sitä Liverpool-Manchester-alueen murretta joka on välillä hieman hankala ymmärtää kun ne nieleskelee ja mongertaa sanoja, kun vertaa taas esim. Aussien Melbournen naisiin joiden puhe on melko selkeää tai Lisa Vanderpumpin Lontoon alueen murteeseen joka on todella selkeää. Ymmärsin Cheshiren sarjassa parhaiten albaanin, tsekin ja bosnialaisen englantia, nämä tuli sarjaan vähän myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku sitä Luannen omahyväisyyttä: ”Minulle ei sitten annettu parempaa huonetta vaikka olen juuri mennyt naimisiin!” 🙄
Jos olisin ilkeä saattaisin nyt sanoa, että ”Itku pitkästä ilosta, siitäs sait!”😬
Ja muija ilmotti erostaan ja esiintyi julkisesti ilman sormusta reunion-kuvausten jälkeen ja myös sen jälkeen kun Bethenny oli ollut Watch What Happens Live-showssa Andy Cohenin vieraana. Bethenny kun olisi varmaan nälväissyt jotain todella ytimekästä siinä showssa jos olisi tiennyt niin Luanne ei antanut hänelle sitä iloa.
Huhuttiin myös että se Luannin 250 tuhannen dollarin kanariakeltainen timanttisormus olisi ollut feikki, ilmeisesti Ramona saanut tällaista tietoon jostain ja sehän on totta että Ramona tuntee paljon jalokivi- ja korualalla olevia ihmisiä kun hänellä ollut korufirma itselläänkin joten ei mikään ihme jos joku heistä tunnistanut sormuksen jostain ostetuksi jäljennökseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Noista rouvien lapsista todellakun se NJ Jaquelinen tytär Ashley oli kyllä törkeä pikkuämmä! Nythän saanut vauvan ja ainakin somessa mummu näyttää hyvinkin onnelliselta ja innostuneelta. Mutta kauankohan menee kun Ashley taas kyllästyy? Tällä kertaa äitirooliin ja kiikuttaa vauvan mummon hoiviin...
Ja vollotin hulluna kun Jaqline kertoi siitä pienestä autistisesta pojastaan 😢
NJ Teresan tyttäret ovat kaikki suoraan manaajasta. Täysin skitsoa koko sakki.
OC Tamran vanhin poika Ryan on kans yks spede. Ihankuin joku pikkupissis joka haluuuuu kaikkeeee, äiti osta mulle!! Mitään ei suostu tekemään itse tai ottamaan vastuuta mistään. Ei ihme että sillä Simonilla meni hermo tohon slubailuun.
Jacquelinen tytär Ashley joka vaihtoi ohjelman aikana nimensäkin Ashleeksi, oli tosi pissisdiiva ja kuvitteli olevansa New Jerseyn itseoikeutettu prinsessa. Että äiti ja isäpuoli ostelee autot ja elättää ja antaa asua kotona kun tämä ei mene (pääse) lukion jälkeen minnekään opiskelemaan, biletti vaan kavereiden kanssa aamuyöhön ja nukkui iltapäivään.
Vaihtoi lookkia koska ei halunnut näyttää äidiltään eli blondasi pään keltaiseksi ja kävi hakemassa laajennuspiikkejä huuliin. Tätä lookkiahan se punapäinen Caroline-tätipuolikin kauhisteli.
https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/1335197497_ashlee-holmes-…
Ashlee-Ashley lähti Losiin jossa alkoi maskeeraajaksi ja hankki siitä itselleen ammatin. Aikustui. Palasi takaisin New Jerseyyn, löysi miehen, tuli raskaaksi ja kihlautui. Eli ääliöpissikselläkin
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/04/11/17/3F293DEF00000578-4402102-H…
Tuossa Ashley nykyään poikansa ja miehensä kanssa :) Ashley näyttää aika paljon äidiltään Jacquelinelta.
Ashleyn kihlautuminen näytettiin New Jerseysarjassa Jenkeissä viime kaudella. Uudella kaudella se "prostitutionwhore" Danielle on jälleen mukana Teresan bestiksenä ja joogakaverina. Tästä uudesta kaudesta tulee näköjään season finale ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Just näin ajattelin minäkin.
Olen seurannut sarjoja alusta asti eli ensimmäinen Suomessa näytetty (ja eka ylipäätään) taisi olla 2006? esitetty Orange Countyn täydelliset naiset. Se tuli äskettäin uusintana ja olipa hauskaa katsoa sen ajan tyyliä ja menoa. Se ensimmäinen taisi alkaa USA:ssa 2005 eli jo kolmetoista vuotta kohta tullut näitä. Vicky on ainoa, joka on ollut koko sen kolmetoista vuotta mukana. Ihan parasta viihdettä nämä sarjat ja uskon (ja toivon...) tuotannon jatkuvan vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli vulgääri mutta viihdyttävä jakso ! Ramona sanoi ettei laske suuseksiä seksiksi. Nythä selkis miksi tutkimuksissa naisilla on vähemmän seksikumppaneita kuin miehillä !
Bethennyn sarkastiset heitot on sarjan parasta antia. Katseli silmät pyöreinä kun Tinsley avautui anaaliseksistään. " She is a gift that keeps on giving ! "
Presidentti Clintonin mukaan hänellä ja Monica Levinskyllä ei ollu seksiä,koska hän tyydytti tyttöä sikarilla ja tyttö otti suihin.
Olen seurannut vauva. fin juttuja vasta noin puoli vuotta. Ja tämä on ehdottomasti paras ketju. Viihdyttävä eikä juurikaan riitoja tai loukkauksia. Kiitos tästä. Pelasti mun sunnuntain.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin BH uusia jaksoja. Viimeksi oli jo ihan sairasta miten ne kävi sen vunderpumpin kimppuun.
Uudet Lisa rinna ja elaine ihan vietävissä aina millon kenenkin kimppuun. Tän sarjan Brandy on kyllä yks kaikkienaikojen sekopää.
RH-setissä ollut kaksi sekopäistä, törkysuista ja kännäilevää Brandia. Toinen se BH:n pitkä vaaleahko nainen ja toinen se punatukkainen Dallasin. Molemmat vähän oudoista perheistäkin kotoisin.
Voiko tästä jo päätellä että Brandi on tyypillinen "wt-tyylinen" nimi Jenkeissä? :D
Kiva kuulla että OC jatkuu uudella kaudella joka viimevuotinen.
Kysymys ketjun kommentoijille ja lukijoille: Aloitetaanko uusi samanlainen ketju sitten OC:sta kun tämä NY loppuu ja OC jatkuu parin vkon päästä? Vaikka tietenkin näihin voi kommentoida muitakin realhousewivesjuoruja muista kaupungeista ja maista.
https://watch-series.ru/series/the-real-housewives-of-beverly-hills-sea…
Tuolta olen katsonut rhobh seiska kautta. Joitain tyttö mainoksia heittelee välillä, mutta ei pätki ja hyvin näkyy :) löyttt varmaan muitakin täykkäreitä :)
OC-Meghan taas raskaana, sehän sai tyttövauvan jonka nimeksi tuli Aspen. Tuntui siltä ettei se pärjännyt sen yhdenkään kanssa, ja jotkut naisista kyseenalaistivat Meghanin äitinä olemisen uusimmassa kaudessa.
Kävivät ilmeisesti hakemassa lisää spermaa sieltä miehen jääjemmasta, kun sehän oli jäädytellyt sitä ennen kun putket pätkäistiin. Ilmeisesti tumputellut sitä sankokaupalla? :D
Kaksospojat tulossa. Tuolla miehellähän oli ennestään vain tyttöjä edellisistä liitoista joten lienee onnessaan kun saa oman joukkueen.
Vierailija kirjoitti:
Noista rouvien lapsista todellakun se NJ Jaquelinen tytär Ashley oli kyllä törkeä pikkuämmä! Nythän saanut vauvan ja ainakin somessa mummu näyttää hyvinkin onnelliselta ja innostuneelta. Mutta kauankohan menee kun Ashley taas kyllästyy? Tällä kertaa äitirooliin ja kiikuttaa vauvan mummon hoiviin...
Ja vollotin hulluna kun Jaqline kertoi siitä pienestä autistisesta pojastaan 😢
NJ Teresan tyttäret ovat kaikki suoraan manaajasta. Täysin skitsoa koko sakki.
OC Tamran vanhin poika Ryan on kans yks spede. Ihankuin joku pikkupissis joka haluuuuu kaikkeeee, äiti osta mulle!! Mitään ei suostu tekemään itse tai ottamaan vastuuta mistään. Ei ihme että sillä Simonilla meni hermo tohon slubailuun.
NJ-Teresan tyttäret eivät ole enää niin kamalia kuin sarjan alkuaikoina, ja nykyään heitä käy lähinnä sarjassa sääliksi, varmaan ovat saaneet kuulla koulussa siitä kun isä vankilassa ja äiti oli, ja kun koko perheen asiat riepoteltu mediassa. Siitä Milania-kauhukakarasta tullut tosi empaattinen ja kiva, vähän pullukka. Nyt niiden tyttöjen mummokin kuoli eli Teresan äiti. Tyttöjen isä Joe joutuu varmaan olla vielä vankilassa parisen vuotta ja koska hänellä ei ole amerikkalaista passia vaan italian passi, niin on huhuttu että hänet saatettaisi karkottaa Italiaan. Outoa ettei Giudicen Joen vanhemmat ole hankkinut lapsilleen amerikkalaisia passeja silloin kun ovat asettuneet Amerikkaan 70-luvulla!?
OC-Tamran Ryan-poikahan laittoi mm. peniskuviaan nettiin silloin alkuaikoina kun Tamra meni mukaan ohjelmaan. Nykyään näyttää joltain ZZ-Top bändin fanilta partoineen.
NJ-Jaquelinen nuorin poika oppi puhumaan jälleen edellisellä Amerikassa esitettävällä kaudella kun Jaq oli vielä mukana sarjassa.
Mainostavat just brittikanava ITV be:lä et OC:n uusi kausi alkaa 18.1. Jeee!