Missä vaiheessa tapailua ei saa muka enää tapailla muita?
Viestiteltiin tossa pari tuntia sitten yhden miehen kanssa ja se kysyi siis että tapailenko muitakin miehiä. Vaikka asia ei tietenkään kuulu kenellekään muulle kuin minulle itselleni koska kukaan ei mua omista niin vastasin rehellisesti että viestittelen muutaman muun miehen kanssa ja kahta muuta miestä tapailen säännöllisesti. Mies taisi tästä vähän ottaa itseensä vaikka asia ei todellakaan kuulu hänelle.. Ja hän sanoi että olisi kiva jos en muita olisi tapaillut samalla kun häntä (tiedän, wtf?!). Ei olla mitenkään vakavissaan edes tapailtu, parit treffit käyty ja vajaa kaksi kuukautta viestitelty. Muutaman muun miehen kanssa olen harrastanut seksiä ja tapaillut useamman kuukauden eikä nekään suhteet siis niin vakavia ole.
Eikö nykyään muka saa enää tapailla muita vaikka ei oo mitään vakavaa yhden kanssa?
Kommentit (38)
Narsismin piirre. Siis että luulee omistavansa naisen.
Ap
Tottakai saa tapailla kunnes toisin sovitaan. Itse en tosin ymmärrä, miksi tapailisin. Jos mies ei vie jalkoja alta, niin en jatka hänen tapailemistaan. Jos vie, niin saman tien loppuu kiinnostus muihin.
Mutta et ole tehnyt mitään väärää.
Voit määrittää itsesi polyamoriseksi ja pitää monia kumppaneita.
En suostu tapaamaan ihmistä joka tapailee muita. Haaremi ei ole minulle vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Voit määrittää itsesi polyamoriseksi ja pitää monia kumppaneita.
Kerro miehelle, että hän voi tehdä samoin.
Ei missään vaiheessa, jos haluaa mun kanssa olla. En tietenkään itsekään tee niin.
Miten kukaan voi olla kiinnostunut kaltaisestasi ja korasiasta, ap?
Mielestäni siinä vaiheessa kun kihlat on vaihdettu ja hääpäiväkin sovittu. Itse olin vain pelinappula joka kuvitteli liikoja pleijeristä. Kustiin linssiin ja rankasti.
Jos haluat tapailla muita ja miehelle tämä ei sovi, niin sitten ette enää tapaile. Aika helppo juttu. Jos mulle selviäisi, että tapailuni ei ole kiinnostunut minusta parin kuukauden jälkeen (ts. olen ollut vain yksi monista ei niin että kii nostus lopahtaa mikä voi myös käydä), niin olisi se aika shokki.
Kun on sovittu, ettei tapailla muita, ei tapailla enää muita.
Miten tämä asia voi olla kellekään epäselvä?
On mielestäni moraalisesti kyseenalaista, jos annat miehen ymmärtää että on kyse vakavammasta suhteesta, tai et korjaa hänen virheellistä käsitystään suhteen laadusta.
Itse en mihinkään vakavampaa suhteenseen ryhtyisi sellaisen naisen kanssa, joka vielä paneskelee muita 2kk seurustelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kun on sovittu, ettei tapailla muita, ei tapailla enää muita.
Miten tämä asia voi olla kellekään epäselvä?
Kun on sovittu ettei ilman tunteita ryhdytä naisen kanssa seksiin, niin sitten ei enää panna ilman tunteita? Ennen sitä saa nahda naisen vain esineenä. Miten tämä asia voi olla kellekään epäselvä?
Vai mitenkä se meni?
Koko sana "tapailla" on eufemismi ja sillä tarkoitetaan paneskelua irtosuhteissa. En itse "tapaile" ketään, enkä ole kiinnostunut seurustelumielessä ihmisestä, joka "tapailee" muita.
Siinä vaiheessa kun yhdessä sovitaan niin.
Ai että "missä vaiheessa ei SAA"? Et edes taida haluta mitään parisuhdetta? Itse en edes ajattele muita tyyppejä jos olen jostakusta siinä mielessä kiinnostunut. Ei todellakaan nappaisi tapailla muita.
Itse en todellakaan tapailisi muita jos toiset deitit on sovittu. Jos ei tunnu oikealta on aika vaihtaa miestä
Muka? :)
Ihan teet omat sääntösi, mutta ole rehellinen - jos toinen odottaa että ihastut ja rakastut se ei onnistu jos muka tapaat muita.
Ihmettelen miten joku edes jaksaa tapailla monia samaan aikaan!? Itselle riittää yksi kerrallaan ja odotan toiselta myös samaa (tämän kerron jo aika alussa). Itsellä on ainakin niin paljon kaikkea muuta elämässä, etten todellakaan jaksaisi, kuin yhtä miestä. Sukupuolitautienkin leviämisen kannalta tuo yksi kerrallaan on hyvä.
Mä en enää luota miehiin, enkä todellakaan enää jättäydy yhden varaan. Kaikkea ei tarvi kertoa, ei ne miehetkään kerro!
Sitten kun itse niin päätät.